Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunki sormensa kurkkuuni vastustelusta huolimatta

Vierailija
12.05.2016 |

Eli vehdattiin eilen sängyssä mieheni kanssa, ja hän alkoi sormettaa suutani kun nuolin eroottisesti hänen sormiaan... Niin hän innostui, ja alkoi työntää niitä kurkkuuni, niinkuin "deep throat"- tyyliin. No olin mukana niissä kahdessa ekassa työnnössä, mutta sitten hän innostui ja työnsi ne vielä syvemmälle, jolloin se sattui. Yritin liikuttaa päätäni pois päin mutta hän seurasi kädellään ja sormillaan, edelleen syvällä kurkussani. Otin molemmat käteni ja hädissäni yritin työntää hänet pois, mutta hän työnsi vastaan! Mitä helettiä... No hän otti ne lopulta pois, ja olin vähän aikaa järkyttynyt. Sitten vihastuin ja sanoin että ukko nyt tulee samalla mitalla, jolloin työnsin omat sormeni hänen kurkkuunsa syvälle. Sitten aloin nukkumaan koska olin todella väsynyt. Mutta mitä ihmettä nyt taas, voiko tällaisen miehen kanssa olla..? Onko normaalia? Ja kannattaako ottaa vakavasti? Hän pyysi anteeksi silloin illalla kyllä mutta aika ihmeellistä ettei lopeta kun toinen pyristelee kaikin voimin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jatkakaa vaan.

Vierailija
2/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu paljon merkillistä .

Vierailija
4/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä asetat rajat itse ja jos jokin asia ei ole sinusta kivaa, sinun ei tarvitse suostua siihen.

Vierailija
5/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta ja ylipäätäänkin seksin pelisäännöistä. Ehkä hän säikähti ylilyöntiä kuten sinäkin...

Vierailija
6/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset purrut?

Vierailija
7/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta mitä ihmettä nyt taas, voiko tällaisen miehen kanssa olla..?" Kuinka niin taas, mitä tarkoitat? Eikö ollut ensimmäinen ylilyönti?

Vierailija
8/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin oksentanut suoraa miehen päälle samantien, en olisi voinut estää. Kumma juttu, että harva  nauttii siitä, että saa mahahapot päälleen.

Vierailija
9/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ensimmäinen ylilyönti, alussa vonkui kokoajan seksiä, ja pari kertaa on kosketellut kun olen nukkunut, VAIKKA olen kertonut hänelle etten pidä siitä sitä ennen. Lisäksi tietää hyvin etten pidä siitä että ihmiset julkisella paikalla käyttäytyvät kovin eroottisesti. Silti ei joskus voi pitää näppejään erossa.. Huoh kun en tiedä kannattaako tämän takia jättää.

Mutta nykyään ei vonkaa siis, ja olen suurilta osin tyytyväinen hänen seksuaalisuuteensa, tämä tapaus vain yllätti...

ap

Vierailija
10/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset purrut?

En muista jos purinkin, olin väsynyt, mutta jos en purrut niin varmaan siksi että panikoin.

ap

Vierailija
11/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ensimmäinen ylilyönti, alussa vonkui kokoajan seksiä, ja pari kertaa on kosketellut kun olen nukkunut, VAIKKA olen kertonut hänelle etten pidä siitä sitä ennen. Lisäksi tietää hyvin etten pidä siitä että ihmiset julkisella paikalla käyttäytyvät kovin eroottisesti. Silti ei joskus voi pitää näppejään erossa.. Huoh kun en tiedä kannattaako tämän takia jättää.

Mutta nykyään ei vonkaa siis, ja olen suurilta osin tyytyväinen hänen seksuaalisuuteensa, tämä tapaus vain yllätti...

ap

Jos tunnet olosi epämukavaksi, ilman muuta tuollaisen takia kannattaa jättää. Ei kuulosta kovin mukavalta tyypiltä muutenkaan.

Vierailija
12/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostui ehkä liikaa. Se on joskus opettelua, miten toisen kanssa ollaan, eikä satuteta toista.

Keskustelkaa rajoista ja pyrkikää olemaan helläsydämisiä toisianne kohtaan :)

Jos hän sinua rakastaa ja kunnioittaa, ei hän voi jatkuvasti tehdä tuollaisia ylilyöntejä sinulle.

Tsemppiä 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi