Vauva 8 kk ja nyt olen taas raskaana
Eli siis tein juuri positiivisen raskaustestin. Plussa tuli täytenä yllätyksenä koska ehkäisyä on käytetty. Nyt mietin että tekisinkö abortin koska esikoinen on vasta 8 kk niin väkisinkin tässä pelottaa että kuinka pärjää kahden pienen kanssa. Joka toinen sekunti ajattelen että eihän tämä mikään maailmanloppu ole ja että en missään nimessä tee aborttia, mutta joka toinen taas että eihän tästä selviä mitenkään ja abortti on ainut vaihtoehto. Ikää minulla on 22v, täyttäisin 23 ennen kun vauva syntyisi. Onko täällä kokemuksia näin pienestä ikäerosta vai olisiko vain parempi keskeyttää?
Kommentit (27)
Kyllä sä selviät. Meillä lasten ikäero 1v ja 1kk. Vauvalla allergioita, oksentelua (refluksi) ja nukkunut huonosti.
Alkuun oli raskasta, mutta päivä päivältä helpottaa kun rutiinit löytyvät ja lapsista on toisilleen iloa.
Tee vaan abortti. Tähän maailmaan ei enempää lapsia tarvita. :/
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä mies on?
Miehellekin järkytys oli alkuun, mutta missään vaiheessa mies ei ole aborttia halunnut. Enkä senkään takia varmaan kehtaisi sitä tehdä. -Ap-
Hassu ketju.
Jos mies olisi ehdottanut aborttia niin voi sitä kivien määrää.....
Niin.Kaksi pientä lasten on toisilleen ainakin hyvä ja kiva asia.Sinä tietysti itse päätät eikä tarvi kehtaamisia ajatella.Valitset varmasti parhain päin mihin päädytkin,tsemppiä.
Kyllä tosta ikäerosta selviää. Mulla lasten ikäerot 2,5v,1,5v ja tulevan vauvan ikäero edelliseen tulee olemaan myös noin 1,5v. Meillä pienet ikäerot on toimineet hyvin, lapset viihtyy hyvin keskenään, kun kukaan ei ole "liian iso tai pieni" leikkeihin, kun niistä alkavat jotain ymmärtää. Yövalvomisia ei ole juurikaan ollut, vauvat on nukkuneet meidän välissä, kunnes eivät enää ole olleet tississä yöllä. Kahden pienen kanssa uskoisin sun selviävän, jos esikoinen ei ole erityisen vaativa ja mieskin on mukana kuvioissa.
Mitä mieltä mies on?