vituttaa kun ei kehtaa mennä kesällä lenkille!
25kg ylipainoa. Oon viel kaiken lisäksi aika roteva ruumiinrakenteeltani. Moni sanonu että sopisin poliisiksi. Vituttaa ja itkettää kun tuntuu että naisen pitäs aina olla hoikka ja siro. Onhan se tälläkin palstalla tullu selväks! Tavallaan pidän kropastani ja tavallaan en. Kun sais noi liikakilot edes pois. Lenkillä käyn vaan myöhään illalla tai yöllä. Mies sanoo usein että turhaan häpeilet itteäs ja koittaa saada mua ihmisten ilmoille. Kehuu paljon ja oikein itkettää itteä kun saa kehuja edes joltaki. Helppohan se miehen on kulkea tuolla ulkomaailmassa kun on normaali vartaloltaan. Huoh.
Kommentit (27)
Tottakai kehtaat mennä lenkille päivälläkin. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Törmäät ulkona pulleampiinkin ihmisiin. Joku voi olla hoikka, mutta on paljon ihottumaa. Jne. Ei tarvitse näyttää täydelliseltä mennäkseen ulos. Tärkeintä on, että itselle tulee hyvä olo ulkoilusta, ja ulkoilemalla ne ylimääräiset kilot lähtee. Itsekin olen kokenut ahdistusta ulkoilusta mutta nykyään viis veisaan. Lasten takia on myös pakko ulkoilla, ei auta oman ulkonäön märehtiminen. Olen nykyään myös armollisempi itselleni. Ei tarvitse näyttää täydelliseltä.
Katsotko sinäkin ohikulkijoita ajatellen, hyi helvetti mikä läski, pysyispä kotonaan! Tuskinpa, joten älä turhaan haaskaa energiaa ajattelemalla mitä muut ajattelevat.
Itse käyn pitkillä kävelyillä joka päivä, koska en jaksa juosta. Usein vastaan tulee ylipainoisia jotka porskuttavat ohi juosten. Katselen heidän jälkeensä ihaillen!
Sehän se just onkin, että ne omat läskit ahdistavat eniten. Oman pään sisällä suurimmat ongelmat. Ei tule mieleenkään ajatella jostain lihavasta lenkkeilijästä itse mitään pahaa, mutta on niitäkin ihmisiä.
Mä asun maalla ja kyllä täällä puhutaan myös läskeistä. Kuinka tyhmää on, kun naapurin Marjatta käy säännöllisesti lenkillä ja kuntosalilla ja silti on läski. Rahat menevät vain hukkaan.
Mulle on sanottu monesti, kun olen laihduttanut, että hienoa, että olet saanut otettua itseäsi niskasta kiinni ja että olin kamalan näköinen ennen.
Samoin siitä, kun kuntoilen niin olen TODELLA punainen kasvoistani. On tullut paloauto huutelua ja kyselyjä olenko ollut juuri saunassa. Joo totta kai suoraan saunasta lähdin lenkille. 😫Kyselty saanko kohta sydänkohtauksen jne.
Eli kyllä ihmiset kiinnittää huomiota muihin ihmisiin ja arvostelevat todella ikävästi.
Siitä pitää vain päästä yli. Ei välitä muista ihmisistä.
Tsemppiä Ap! Tiedän todellakin tuon tunteen, mutta rohkeasti vain menet lenkille. Vain ilkeät ja sellaiset joilla ei ole omaa elämää, näkevät sun kilot eikä heidän mielipiteillään ole mitään merkitystä!
Vierailija kirjoitti:
Katsotko sinäkin ohikulkijoita ajatellen, hyi helvetti mikä läski, pysyispä kotonaan! Tuskinpa, joten älä turhaan haaskaa energiaa ajattelemalla mitä muut ajattelevat.
Itse käyn pitkillä kävelyillä joka päivä, koska en jaksa juosta. Usein vastaan tulee ylipainoisia jotka porskuttavat ohi juosten. Katselen heidän jälkeensä ihaillen!
Totta, en minäkään sen enempää kiinnitä huomiota vastaantulijoihin, saati että muistaisin jälkeenin minkänäköisiä ihmisiä tuli vastaan. Tässäkin toki poikkeuksena se, että kerran näin ihan kadulla yhden todella lihavan naisen jolle normaali kävely näytti olevan vaivalloisen näköistä. Ajatukseni hänestä oli myötätunto sekä se, että pystyin ex-ylipainoisena samaistumaan häneen siinä kuinka työlästä ylipaino on (vaikka en koskaan samassa koossa ollutkaan kun hän). Ja sitten toivoin sitä, että nainen saisi laihduttua ihan oman itsensä takia, että elämä ei olisi sellaista jokapäiväistä ponnistelua kilojen kanssa. Mutta en siis todellakaan ajatellut että hyi mikä läski tmv.
Sinulla on ihana, kannustava mies 😃
Ota hänen kannustuksestaan tsemppi itsellesi
😃.. 😄 . 😉. ..
Ehdottomasti sinun kannattaa ulkoilla mihin aikaan päivästä tahansa ;) Saat luonnollista D-vitamiinia, happea, terveyttä, pirteyttä, väriä iholle, veren- ja nestekierto tehostuu... Liikunta ja ulkoilu vaikuttaa ruokahaluun ja osaltaan säännöllistää ruokailurytmiä. Saat myös myönteistä sisältöä elämään.
Surkeampia ovat liikapainoiset, jotka eivät liiku, kuin liikapainoiset, jotka liikkuvat :) :)
Tsemppiä, ihanaa ja aurinkoista kevättä 💛
Vierailija kirjoitti:
25kg ylipainoa. Oon viel kaiken lisäksi aika roteva ruumiinrakenteeltani. Moni sanonu että sopisin poliisiksi. Vituttaa ja itkettää kun tuntuu että naisen pitäs aina olla hoikka ja siro. Onhan se tälläkin palstalla tullu selväks! Tavallaan pidän kropastani ja tavallaan en. Kun sais noi liikakilot edes pois. Lenkillä käyn vaan myöhään illalla tai yöllä. Mies sanoo usein että turhaan häpeilet itteäs ja koittaa saada mua ihmisten ilmoille. Kehuu paljon ja oikein itkettää itteä kun saa kehuja edes joltaki. Helppohan se miehen on kulkea tuolla ulkomaailmassa kun on normaali vartaloltaan. Huoh.
Voin näin aktiivilenkkeilijänä sanoa, että hyvin sulaudut massaan. Valtaosalla lenkkeilevistä naisista on vähintäin saman verran ylimääräistä matkassa, kuin sinulla. Hoikat naiset on lenkkipoluilla huomattavasti harvinaisempi näky. Joten turha ujostelu pois ja mukaan vaan joukkoon pulskaan :)
Kannattaa nyt vaan hankkiutua eroon siitä harhaluulosta, että maailma pyörii MINUN napani ympärillä ja että kaikki ovat jotenkin sairaalloisen kiinnostuneita juuri MINUSTA ja siitä, miltä MINÄ näytän. Ihan oikeasti, kaikilla on omat ongelmansa eikä kenenkään maailmaa liikuta pätkääkään se, miten laiha tai lihava joku random lenkkeilijä jossain tien päällä on. Jos jollakulla on niin paljon ylimääräistä aikaa, että se häntä kiinnostaa, voisi todeta että hänellä ei sitten ole kovin kadehdittava tilanne itsellään.
Kaikenkokoiset, -näköiset, -ikäiset ja -väriset ihmiset voi lenkkeillä! Tervetuloa lenkkipolulle ja kaikkialle muuallekin!