Kauniit kesätyöntekijät
Joko teidän toimistoissa on kesikset aloittaneet? Meille otettiin tänä kesänä vain yksi, mutta onneksi nainen.
Upeat, pitkät ja vaaleat hiukset, kauniit kasvot ja hoikka varsi. Helmikorvakorut ja hillitty meikki. Tuosta se välillä sipsuttelee korkokengillä, hameeseen ja silkkipaitaan kietoutuneena hakemaan kahvia.
Ja voi että kun on söötti, kun tulee kysymään jotain arkaillen. Pyytää oikein ensin anteeksi, että häiritsee. Nuoren naisen silmissä tällaisella pikkupomollakin on vielä jonkinlaista auktoriteettia ja asemaa.
Kommentit (55)
mielenkiintoista että yrität ärsyttää palstan vanhempia naisia :) ei mee läpi, me muistetaan kaikki mitä on olla se nuori kesätyöntekijä jota sedät häiritsi.
Keskustelu on mennyt todella vainoharhaiseksi. On surullista, ettei kaikki tuotakaan osaa ottaa huumorilla. Eikä tuossa nyt mitään pervoa ole. Eikö se niin mene, että katsoa saa muttei koskea?
Kesätyöntekijöiden rekrytöinnissä tärkeää on: blondikiintiö.
Tottakai miehet huomaavat kauniit naiset, ei rumat kiinnosta ja sekös niitä rumiluksia harmittaa, sen huomaa näistä katkerista ja feminismiä huokuvista viesteistä. Onko feministit naisvihaajia, kun noin ärtyvät kauniista naisista?
Ei minua miehet ahdistele missään, olen tavallinen 22 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
kuvottavaa esineellistämistä ja vähättelyä :(
No herkässäpä on sitten kuvotuksesi. Eikös se sitten ole sinusta esineellistämistä, kun jostain suurmiehestä (...tai olkoon nyt sitten vaikka suurnaisesta) tehdään patsas kaupungin torille, tai johonkin aukiolle,tai lyödään muistomitali?
Esinehän se joku maalattu taulukin kehyksineen tavallaan on sekin .
Tai nukke jossain vahakabinetissa,tai postimerkki.
Yleensähän tuollaista esineen tuottamista jonkun mallin mukaan pidetään suurena kunniana ja se tulee vain erittäin ansioituneiden kansalaisten ,julkisesti tunnustusta saaneiden henkilöiden osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maltan odottaa kesäkelejä kun saa katsella kauniita, nuoria ja sopusuhtaisia naisia viehättävissä kesämekoissaan ja hameissaan, liian paljastavasta pukeutumisesta naisella en tykkää mutta pikkasen paljasta pintaa, kauniit kasvot, hyvä kroppa, iloinen hymy ja naisellisuus niin se on erittäin jees :)
Muistutat 92-vuotiasta naapuriani, joka puhuu nuorista naisista himoiten.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehet huomaavat kauniit naiset, ei rumat kiinnosta ja sekös niitä rumiluksia harmittaa, sen huomaa näistä katkerista ja feminismiä huokuvista viesteistä. Onko feministit naisvihaajia, kun noin ärtyvät kauniista naisista?
Pystytkö kirjoittamaan yhtään tekstiä viittamatta feminismiin? Sinusta saa vähä-älyisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvottavaa esineellistämistä ja vähättelyä :(
Suomeksi käännettynä: "En ole itse kaunis enkä seksikäs, minua harmittaa nuorten ja kauniiden naisten saama huomio".
ei, vaan itsekin tuota samaa kokenut.
Samoin. Olen nyt 20-vuotias, enkä todellakaan halua sediltä huomiota. Valitettavasti sitä silti tulee ja pahimmassa tapauksessa kosketaan luvatta. Oikeastiko pitäisi olla jotenkin otettu tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo on hyi, en todellakaan halua että itseäni vanhemmat miehet katselee minua. Se on ällöttävää.
T. N19
Kaikkiahan on nyt ainakin sen verran katsottava,ettei kenenkään päälle sentään ihan sokkona tai huomaamatta kävele.
Tuskinpa muuten pitäisit ihan siitäkään,jos esim.työpaikkasi vanhempi pomo ei koskaan katsoisi edes sinuun päin, saati sinua silmiin ,tai kääntäisi aina selkänsä sinuun päin,kun vain astutkin huoneeseen ja katsoisi koko ajan ikkunasta ulos kun olet paikalla.
Se nyt ainakin olisi omituista ,jos mikä.
Veikkaanpa ,että siitäkään tuskin pitäisit,jos siellä sensijaan joku oman ikäisesi nuorimies oikein tuijottaisi sinua herkeämättä työpäivän alusta loppuun aina kun olisi paikalla ,katsoen erityisesti ........si (niin jätän sen nyt arvattavaksesi,että mitä,etten nyt vain tulisi sanoneeksi mitään ....ällöttävää.)
Parasta minusta jokaisen on vain opetella katseenkestäväksi ja samalla oppia hallitsemaan myös se oma katseensa,mutta välttämätöntä sitä kaikessa ihmistenvälisessä kanssakäymisessä on kuitenkin aina oikein osata käyttää.
Emme kuitenkaan voi kuvitella olevamme jollekin näkyviä ja jollekin toiselle taas näkymättömiä,yhtä vähän kuin voimme asettaa rajoituksia sille kuka esim. saa nähdä autoni sinisenä, kenen on nähtävä se punaisena ja kuka taas ei saa nähdä koko autoa ollenkaan,vaikka samalla tiellä ajetaan ja vastakkain tullaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo on hyi, en todellakaan halua että itseäni vanhemmat miehet katselee minua. Se on ällöttävää.
T. N19
Vaikea sinun on sitä estää, paitsi pukeutumalla burkhaan ja niqabiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N19
Ei vaan, miesten on opittava käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N19
Kaikkiahan on nyt ainakin sen verran katsottava,ettei kenenkään päälle sentään ihan sokkona tai huomaamatta kävele.
Tuskinpa muuten pitäisit ihan siitäkään,jos esim.työpaikkasi vanhempi pomo ei koskaan katsoisi edes sinuun päin, saati sinua silmiin ,tai kääntäisi aina selkänsä sinuun päin,kun vain astutkin huoneeseen ja katsoisi koko ajan ikkunasta ulos kun olet paikalla.
Se nyt ainakin olisi omituista ,jos mikä.
Veikkaanpa ,että siitäkään tuskin pitäisit,jos siellä sensijaan joku oman ikäisesi nuorimies oikein tuijottaisi sinua herkeämättä työpäivän alusta loppuun aina kun olisi paikalla ,katsoen erityisesti ........si (niin jätän sen nyt arvattavaksesi,että mitä,etten nyt vain tulisi sanoneeksi mitään ....ällöttävää.)
Parasta minusta jokaisen on vain opetella katseenkestäväksi ja samalla oppia hallitsemaan myös se oma katseensa,mutta välttämätöntä sitä kaikessa ihmistenvälisessä kanssakäymisessä on kuitenkin aina oikein osata käyttää.
Emme kuitenkaan voi kuvitella olevamme jollekin näkyviä ja jollekin toiselle taas näkymättömiä,yhtä vähän kuin voimme asettaa rajoituksia sille kuka esim. saa nähdä autoni sinisenä, kenen on nähtävä se punaisena ja kuka taas ei saa nähdä koko autoa ollenkaan,vaikka samalla tiellä ajetaan ja vastakkain tullaan.
Arvasin että joku ottaa tuon kirjaimellisesti... Hyvää huumoria sulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N19
Miksi miehet muuttaisivat käytöstään ihan vain sinun mieliksesi?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maltan odottaa kesäkelejä kun saa katsella kauniita, nuoria ja sopusuhtaisia naisia viehättävissä kesämekoissaan ja hameissaan, liian paljastavasta pukeutumisesta naisella en tykkää mutta pikkasen paljasta pintaa, kauniit kasvot, hyvä kroppa, iloinen hymy ja naisellisuus niin se on erittäin jees :)
Ylipainoiset av-mammat täällä miinustelevat näitä kommentteja, kun heidän omat miehensäkin kääntävät katseensa niiden kauniiden nuorten naisten suuntaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N19
Miksi miehet muuttaisivat käytöstään ihan vain sinun mieliksesi?
Voisi se olla kaikkien naisten mieliksi ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän osastolle on tullut jo kolme kesähessua, ja kaikki ovat kauniita opiskelijanaisia. Rekrytoija on keski-ikäinen mies.
Nuorissa naisissa on tulevaisuus 😊
Nuoret miehet sensijaan edustavat vain menneisyyttä ?
Teillä plus 40v luuserilassukoilla ei ole mitään sanavaltaa siihen, onko okei loukkaantua ja pitää sitä inhottavana kun työpaikalla, mihin tullaan TEKEMÄÄN VITTU TÖITÄ, vanhat papat tsiigailee nuoria tyttöjä jotka yrittää vaan saada hommat tehtyä. TEILTÄ ei kysytä, teillä ei ole oikeutta määrätä onko joku feministi/vanha akka/ruma tms. kun loukkaantuu, te voitte vain kunnioittaa niiden mielipidettä joita asia koskee ja pohtia tarkasti omaa ällöttävää käytöstänne.
T. 19v nainen, kesätöissä, ja oksettaa kuvitellakin että joku noista rumista saastoista katselisi sillä silmällä. Hyi helvetti. Niin ja P.S, en myöskään pukeudu tehdäkseni teihin vaikutusta, jos jotkut miehet minua kiinnostavat niin ne ovat teitä noin 20v nuorempia.
39: Sieltähän se vittu tulikin tekemään töitä. Tervetuloa
Yhtä katkeria nuokin nuoret naiset tulee 10-20 v päästä olemaan. Eihän se nyt kauheasti ihmisen arvoa nosta jos se arvo on kiinni vain syntymävuodesta.