Mitä kuuluu Sauna-Timolle
Jokainen voi olla mitä mieltä vaan siitä, että kannattiko mennä silloin aikanaan mukaan tuommoiseen kisaan, mutta silti täytyy innoissaan kertoa, että eteeni sattui ihan mielenkiintoinen video Timon nykytilanteesta. Ihan hienot systeemit oli Timo rakentanut saunan ympärille. "Turhan murakat löylyt" olivat lähellä viedä Timon hengen kuusi vuotta sitten.
Nostan hattua kaverille, että vielä kokemuksensa jälkeen saunaan meni ja tekee sillä vielä elantonsakin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kisat kiellettiin tuon tapahtuman jälkeen.
Ei kielletty vaan järjestäjät päätti lopetettaa kyseisen kisan.
No suomessa jatkaa kaikki suosnorklaukset ja muut kusiaispesässä istuskelut, kunnes joku kuolee johonkin allergiseen reaktioon. :D
Unohdit eukonkannon, ilmakitaran soiton, saappaanheiton, äijänkärräyksen ja suopotkupallon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kisat kiellettiin tuon tapahtuman jälkeen.
Ei kielletty vaan järjestäjät päätti lopetettaa kyseisen kisan.
No suomessa jatkaa kaikki suosnorklaukset ja muut kusiaispesässä istuskelut, kunnes joku kuolee johonkin allergiseen reaktioon. :D
Unohdit eukonkannon, ilmakitaran soiton, saappaanheiton, äijänkärräyksen ja suopotkupallon..
Noissa toki loukkaantumisvaara on vähän vähempi kuin siinä, että laitetaan äijät yli sata-asteiseen saunaan ja katsotaan miten käy
Pisteet silti Timo Kaukoselle, että palasi takaisin työelämään. Moni ois varmasti jääny kotiin makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet silti Timo Kaukoselle, että palasi takaisin työelämään. Moni ois varmasti jääny kotiin makaamaan.
Ei ehkä vakuutusyhtiökään olis korvannu makailua.
Mä olin kans Noposella, ihan masennustaustaa ja en pystynyt palaamaan entiseen stressaavaan työhöni. Eli ei tartte naamaa polttaa, että pääsee ammatinvaihtoa suunnittelemaan. Mä opiskelen oppisopimuksella nyt eläintenhoitajaksi, oon tosi onnellinen tästä avusta mitä noposelta sain ja uudesta työstä unelmien työpaikassa. Onnisti minuakin kerran, elämäni kun ollut aikamoista alamäkeä monesti.
Vierailija kirjoitti:
Löylynlyömä kaveri.
Ei löyny kuitenkaan niin kumoon kuin venäläiselle kävi. Hyvä Timo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löylynlyömä kaveri.
Ei löyny kuitenkaan niin kumoon kuin venäläiselle kävi. Hyvä Timo!!
Onneksi kisoja ei enää järjestetä, mutta hienoa, että Timo sai itselleen uran tästä.
Timo on niin symppis, jotenkin liikkis tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana mun miestyypistä, mutta persoonana jotenkin välitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana mun miestyypistä, mutta persoonana jotenkin välitön.
Olen tavannut useasti ja on kiva tyyppi.
Mitenhän on Timon ravintola- ja saunabisnes pärjänny vaan korona-aikana..
Näyttäis ihan samalta liikevaihto koronavuonnakin, kuin aiemmissa, ei mikään iso bisnes se.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kans Noposella, ihan masennustaustaa ja en pystynyt palaamaan entiseen stressaavaan työhöni. Eli ei tartte naamaa polttaa, että pääsee ammatinvaihtoa suunnittelemaan. Mä opiskelen oppisopimuksella nyt eläintenhoitajaksi, oon tosi onnellinen tästä avusta mitä noposelta sain ja uudesta työstä unelmien työpaikassa. Onnisti minuakin kerran, elämäni kun ollut aikamoista alamäkeä monesti.
Mä oon menossa niille, toivottavasti kävis mullekin hyvin vielä.