Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokallani oleva tyttö täyttää välituntisin sudokuja ja sitten ihmettelee miksi häntä syrjitään

Vierailija
12.05.2016 |

Ysillä olemme siis. Hänellä on kyllä älypuhelin koulun takia (on itse sanonut ettei muuten olisi) muttei hän käytä sitä muuten kuin pakollisissa jutuissa.

Me muut tytöt emme vaan koe että meillä olisi mitään yhteistä hänen kanssaan kun hän teeskentelee älykästä ja ihan muiden nähden täyttää niitä. Leikattu jostain lehdistä ilmeisesti.

Hän on ihan mukava ja haluaisin tavallaan olla hänen kaverinsa mutta porukkaan ei pääse jos ei lopeta tuollaista. Miten sanoa asiasta niin ettei hän suutu?171

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo

Vierailija
2/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 171 tekstin perässä oli vahinko, sen piti mennä tuohon numerokenttään.

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen älypuhelimen hänen laukustaan ja teippaat sen jesarilla hänen päänsä ympärille silmien kohdalle, sitten samaistuu teihin muihin.

Vierailija
4/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosiaan ihan niinku hirveetä, että joku tykkää sudokuista. Siis oikeesti.

Ei hemmetti miten tyhmä provo.

Vierailija
5/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassako niitä pitäisi täyttää, ettei vain joku luule älykkääksi?

Vierailija
6/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä muilla on? Älypuhelimet? Sitten istutte selät kyyryssä räpläämässä niitä, sokeina ja kuuroina sille, mitä ympärillä tapahtuu, ja toisillenne? 

Sudokujen tekijä taitaa olla oman tiensä kulkija, ei mitään massaa. Hyvä!

Mutta joo, epäuskottava provo. 

Vierailija
7/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sudokut mitään suurta älyä vaadi. Kokeile ap itse. Helpot sudokut on helppoja kelle tahansa, sitten on toki niitä vaativampia, jotka vaativat jo vähän ajattelua. Minäkin osaan täyttää sudokuja, vaikka olen vähän tyhmä. 

Vierailija
8/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin teinillä, suhde jossa puhelin on se älykkäämpi osapuoli.

Vierailija
9/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä surullisessa nykymaailmassa voi olla tottakin. Omani tosin vasta seiskalla mutta kertoi että sitä ainoaa poikaa jolla ei ollut oikean merkkistä älypuhelinta kiusattiin rajustikin. Tähän toki puututtiin ja itse näkyvä kiusaaminen loppui mutta porukkaan häntä ei huolita vieläkään.

Vierailija
10/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun aloittaja kertoisi syyn miksi tuota sudokutyttöä kiusataan? 

Vierailija
11/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, käsitin että siksi ettei hän räplää tauoilla älypuhelinta vaan täyttää niitä sudokuja. Nämä muut tytöt istuvat älypuhelinringissä.

Vierailija
12/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt tuntuu siltä, että hän on älykäs eikä teeskentele. Te muut sen sijaan...

Vierailija
13/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni ei olisi ongelma puhua sudokuja täyttävälle, jos minulla olisi asiaa. Yleensä hyväksyn toisten ristikon täyttelyt, ne eivät ole minulle mikään ongelma, joten kannattaisi teidänkin muuttaa asennetta.

Vierailija
14/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma menee aina vain hullummaksi. Minun tokaluokkalaiseni tuli itkien koulusta ja kertoi että häntä oli haukuttu lapselliseksi kakaraksi kun hänellä oli ollut tarravihko mukana koulussa.

Vierailija
15/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Siis te muut tytöt. Voin vain kuvitella kuinka istutte zombeina silmät naulittuna iPhoneen ja jos satutte liikahtamaan niin likaiset Kånken-reput kahisee yhteen.

Vierailija
16/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelepas ap itse nyt asiaa pidemmälle. mikä siinä sudokujen tekemisessä aidosti voi olla vikana? vai onko kyse enemmän omasta sopuliudestanne, siitä ettette koe teillä olevan riittävän korkeaa sosiaalista asemaa jotta teillä olisi ns. varaa hengata erikoistenkin tyyppien kanssa? kasvata nyt helvetti sentään vähän itsetuntoa, ja ole itse mukana sanelemassa kuka voi kuulua "suosittuihin" ja kenen kanssa voit olla (eli kaikki). nyt vain tottelet sokeasti muita ja alistut johonkin valmiiseen hierarkiaan mikä koulussa vallitsee. t. nuoruudessaan yläasteen "suosittu"

Vierailija
17/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistasi paistaa miten et itse uskalla astua pois massasta, uskon taysin etta olet oikeasti 15-vuotias. Sanoit etta tytto on mukava ja teilla synkkaa, mutta et uskalla menna sudokutyton seuraksi koska han ei valita massan paineesta. Ota hyppy henkisessa kasvussa noin viiden, kymmenen vuoden paahan ja vieta vaikka yksi valitunti hanen kanssaan raplaamatta alypuhelinta. Maailma ei loppunut, sinusta ei tullut hylkiota, ymmartaisit sudokutyton maailmaa paremmin.

Kokeile kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän