Viikko ovulaatiosta, oksensin. Voiko alkaa näin nopeasti raskausoireet
En ikinä oksenna muutakuin mahataudissa, nyt ei enää oksetuta.
Voisiko raskausoireet alkaa näin äkkiä?
Kommentit (11)
No siistiä kun laitoin jo töihin viestiä, että olen vatsataudissa :o
Ei voi. Tossa vaiheessa alkio vasta kiinnittyy seinään, raskausormonia ei tosiaankaan ole kertynyt vielä siinä määrin että se oireilisi - kun ei niinmitätön määrä näy herkimmässä testissäkään vielä.
Mielen voimalla, kun kovasti uskoo olevansa raskaana ja kuvittelee oireet, kroppakin voi kyllä oireita kehittää.
Ei voi, mahdollinen alkio kiinnittyisi näillä kohdin, raskaushormonia ei siis vielä erity.
Ei voi!
Pahoinvointi johtuu hormonitoiminnasta raskauden aikana. Se ei ole vielä mitenkään voinut alkaa. Ihan aikaisintaan neljännellä, viidennellä viikolla voi tulla oireita.
Kiinnittymisvuotoa voisi olla noilla paikkeilla, ei mitään oksenteluja.
Kyllä voi. Minä tulen raskaaksi ensi viikolla ja on ollut julmetut raskausoireet: oksentelu ja pahoinvointi jo puoli vuotta. Mahakin on jo kasvanut.
Ihme juttu sitten, että mistä moinen kertaoksennus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Minä tulen raskaaksi ensi viikolla ja on ollut julmetut raskausoireet: oksentelu ja pahoinvointi jo puoli vuotta. Mahakin on jo kasvanut.
Kauheen myöhään sulla? Mä pulauttelin jo vauvana 26 vuotta ennen hedelmöittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu sitten, että mistä moinen kertaoksennus.
Jos se oli lievä vatsavirus? Usein, kun lapsilla on kunnon mahataudit, niin saatan sen yhden kerran oksentaa minäkin.
Tai jokin toiminnallinen pikkujuttu. Psyykkiset tekijätkin voivat olla taustalla. Älä tuota mieti.
Toivot siis olevasi raskaana kaikesta päätellen?
En toivo olevani raskaana, kunhan nyt mietin että mistä voisi johtua aamun oksentaminen, kun nyt ei ole enää mitään. Ei vatsakipuja tms vatsataudin oiretta.
Kyllä sulla voi.