Hirveä riita! Tulin raskaaksi vakkarille, vihaa mua, vaatii abortin
Tänään plussasin ja kamala olo, mies haukkui mut lyttyyn ja vaatii aborttia. Saisko täältä mitään tukea tilanteeseen, kaoottiset fiilikset ja vaan itkettää.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettikö ehkäisy jostain syystä vai touhusitteko ilman ehkäisyä?
Ekalla vaihtoehdolla tee abortti tai vähintään jätä ilmoittamatta isä minnekään ja kakkosvaihtoehdossa tee miten haluat.Oltiin humalassa ja ehkäisy yksinkertaisesti unohtui. Vastuutonta, tiedän. Eli kondomia on käytetty, en ole syönyt pillereitä kun ollaan tavattu epäsäännöllisesti, sinkkuja ollaan kuitenkin ja miehellä on muitakin.
Varaan huomenna ajan tautitesteihin mutta tämä plussa on nyt
päällimmäisenä mielessä ja miehen haukut. Paha olla :( apSitten vaan mietit mitä itse haluat ja teet niin. Ehkä mies rauhoittuu tai sitten ei.
-sama-
Ei mulla siihen mieheen mitään
tunnesidettä ole, sikäli ellei rauhotu niin aika draamattomasti menee mun puolelta. Olisin vauvan kanssa siis ihan yksin, mies tuskin osallistuisi mihinkään. Menevä sinkku joka nauttii vapaudesta, jos tiedätte miestyypin. ApMitä ihmettä tämä on?
Sekstailet miehen kanssa johon ei ole
edes tunnesidettä.
Jotenkin tosi säälittävää.
En ole tästä ylpeä. Pitkä suhde takana, en ole vielä valmis uuteen (mies petti, keräilen itseäni) mutta kaipasin kosketusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieti kumpi ratkaisu on se jonka kanssa on helpompi elää ja joka ei kaduta pahemmin.
Omalla kohdallani en pystyisi aborttiin jos raskaus ei olisi esim raiskauksen seuraus.
Päätös on totta kai naisen ja vain naisen, mutta sen oman navan ja kaduttamisen ohella kannattaa miettiä myös realistisesti muita, ennen kaikkea lasta ja mitä pystyy sille tarjoamaan. Enkä puhu nyt aineellisesta vaan henkisestä puolesta. Jos on isä, jota ei yhtään kiinnosta lapsensa, ja äiti jonka suurin motivaatio lapsen pitämiseen on ettei halunnut morkkista, ei ole valttikortit kädessä.
Mulle on käyny noin, pidin lapsen ja enkä kadu hetkeäkään, tätä nykyä mulla ja lapsen isällä ihan hyvät, jopa lämpimät välit, seksikin todella ihanaa, kumpikin haluaisi yhteen, muttei olla vielä "virallista" päätöstä tehty, näemme säännöllisesti ja kaikki edellytykset suhteelle olemassa, oikeasti jopa rakastan häntä. Meillä myös oli alussa riitaa lapsen pitämisestä, mutta pidin pääni ja mies "rauhottu" melko pian itseasiassa, mies jopa piti musta huolta raskaus aikana ja hommasi mm. lasten vaunut, emme olleet virallisesti yhdessä tuolloin vaikka näimme usein, kyllä kummallaki on ollu tunteita toista kohtaan koko ajan, pitäis vaan ottaa asia puheeks, että mentäis yhteen virallisesti. Tsemppiä ap, kaikki voi kääntyä hyväksi, harkitse tarkaan mitä haluat raskaudelle tehdä.
Mitä ikinä teetkin, niin älä pakota miestä isäksi. Ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi. Joo joo, miehen olisi tullut hoitaa oma osansa ja käyttää kumia/olla nussimatta kaatokännissä mutta nyt te kummatkin olette samassa veneessä. Kuvittele jos se olisit sinä, jolle kerrotaan raskaudesta yhden alkoholintäyteisen yön päätteeksi. Sinä, joka olet menevä villi sinkku joka ei todellakaan haaveile perheestä. Tottakai se vituttaa, ja jos on temperamenttia se tulee ulos tarpeettoman ilkeinä sanoina.
Mikäli päädyt raskaudenkeskeytykseen, niin muista että ettei siinä ole mitään väärää. Se kannattaa tehdä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jolloin se on nopeinta, kivuttominta ja halvinta kaikille, joten älä aikaile. Ajattele tilannetta myös lapsen puolesta: olet tekemässä isäntöntä lasta. Näin isättömänä yh:n lapsena en helvetissä voi suositella moista ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikinä teetkin, niin älä pakota miestä isäksi. Ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi. Joo joo, miehen olisi tullut hoitaa oma osansa ja käyttää kumia/olla nussimatta kaatokännissä mutta nyt te kummatkin olette samassa veneessä. Kuvittele jos se olisit sinä, jolle kerrotaan raskaudesta yhden alkoholintäyteisen yön päätteeksi. Sinä, joka olet menevä villi sinkku joka ei todellakaan haaveile perheestä. Tottakai se vituttaa, ja jos on temperamenttia se tulee ulos tarpeettoman ilkeinä sanoina.
Mikäli päädyt raskaudenkeskeytykseen, niin muista että ettei siinä ole mitään väärää. Se kannattaa tehdä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jolloin se on nopeinta, kivuttominta ja halvinta kaikille, joten älä aikaile. Ajattele tilannetta myös lapsen puolesta: olet tekemässä isäntöntä lasta. Näin isättömänä yh:n lapsena en helvetissä voi suositella moista ratkaisua.
Kas kun isättömänä yh:n lapsena varmaan ymmärrät, että kyseessä ei nyt ole miehen oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta vaan syntyvän lapsen oikeus elatukseen ja molempiin vanhempiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettikö ehkäisy jostain syystä vai touhusitteko ilman ehkäisyä?
Ekalla vaihtoehdolla tee abortti tai vähintään jätä ilmoittamatta isä minnekään ja kakkosvaihtoehdossa tee miten haluat.Oltiin humalassa ja ehkäisy yksinkertaisesti unohtui. Vastuutonta, tiedän. Eli kondomia on käytetty, en ole syönyt pillereitä kun ollaan tavattu epäsäännöllisesti, sinkkuja ollaan kuitenkin ja miehellä on muitakin. Varaan huomenna ajan tautitesteihin mutta tämä plussa on nyt
päällimmäisenä mielessä ja miehen haukut. Paha olla :( apSitten vaan mietit mitä itse haluat ja teet niin. Ehkä mies rauhoittuu tai sitten ei.
-sama-
Ei mulla siihen mieheen mitään tunnesidettä ole, sikäli ellei rauhotu niin aika draamattomasti menee mun puolelta. Olisin vauvan kanssa siis ihan yksin, mies tuskin osallistuisi mihinkään. Menevä sinkku joka nauttii vapaudesta, jos tiedätte miestyypin. Ap
Mitä ihmettä tämä on?
Sekstailet miehen kanssa johon ei ole edes tunnesidettä.
Jotenkin tosi säälittävää.
Vieläkö jollekin tulee yllätyksenä, että naisetkin kaipaavat seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti kumpi ratkaisu on se jonka kanssa on helpompi elää ja joka ei kaduta pahemmin.
Omalla kohdallani en pystyisi aborttiin jos raskaus ei olisi esim raiskauksen seuraus.Päätös on totta kai naisen ja vain naisen, mutta sen oman navan ja kaduttamisen ohella kannattaa miettiä myös realistisesti muita, ennen kaikkea lasta ja mitä pystyy sille tarjoamaan. Enkä puhu nyt aineellisesta vaan henkisestä puolesta. Jos on isä, jota ei yhtään kiinnosta lapsensa, ja äiti jonka suurin motivaatio lapsen pitämiseen on ettei halunnut morkkista, ei ole valttikortit kädessä.
Minulla kyse ei olisi se morkkiksen välttäminen, pidän lapsista jne
T. Se jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani en pystyisi aborttiin jos raskaus ei olisi esim raiskauksen seuraus.Päätös on totta kai naisen ja vain naisen, mutta sen oman navan ja kaduttamisen ohella kannattaa miettiä myös realistisesti muita, ennen kaikkea lasta ja mitä pystyy sille tarjoamaan. Enkä puhu nyt aineellisesta vaan henkisestä puolesta. Jos on isä, jota ei yhtään kiinnosta lapsensa, ja äiti jonka suurin motivaatio lapsen pitämiseen on ettei halunnut morkkista, ei ole valttikortit kädessä.
Minulla kyse ei olisi se morkkiksen välttäminen, pidän lapsista jne
T. Se jota lainasit
Mut AP ei halua lasta, muttei myöskään halua morkkista, joten itse keksin noista nopeasti sen vaihtoehdon, jonka kanssa pystyn elämään.
Kyllä sen siis tietää, kun lapsen haluaa. Sen vain haluaa. Kannattaa myös muistaa, että sikiö todennäköisesti tuntee kipua vasta kuudennella kuulla eli mikään edes sikiöpoikkeavuuteen oikeuttava abortti ei Suomessa tuota sikiölle kipua. Jos tämä asia huolettaa, niin kannattaa vaatia nukutusta, koska silloin myös sikiö on tajuton. Suosittelen silti luottamaan ammattilaisiin enkä abortinvastustajiin siinä, että ainakaan ennen viikkoa 29 ei ole kehittynyt sellaista aivojen osaa, mikä kipua käsittelisi.
Kiitos. Tiedostan kyllä ettei miehestä ole isäksi eikä hän halua isäksi. Mikähän tuossa olisi lasten paras? Elatusapua en tarvitse, sen suhteen pärjään kyllä. Onneksi on aikaa miettiä mitä teen mutta... tosiaan totta on tuokin mitä sanoit. Ottaahan se aikaa löytää oikea, rakentaa suhdetta, raskautua aikanaan. Ehkä tällä oli joku tarkoitus että näin kävi. Abortti tuntuu niin... lopulliselta. Mistä sen voi tietää ettenkö sitä katuisi? Ei ole sellaista ajatusta päällimmäisenä että "abortti heti". Ap