Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit kesätyöntekijät

Vierailija
12.05.2016 |

Joko teidän toimistoissa on kesikset aloittaneet? Meille otettiin tänä kesänä vain yksi, mutta onneksi nainen.

Upeat, pitkät ja vaaleat hiukset, kauniit kasvot ja hoikka varsi. Helmikorvakorut ja hillitty meikki. Tuosta se välillä sipsuttelee korkokengillä, hameeseen ja silkkipaitaan kietoutuneena hakemaan kahvia.

Ja voi että kun on söötti, kun tulee kysymään jotain arkaillen. Pyytää oikein ensin anteeksi, että häiritsee. Nuoren naisen silmissä tällaisella pikkupomollakin on vielä jonkinlaista auktoriteettia ja asemaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että hyvännäköisiä miehiä näkee vain tienvarsilla ja ne ovat kaikki virolaisia :-(

Vierailija
42/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä plus 40v luuserilassukoilla ei ole mitään sanavaltaa siihen, onko okei loukkaantua ja pitää sitä inhottavana kun työpaikalla, mihin tullaan TEKEMÄÄN VITTU TÖITÄ, vanhat papat tsiigailee nuoria tyttöjä jotka yrittää vaan saada hommat tehtyä. TEILTÄ ei kysytä, teillä ei ole oikeutta määrätä onko joku feministi/vanha akka/ruma tms. kun loukkaantuu, te voitte vain kunnioittaa niiden mielipidettä joita asia koskee ja pohtia tarkasti omaa ällöttävää käytöstänne.

T. 19v nainen, kesätöissä, ja oksettaa kuvitellakin että joku noista rumista saastoista katselisi sillä silmällä. Hyi helvetti. Niin ja P.S, en myöskään pukeudu tehdäkseni teihin vaikutusta, jos jotkut miehet minua kiinnostavat niin ne ovat teitä noin 20v nuorempia.

Vai oletkin kesätöissä tekemässä v-töitä? (oikein isolla kirjoitit ,että varmasti ymmärtäisimme ja vielä  tehostit sanomaasi kunnon  katutason kielenkäytölläsi )  No hyvä, nyt se sitten lopulta selvisi ja tuli ymmärretyksi . Helpottiko nyt  kun sait purkautua täällä  ? Täytyyhän niissä töissä se vaikutus johonkin asiak.... niin ,siis työnantajaasi tarkoitin tietystikin tehdäkin.Työvaatteet tietysti  työn mukaan...Eiköhän niitä juuri ne oikeat miehet siellä 'työpaikallasi' katselekin,siellä juuri jonka olet valinnut.Mitäpä sanomista siihen olisi,jatka vaan tahollasi ja alallasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Itse saan ens viikolla tietää pääsenkö töihin miesvaltaiselle alalle ja voin kertoa, että ällöttäis ja kovasti, jos ne äijät kuvailis mua noin. Onneksi työvaatteet on epäimartelevat, eikä tarvitse laittautua töihin.

Vierailija
44/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää olla töissä paikassa, joka on täynnä metsässä kasvaneita työ_ukkoja ja perhe-elämäänsä kyllästyneitä pikkupomomiehiä. Ei voi edes kahvilla käydä ilman jäätävää tuijottelua, ja aina ohi kulkiessa koko pöytäseurue hiljenee.

Ei auta edes löysät vaatteet ja meikittömyys. Huoh.

N24

Vierailija
45/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin maltan odottaa kesäkelejä kun saa katsella kauniita, nuoria ja sopusuhtaisia naisia viehättävissä kesämekoissaan ja hameissaan, liian paljastavasta pukeutumisesta naisella en tykkää mutta pikkasen paljasta pintaa, kauniit kasvot, hyvä kroppa, iloinen hymy ja naisellisuus niin se on erittäin jees :)

Muistutat 92-vuotiasta naapuriani, joka puhuu nuorista naisista himoiten. 

Kauniiden naisten himoitseminen ei ole luonnotonta eikä minkäänsortin rikos.

Vierailija
46/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää olla töissä paikassa, joka on täynnä metsässä kasvaneita työ_ukkoja ja perhe-elämäänsä kyllästyneitä pikkupomomiehiä. Ei voi edes kahvilla käydä ilman jäätävää tuijottelua, ja aina ohi kulkiessa koko pöytäseurue hiljenee.

N24

Olet siis selvästikin työpaikkasi yleisen huomion jatkuvana keskipisteenä ?

Vierailija
47/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä plus 40v luuserilassukoilla ei ole mitään sanavaltaa siihen, onko okei loukkaantua ja pitää sitä inhottavana kun työpaikalla, mihin tullaan TEKEMÄÄN VITTU TÖITÄ, vanhat papat tsiigailee nuoria tyttöjä jotka yrittää vaan saada hommat tehtyä. TEILTÄ ei kysytä, teillä ei ole oikeutta määrätä onko joku feministi/vanha akka/ruma tms. kun loukkaantuu, te voitte vain kunnioittaa niiden mielipidettä joita asia koskee ja pohtia tarkasti omaa ällöttävää käytöstänne.

T. 19v nainen, kesätöissä, ja oksettaa kuvitellakin että joku noista rumista saastoista katselisi sillä silmällä. Hyi helvetti. Niin ja P.S, en myöskään pukeudu tehdäkseni teihin vaikutusta, jos jotkut miehet minua kiinnostavat niin ne ovat teitä noin 20v nuorempia.

No mutta olisitko sitten mieluummin ilman työtä? Moni ikäisesi poika on...

P.S. Eiköhän ne kaikki katsele. Jos siis olet yhtään siedettävän näköinen.

Vierailija
48/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun puhut rumasti työkavereistasi.

Vierailija
49/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kuvaavaa tälle keskustelulle onkin se , että mistään jostain  itse työstä ja sen vaatimuksista,palkkauksesta,harjoittelulisistä ym.normaalisti työhön liittyvistä  asioista ja seikoista   täällä ei puhutakaan,vaan siitä millainen erityiskohtelu jotkut ulkonäkökriteerit  (jonkun mielestä ) täyttäville naispuolisille kesätyöntekijöille työpaikalla  tulisi yleisesti antaa,että he työpaikan  voisivat itselleen   kelpuuttaa...

Vierailija
50/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

En luojan kiitos silloin, kun teen rauhassa töitäni omalla paikallani. Mutta jos erehtyy kahvioon tai ruokalaan samaan aikaan noiden ukkoporukoiden kanssa, niin ei-toivottu huomio on taattua. Ja vain siksi, että satun olemaan työpaikan ainoa alle 30v nainen.

Mikä tämän kysymyksen pointti muuten oli?

N24

Vierailija
51/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kuvaavaa tälle keskustelulle onkin se , että mistään jostain  itse työstä ja sen vaatimuksista,palkkauksesta,harjoittelulisistä ym.normaalisti työhön liittyvistä  asioista ja seikoista   täällä ei puhutakaan,vaan siitä millainen erityiskohtelu jotkut ulkonäkökriteerit  (jonkun mielestä ) täyttäville naispuolisille kesätyöntekijöille työpaikalla  tulisi yleisesti antaa,että he työpaikan  voisivat itselleen   kelpuuttaa...

Keskustelun aihe oli kesätyöntekijöiden ulkonäkö. Miksi täällä puhuttaisiin ihan jostain muusta??

Vierailija
52/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvottavaa esineellistämistä ja vähättelyä :(

Suomeksi käännettynä: "En ole itse kaunis enkä seksikäs, minua harmittaa nuorten ja kauniiden naisten saama huomio".

ei, vaan itsekin tuota samaa kokenut. 

Samoin. Olen nyt 20-vuotias, enkä todellakaan halua sediltä huomiota. Valitettavasti sitä silti tulee ja pahimmassa tapauksessa kosketaan luvatta. Oikeastiko pitäisi olla jotenkin otettu tuollaisesta?

Kun oli 19-vuotias,palvelin tykkivene Turunmaalla,enkä sanonut enää ketään 'sedäksi' (en edes siviilissä lomilla  omaa setääni)...

Kun olin 17-vuotias ,olin Enso-Gutzeit  oy:n Kaukopään tehtaalla, Helsinkiläisen reppufirman Pohjavahvistus Oy:n rakennushommissa. Työmaalla ei ollut minulle yhtään 'setiä',enkä tehtaan kuppilassakaan puhutellut ketään 'tädiksi'

En puhutellut sellaisiksi enää 14-vuotiaanakaan ketään ,kun olin eräällä Sokerijuurikastilalla  taimia kitkemässä,poljin sinne polkupyörällä ja siellä oli työntekijöille oma majoitus maatalon  aitassa .Kotikylästä sinne oli matkaa n.15 km ...

Mutta no...,naisethan nykyään ovatkin henkisesti  lapsia paljon pidempään ja heitähän täytyy siinä tietysti ymmärtää...

Itse lopetin vieraiden ja tuttujen  ihmisten tädittelyn ja sedittelyn kai joskus siinä kouluaikana ,kun olin n.8-vuotias...

Vierailija
53/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku keksii että tämäkin on seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
54/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan yks ihana kesätyöntekijä tuli tän viikon maanantaina ja lisää tulee ensi viikolla. Ihanaa, on silmänruokaa koko kesäksi. Tää eka jo laittoi sukat pyörimään jaloissa, sellainen n. 190 cm pitkä, sopivan lihaksikas parikymppinen komistus, kyllä me kaikki (2) työpaikan naiset ollaan ihan sulaa vahaa hänen edessään. Tänään oli hihattomassa paidassa, toivottavasti tulee kunnon helteet, että mies riisuis vielä paidankin...tosin hän on silloin meistä näköetäisyyden ulkopuolella, mutta ainahan sitä voi poikaa vähän juoksuttaa asioilla, että pääsee näkemään edes pari kertaa päivässä.

On vielä sellainen reipas, tekee heti mitä pyydetään, ei väsynyt, niinkuin työpaikkamme vakimiehet tuppaavat olemaan, joilla askel on jo raskas. Mutta ihan ok kavereita on nämä vakimiehetkin, ei valittamista, mutta eipä heissä kyllä silmä lepää, enepi menevät sinne huvittavalle osastolle.

Nautitaan kesästä!

Vierailija
55/55 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Keskustelun aihe oli kesätyöntekijöiden ulkonäkö. Miksi täällä puhuttaisiin ihan jostain muusta??

Tekstistäkö se jonkun ulkonäkö täällä sitten pitäisi hahmottaa, vai mistä ? 'Kesätyöntekijä' voi olla ihan minkänäköinen vain,eikä meillä ole täällä (tällä palstalla)  mitään konkreettista esimerkkiä mistään kesätyöntekijästä  kenestä edes voisimme puhua ! Koko tämä  keskusteluhan  on siinä mielessä aivan tyhjiin mielikuviin perustuvaa ja siis kokonaan tyhjän päällä  olevaa ja käytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi