Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä tullut pakkomielle

epätoivoinen
12.05.2016 |

Enkä pääse yli. Olemme nuoria ja saimme vauvan ja olin onnessani. Sitten hän alkoi hakkaamaan minua vähän väliä ja myös muita ihmisiä. Ilmeisesti menossa nyt vankilaankin törkeästä pahoinpitelystä. Myös petti mua mutta ne 2 vuotta oli mun elämäni parasta aikaa ja hän osasi korjata kaikki autot kodinkoneet kaiken ja oli komea ja hauskaa seuraa :( Mutta jätti meidät ja ei ole edes vauvansa olemassaolosta kiinnostunut ja hänellä jo uuso tyttöystävä.

Olen tietenkin ymmärtänyt asian etten saisi haikailla perään sillä se ihminen on sairas ja väkivaltainen mutta erosta jo 5kk ja silti mietin häntä aamuin öin ja nään unta entisistä ajoista enkä pysty muuta kuin ikävöimään. Olen terapioissa käynyt ja puhumassa mutta ei auta. Mikä auttaa muu kuin itsemurha? Sillä en jaksa tätä enää :( Hypnoosi? Onko se kallista ja toimivaa? En näe tietä ulos

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tällä hetkellä varaa psykiatriin, koska olen minimi kotihoidontuella muuten menisin heti! Pystyykö psykiatriin saamaan lääkärin määräyksen? Silloin saisin rahallista tukea käynteihin :(

Nyt nää lähipäivinä ex on ollut mielessä kaiken aikaa ja en pysty kun olen lapsen saanut unillw niin kuin istumaan ja nieleskelemään kyyneleitä, tän viestinkin kirjoitus iso ponnistus. Kumpa en olisi ikinä tavannut exää vaikka tarkoittaa ettei olisi lasta, mutta en haluaisi tuntea oloa joka on niin hirveä että haluan kuolla

Ap

Vierailija
42/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 36/40 tosi paljon! Mutta noin olen ajatellut mutta ei auta :( En saa iloa mistään enkä pääse exää pakoon minnekään kun nään untakin hänestä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskuslääkäreille huomenna ja kerro itsemurha-ajatuksistasi ja pakkomielteestäsi. Pyydä ja vaadi lähete julkisen puolen psykiatrille.

Vierailija
44/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 36/40 tosi paljon! Mutta noin olen ajatellut mutta ei auta :( En saa iloa mistään enkä pääse exää pakoon minnekään kun nään untakin hänestä

Ap

Roskaa. Et ole ajatellut koska tässä tekniikassa nimenomaan et yritä päästä KARKUUN vaan KOHDATA omat tunteesi sellaisina kuin ne ovat. Kun ajatusmylly lähtee käyntiin, sanot itelles että nyt katot sen loppuun asti. Eli annat itelles luvan ajatella, olla surullinen ja rakastaa. JOKA IKINEN KERTA KUN ALAT AJATELLA EXÄÄ. 

Mitä vittua sä oikein haluat vastaukseksi kun mikään ei kelpaa? Sanot kaikesta että ei oo rahaa/oot kokeillu/et jaksa, vaikka tääkin viesti osoitti ettet ees tajua vittuakaan siitä miten sua yritetään neuvoa. 

Vierailija
45/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosta hypnoosista kyselin kokemuksia, siksi aiheen aloitin. Oon kyllä kokellut sitä keskustelua eli näitä mitä on ehdotettu.

Joka kerta kun ex tulee mieleen niin en kielläkkään mitään mutta mitä se auttaa?

Menisin heti terveyskeskukseen mutta jos kerron itsemurha-ajatuksista niin mitä jos menetän lapseni? Meillä on lastensuojelun asiakkuus koska tuli siitä automaattisesti kun soitin poliiseille kun ex oli pahoinpidellyt -ap

Vierailija
46/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tosta hypnoosista kyselin kokemuksia, siksi aiheen aloitin. Oon kyllä kokellut sitä keskustelua eli näitä mitä on ehdotettu.

Joka kerta kun ex tulee mieleen niin en kielläkkään mitään mutta mitä se auttaa?

Menisin heti terveyskeskukseen mutta jos kerron itsemurha-ajatuksista niin mitä jos menetän lapseni? Meillä on lastensuojelun asiakkuus koska tuli siitä automaattisesti kun soitin poliiseille kun ex oli pahoinpidellyt -ap

Siis, tää on itsehypnoosia. Olennaista on se ettet pidätä hengitystäs samalla kun sallit itelles kaiken surun ja ajatukset koska ne saa tunteet jumiin kroppaan. Päin vastoin oikein vedät henkeä kun alat ikävöidä, ikään kuin vedät sitä surua sisään. Sä sanot ettet kiellä mutta tietysti kiellät, koska jäät jumiin noihin ajatuksiis. Muuten et jäis. 

Hyvä hypnotisoijakin maksaa. 

Vierailija
47/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi lienee limerenssi. Hirveä tila, tiedän kokemuksesta. 

http://dissidentti.org/limerenssinpauloissa.html

Marcel Proustin Swannin rakkaus -romaani kertoo samasta. Kannattaa lukea. 

Itsellä limerenssi nielaisi lähes viisi vuotta. Nyt olen vasta toipumassa enkä enää niin pakonomainen. Voimia, ap. 

Miten pääsit tilasta eroon?

Vierailija
48/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri...Hirveää kun kaikki ajatukset pyörii ihmisen ympärillä joka ei niitä ansaitse mutta et itse pysty niitä lopettamaankaan vaikka kuinka haluaisit. Yksi hyvä puoli tilanteessasi on se, jos exälläsi on uusi nainen eikä halua sinusta kuulla. Minun exäni antoi välillä ymmärtää että voisimme joskus vielä jatkaa ja vietti aikaa kanssani, tämä pitkitti helvetillistä tilaa aivan liian kauan.

Vierailija
49/72 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Sait exältäsi jotain, mitä et ole saanut keneltäkään muulta, ja pelkäät, ettet tule saamaankaan sitä tunnetta kenenkään muun kanssa.

Olet kuitenkin jo toipumassa! Sen tietää siitä, että haet apua, haluat selviytyä. Siksi kirjoitit tännekin. Toipuminen ja uuteen herääminen tapahtuu hyvin pienin askelin, välillä tulee takapakkiakin. Siksi tarvitset kärsivällisyyttä. Voit myös hyväksyä tunteesi. Voit antaa itsellesi luvan rakastaa exääsi. Kukaan ei ota sinulta pois oikeutta siihen. Sinä saat rakastaa, jos haluat. Yhdessä ette voi olla, mutta saat rakastaa.

Ota iisisti ja yritä joka päivä keksiä yksi asia, josta erityisesti nautit tai nautitte lapsenne kanssa. Nyt on kesä, ja ympärillä on paljon kaunista! Aaltojen ääni tai auringon tunne iholla parantavat pikku hiljaa. Älä hätäile. Kaikki on hyvin ja sinä selviät.

Vierailija
50/72 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi lienee limerenssi. Hirveä tila, tiedän kokemuksesta. 

http://dissidentti.org/limerenssinpauloissa.html

Marcel Proustin Swannin rakkaus -romaani kertoo samasta. Kannattaa lukea. 

Itsellä limerenssi nielaisi lähes viisi vuotta. Nyt olen vasta toipumassa enkä enää niin pakonomainen. Voimia, ap. 

Miten pääsit tilasta eroon?

Hyväksyin asian ja lakkasin taistelemasta vastaan. Kerroin tästä tekniikasta seuraavissa viesteissä, tärkeää on mm. hengitys. Edelleen mulla on valtava rakkaus höntä kohtaan sydämessäni ja annan sen olla. Se ei kuitenkaan satuta eikä kiusaa minua enää koska hyväksyn sen osaksi minua. Rakkaus ei tarkoita sitä että menisin enää uudestaan suhteeseen jossa on mm. pettämistä. Minä suojelen itseäni häneltä, mutta rakastan; ei näillä oo mitään tekemistä keskenään. Uskon, että tulen aina rakastamaankin jollain tasolla. Eipä se mitään. 

Vierailija
51/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap olet toipunut?

Itse olen huomannut, että noista suhteista missä tapahtuu pahoja asioita muun muassa pettämistä ja valehtelua, on vain vaikeampi päästä eroon.. Se on kummallista, mutta sen tietää vain saman kokenut. Tietenkin persoonallisuuksissakin on eroja.

Noh mulla on kokemusta vasta toisesta tällaisesta erosta, mutta ensimmäisestä oppineena, en jää on-offailemaan pettäjän kanssa.

Vierailija
52/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ap olet toipunut?

Itse olen huomannut, että noista suhteista missä tapahtuu pahoja asioita muun muassa pettämistä ja valehtelua, on vain vaikeampi päästä eroon.. Se on kummallista, mutta sen tietää vain saman kokenut. Tietenkin persoonallisuuksissakin on eroja.

Noh mulla on kokemusta vasta toisesta tällaisesta erosta, mutta ensimmäisestä oppineena, en jää on-offailemaan pettäjän kanssa.

KUUSI VUOTTA vanha keskustelu. Eiköhän ole jo toipunut tai tehnyt se itsarin, mutta tuskin vastailee.

Vierailija
53/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jumalauta tapa itseäs jos sulla on pieni lapsi. Voiko itsekkäämpää olla?

Ja jättäisit lapsesi nyrkkiä heiluttavalle isälle, joka ei edes välitä lapsesta.

Jos tää on edes totta, että joku kaipaa väkivaltaa suhteeseen.

Toki on naisia, jotka hakeutuvat aina uudestaan hakattavaksi.

Vierailija
54/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jumalauta tapa itseäs jos sulla on pieni lapsi. Voiko itsekkäämpää olla?

Ja jättäisit lapsesi nyrkkiä heiluttavalle isälle, joka ei edes välitä lapsesta.

Jos tää on edes totta, että joku kaipaa väkivaltaa suhteeseen.

Toki on naisia, jotka hakeutuvat aina uudestaan hakattavaksi.

Oikeastiko vastailet näin vanhaan ketjuun? Ajattelitko, että ap on odottanut kaikki nämä vuodet juuri sinun vastaustasi 😁

Vierailija
55/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ap olet toipunut?

KUUSI VUOTTA vanha keskustelu. Eiköhän ole jo toipunut tai tehnyt se itsarin, mutta tuskin vastailee.

😇Olisi joskus vain niin kiva kuulla kuulla, kuinka sitten kävikään ? Itkuvirren jälkeen.

Vaikka uskoakseni nämä aloitukset on suurimmaksi osaksi satuilua.

Joku keksii tarinan

Ja seuraa millaista kommenttia saa aikaiseksi.🤣😁

Vierailija
56/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hallitsemaan ajatuksiasi. Kehitä joku projekti, mihin voit kuluttaa aikasi ja ajatuksesi. Ala vaikka virkkaamaan pipoja vauvoille. Töihinkin meno auttaa, saat muuta mietittävää.

Vierailija
57/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Allu kehittänyt itselleen naispuolisen jankkaajasivupersoonan, kun on niin tutunoloista menoa. Provoksi epäilen koko aloitusta... 

Vierailija
58/72 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuubbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Vierailija
59/72 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, aika auttaa. Mieti sitä että saattaisi hakata lastasi. Ehkä se auttaa

Vierailija
60/72 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube on täynnä videoita ainakin englanniksi ap:n tapauksesta.

Ap:lla on siis trauma bond.

Se syntyy juuri tuollaisesta suhteesta, mitä ap kuvaili ja ap kuvailee juuri oireita, jotka ovat kuin suoraan trauma bondin oppikirjasta.

Eli jos osaat englantia, mene Youtubeen kuuntelee hyviä videoita, siellä on neuvoja ja tukea.

Etsi hakusanoilla

trauma bond

voit myös etsiä narsisti videoita, sillä narsistit tekee tuota mitä ukkos.

Ja voit löytää sitä kautta apuja, miten selvitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän