Kävin Anttilassa ja olin tulla hulluksi!
Joo elikkä kävin eilen Anttilassa ja sinä aikana kun siellä olin, kuului siellä Erinomalaisia-biisi neljä kertaa! Siinä vaiheessa kun kyseinen korvaraiskaus-biisi alkoi jo neljättä kertaa soimaan niin päätin lähteä koko kaupasta. Miten ne työntekijät kestää ku joutuu päivästä toiseen kuuntelemaan lähes taukoamatta tuollaista erinomalaista paskaa!? Sääliksi käy! Onko muita jotka saa suunnilleen murha-ajatuksia tästä biisistä? Kyseessä siis vieläpä Suvi Teräsniskan biisi..
Kommentit (40)
Joo tämä kappale kyllä karkottaa asiakkaat
Asiakkaat pääsevät vielä aika vähällä. Ajatelkaas kuinka monta kertaa päivässä työntekijät kuuntelee tuota rallatusta. 😃
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat pääsevät vielä aika vähällä. Ajatelkaas kuinka monta kertaa päivässä työntekijät kuuntelee tuota rallatusta. 😃
No sepä se! Eikö tuo ole jo jonkinasteista kidutusta? Itselläni riittää että käväsen anttilassa niin v-käyrä nousee ja lujaa. Työntekijät on varmaan jo terapian tarpeessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi syy lisää, miksi on tosi paha onnettomuus jos ei saa töitä.
Olin opiskeluaikoina Sokkarilla jouluisin töissä ja siellä kaikui "Tule joulu kultainen" joka päivä lukemattomia kertoja. Ällötti, mutta lopulta siihen turtui niin, ettei sitä enää kuullutkaan. Samoin käy varmasti Anttilankin henkilökunnalle.
Tämä kyseinen biisi on ollut joku Anttilan tunnusbiisi jo kauan. Telkkarissaki kaikissa mainoksissa soi tuo musiikiksikin kutsuttu kuolemankorina. Se, joka on vastuussa tästä asiakkaiden ja etenkin työntekijöiden kidutuksesta, on varmasti pahemman luokan sadisti.
Tuo kappalehan on tarkoituksella tehty Anttilan mainoslauluksi.
Onhan tuossa kuitenkin melodia ja siinä lauletaan. Voittaa siis suomi-räppääjien ölinät melko suurella erolla.
Ei ole mukava varsinkaan ikisinkkuna kuunnella tuollaista koko ajan. Siksi en käy enää Anttilassa.
Minä en ollenkaan ymmärrä miksi monissa kaupoissa se musiikki on niin kovalla, ja miksi se musiikki on usein niin luokattoman huonoa. En esim. käy yhdessä kaupunkini keskustan kirpparilla, kun siellä soi joku älytön humpparadio niin lujaa, ettei omaa musiikkia kuule kuulokkeista.
H&M on myös paha. Lähdin sieltä kerran lapsen kanssa pois, kun en halunnut korottaa ääntäni että saisin puhuttua lapseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ollenkaan ymmärrä miksi monissa kaupoissa se musiikki on niin kovalla, ja miksi se musiikki on usein niin luokattoman huonoa. En esim. käy yhdessä kaupunkini keskustan kirpparilla, kun siellä soi joku älytön humpparadio niin lujaa, ettei omaa musiikkia kuule kuulokkeista.
H&M on myös paha. Lähdin sieltä kerran lapsen kanssa pois, kun en halunnut korottaa ääntäni että saisin puhuttua lapseni kanssa.
Suurimmaksi osaksi kauppojen musiikki on ärsyttävää. En itsekään ymmärrä, miksi sitä sitten pitää soittaa niin kovalla. H&M on kyllä yksi minunkin inhokeistani juurikin musiikin takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa kuitenkin melodia ja siinä lauletaan. Voittaa siis suomi-räppääjien ölinät melko suurella erolla.
No totta, mutta melkeinpä mikä tahansa biisi alkaa lopulta ketuttaa kun sitä tarpeeksi monta kertaa kuulee. Ja minusta tuo erinomanlaisia on jotenkin ärsyttävän tekopirteää shittiä ja tuo biisin nimikin joku muka nerokas letkautus. Hohhoijaa sanon minä! :D
Ap
Mäkin oon miettinyt sitä, että luulisi kappaleen tosiaan olevan jo haitaksi työntekijän mielenterveydelle... Kiva mennä kotiin, kun varmaan soi päässä koko loppupäivänki toi karmea rallatus. Säälittää!
Mä en kans ymmärrä tätä melusaasteen pakkosyöttöä. Oulun Tigerissakin soi 50-luvun rockabilly niin kovaa, että on pakko puhua huutamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon miettinyt sitä, että luulisi kappaleen tosiaan olevan jo haitaksi työntekijän mielenterveydelle... Kiva mennä kotiin, kun varmaan soi päässä koko loppupäivänki toi karmea rallatus. Säälittää!
Niinpä! Olen itsekin ollut työpaikassa, jossa on samoja biisejä huudatettu päivästä ja viikosta toiseen ja se saa kyllä ärsyyntymään toden teolla. Tässä työpaikassa biisejä kuitenkin oli vähän useampi, ettei tyylii yhtä tiettyä kappaletta raiskattu samalla tahdilla ku Anttilassa tuota erinomanlaisia. Uskon, että jopa Suvi Teräsniskaki katuu, että on ikinä tehnyt tuon biisin, kun joutuu sitä esittämään kaikissa Anttilan kissanristiäisissäkin..
Ap
Onhan tuo kyllä kamala renkutus ja anttila mainostaa kaikkea tuolla Erinomanlaisia-termillä. Kyllähän se tulee työntekijöillä varmasti jo korvista ulos.
Anttilasta en tiedä, koska meillä ei sitä vielä ole. Siis Turusta Anttila lopetettiin, mutta tässä kuussa pitäisi uuden avautua ihan samassa rakennuksessa, mistä se muutama vuosi sitten lopetettiin. Raision Kodin ykkösessä kävin maanantaina ja ilahduin kyllä soitettavasta musiikista. Yleensähän joka paikassa on jokin radioasema auki (radionoovaaa), mutta tuolla soi musiikki ilmeisesti cd:ltä tai sitten oli tehty kokoelma kovalevylle ja sitä sitten soitettiin liikkeen mainosten höystäessä aina välillä. Soitettava musiikki oli enimmäkseen 80- ja 90-luvuilta, ja eniten minua ilahdutti ja ihmetytti, kun tunnistin R.E.M.in Near Wild Heavenin intron. Kyseinen biisi kyllä julkaistiin aikoinaan singlenä Out Of Time -levyltä vuonna 1991, mutta mikään iso hitti se ei ollut missään päin maailmaa. Selailin valokuvakehyksiä (ikävä kyllä ei ollut sellaisia, mitä hain) ja lauleskelin hiljaa mielessäni biisin mukana. Lisää samanlaisia ostoskokemuksia! :D
Jep, tulipa eilen käytyä ja karmeaahan se oli. Tuo biisi ja käytävällä perään huutelevat Fortumin teinimyyjät...kipitin nopeasti pakoon.
Joo tuo biisi saa kyllä lähtemään anttilasta ja lujaa! Aivan uskomatonta paskaa.. Jos olisin töissä siellä niin varmaan jossain välissä repisin kaiuttimet katosta