Hirveä riita! Tulin raskaaksi vakkarille, vihaa mua, vaatii abortin
Tänään plussasin ja kamala olo, mies haukkui mut lyttyyn ja vaatii aborttia. Saisko täältä mitään tukea tilanteeseen, kaoottiset fiilikset ja vaan itkettää.
Kommentit (51)
Taas yksi tyhmä ääliö pamautti itsensä tahallaan paksuksi. Säälin mistä. Toivottavsti ottaa jalat alleen ja nopeasti.
Taas yksi tyhmä ääliö pamautti itsensä tahallaan paksuksi. Säälin mistä. Toivottavsti ottaa jalat alleen ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Säkään tajua mistään mitään.
Taas yksi tyhmä ääliö pamautti naisen tahallaan paksuksi. Nyt kehtaa vielä haukkua naista. Säälin ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tyhmä ääliö pamautti naisen tahallaan paksuksi. Nyt kehtaa vielä haukkua naista. Säälin ap:ta.
Juuri näin!!!
Kielenkäyttösi on sitä tasoa, esim. vakkari, että että ole koulutettu, tuskin elätät edes itseäsi. Saati sitten mukeloa - yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kielenkäyttösi on sitä tasoa, esim. vakkari, että että ole koulutettu, tuskin elätät edes itseäsi. Saati sitten mukeloa - yksin.
Koulutukseni on yo ja AMK, aika keskiverto kai mutta vakituinen työ josta pidän kiireestä huolimatta. Ihan palkallani tulen kyllä toimeen. Ap
Kaikki syyllistää miestä. Nainenkin voi huolehtia ehkäisystä. Tiesitkö mies että et syö esim pillereitä? Rankkaa miehelle ja tuskin muuttaa mieltään niinkuin itse totesit.
Tee abortti ja aloita kunnon suhde jonkun kivan miehen kanssa. Saat ehjän perheen heti alusta asti lapsellesi ja itsellesi.
Pidä lapsi. Sano vaikkapa sille miehelle, että teet abortin, vaikka pidätkin oikeasti lapsen. Sen jälkeen katkaiset yhteydenpidon mieheen sillä syyllä, että hän paljastui idiootiksi suhtautumistapansa vuoksi. Saat elarit ym. kaupungiltakin. Olet sen ikäinen, että voi olla, että ensi kerralla kasta yrittäessä ei enää tärppääkään. Voit myös löytää myöhemmin itsellesi kunnon miehen. Nyt ei ole ainakaan sen osalta kiirettä, kun sinulla jo olisi lapsikin. Ei tarvitse panikoida biologisen kellon tikityksen kanssa jne. Pärjäät kyllä. Tulisit katumaan aborttia lopun elämäsi.
Mieti kumpi ratkaisu on se jonka kanssa on helpompi elää ja joka ei kaduta pahemmin.
Omalla kohdallani en pystyisi aborttiin jos raskaus ei olisi esim raiskauksen seuraus.
Taas yksi yhäri jonka lapsen tehnyt joku jännämies ja kohta ollaan etsimässä kivaa betamiestä elättäjäksi kun tarvis jotain vakavampaa välillä ja lapsellakin olis kiva kun olis iskä ja tietty sais tuoda rahaa talouteen myös. Se tavallinen tarina.
Itse tein juuri abortin, koska ehkäisy petti. Olen 28. Rankka prosessi keholle ja mielelle, mutta tarpeellinen. Ei todellakaan kannata lasta vain tekemisen takia tehdä, sillä vastuu on niin suuri. Olen itse vahinkolapsi ja äidinrakkaus jäi kotona vähäiseksi. Kyllä sen tietää, kun aika on oikea ja lapsen haluaa. Kysymys: miksi et ottanut jälkiehkäisyä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syyllistää miestä. Nainenkin voi huolehtia ehkäisystä. Tiesitkö mies että et syö esim pillereitä? Rankkaa miehelle ja tuskin muuttaa mieltään niinkuin itse totesit.
Tee abortti ja aloita kunnon suhde jonkun kivan miehen kanssa. Saat ehjän perheen heti alusta asti lapsellesi ja itsellesi.
Kyllä, mies tiesi etten käytä pillereitä sillä tapasimme epäsäännöllisesti. Ja kondomia käytimme (paitsi tämän kerran) myös siksi, että mies kertoi hänellä olevan muitakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tein juuri abortin, koska ehkäisy petti. Olen 28. Rankka prosessi keholle ja mielelle, mutta tarpeellinen. Ei todellakaan kannata lasta vain tekemisen takia tehdä, sillä vastuu on niin suuri. Olen itse vahinkolapsi ja äidinrakkaus jäi kotona vähäiseksi. Kyllä sen tietää, kun aika on oikea ja lapsen haluaa. Kysymys: miksi et ottanut jälkiehkäisyä?
Kiitos kun jaoit kokemuksesi, olet ikäiseni. En oikein osaa sanoa miksen hankkinut jälkiehkäisyä, muistikuvani siltä illalta ovat melkoisen hatarat sillä olin todella humalassa vastoin tapojani. Rehellisesti en ollut edes ihan varma harrastimmeko seksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettikö ehkäisy jostain syystä vai touhusitteko ilman ehkäisyä?
Ekalla vaihtoehdolla tee abortti tai vähintään jätä ilmoittamatta isä minnekään ja kakkosvaihtoehdossa tee miten haluat.Oltiin humalassa ja ehkäisy yksinkertaisesti unohtui. Vastuutonta, tiedän. Eli kondomia on käytetty, en ole syönyt pillereitä kun ollaan tavattu epäsäännöllisesti, sinkkuja ollaan kuitenkin ja miehellä on muitakin. Varaan huomenna ajan tautitesteihin mutta tämä plussa on nyt
päällimmäisenä mielessä ja miehen haukut. Paha olla :( apSitten vaan mietit mitä itse haluat ja teet niin. Ehkä mies rauhoittuu tai sitten ei.
-sama-
Ei mulla siihen mieheen mitään tunnesidettä ole, sikäli ellei rauhotu niin aika draamattomasti menee mun puolelta. Olisin vauvan kanssa siis ihan yksin, mies tuskin osallistuisi mihinkään. Menevä sinkku joka nauttii vapaudesta, jos tiedätte miestyypin. Ap
Mitä ihmettä tämä on?
Sekstailet miehen kanssa johon ei ole edes tunnesidettä.
Jotenkin tosi säälittävää.
Et halua lasta tuollaiselle miehelle. Tee abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät, pidätkö lapsen vai et. Miehellä ei ole päätösvaltaa asiaan. Älä välitä miehen sanoista, ei häntä ole kukaan pakottanut harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä. Todella asiaton ja lapsellinen reaktio mieheltä. Mieti tosiaan rauhassa, haluatko pitää lapsen vai et. Älä kuitenkaan laske sen varaan, että mies haluaisi olla mukana lapsen elämässä. Toki elatusmaksut saat häneltä, mutta muuhun kanssakäymiseen ei häntä voi pakottaa. Ja juttele tosiaan omien ystäviesi kanssa.
Kyllä, tiedän että olisin yksin lapsen kanssa. Tuskin maksaa elatusmaksuja ellei halua edes tunnustaa lasta... mutta mulla on kyllä työ ja säästöjä vähän. Ja ystäviä, vanhemmat ja sisko perheineen samassa kaupungissa niin ehkä jotain apua/neuvoja saisi. Tai siis, tiedän että saisi. Ap
Hölynpölyä, lapsen tunnustamisella ei ole mitään tekemistä elareiden kanssa - millä vuosisadalla elät vai onko tää taas niitä perusprovoja? Verikoe ratkaisee ja raastupa loput.
Lapsi + klamydia samalla kertaa, siinä olisi jälkipolville kerrottavaa.
Tekisin abortin, eihän siinä mitään ihmeellistä.
Tee abortti?