Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä riita! Tulin raskaaksi vakkarille, vihaa mua, vaatii abortin

Vierailija
11.05.2016 |

Tänään plussasin ja kamala olo, mies haukkui mut lyttyyn ja vaatii aborttia. Saisko täältä mitään tukea tilanteeseen, kaoottiset fiilikset ja vaan itkettää.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tehdä raskauden suhteen? Se on sinun päätöksesi ja jokainen aikuinen tietää paneskelun mahdolliset seuraukset. 

Vierailija
2/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö ehkäisy jostain syystä vai touhusitteko ilman ehkäisyä?

Ekalla vaihtoehdolla tee abortti tai vähintään jätä ilmoittamatta isä minnekään ja kakkosvaihtoehdossa tee miten haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä voi tulla raskaaksi, eikä mikään ehkäisy ole sataprosenttisen varma. Tämä pitäisi miehenkin tietää. Hänen käytöksensä kielii paniikista. Jospa rauhoittuu ajan mittaan? Sinä olet se, joka päättää saako raskaus jatkua. Aborttiin painostaminen on törkeää ja aborttiin ei pidä mennä painostuksen vuoksi.

Nyt olet tietenkin paniikissa ja mieli on kaaoksessa. Hengitä syvään. Ota aikalisä. Onko jotain järkevää ystävää jolle voisit soittaa? Lämmin halaus!

Vierailija
4/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla vaihtoehdolla tee abortti tai vähintään jätä ilmoittamatta isä minnekään ja kakkosvaihtoehdossa tee miten haluat.

Oltiin humalassa ja ehkäisy yksinkertaisesti unohtui. Vastuutonta, tiedän. Eli kondomia on käytetty, en ole syönyt pillereitä kun ollaan tavattu epäsäännöllisesti, sinkkuja ollaan kuitenkin ja miehellä on muitakin. Varaan huomenna ajan tautitesteihin mutta tämä plussa on nyt päällimmäisenä mielessä ja miehen haukut. Paha olla :( ap

Vierailija
5/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rauhoittua ja mieti ihan rauhassa tilannetta.

Vierailija
6/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä voi tulla raskaaksi, eikä mikään ehkäisy ole sataprosenttisen varma. Tämä pitäisi miehenkin tietää. Hänen käytöksensä kielii paniikista. Jospa rauhoittuu ajan mittaan? Sinä olet se, joka päättää saako raskaus jatkua. Aborttiin painostaminen on törkeää ja aborttiin ei pidä mennä painostuksen vuoksi.

Nyt olet tietenkin paniikissa ja mieli on kaaoksessa. Hengitä syvään. Ota aikalisä. Onko jotain järkevää ystävää jolle voisit soittaa? Lämmin halaus!

Voi kiitos! Huh, yritän pysyä tyynenä. Ystäviäni näen huomenna. Ap

Vierailija
7/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin humalassa ja ehkäisy yksinkertaisesti unohtui. Vastuutonta, tiedän. Eli kondomia on käytetty, en ole syönyt pillereitä kun ollaan tavattu epäsäännöllisesti, sinkkuja ollaan kuitenkin ja miehellä on muitakin. Varaan huomenna ajan tautitesteihin mutta tämä plussa on nyt päällimmäisenä mielessä ja miehen haukut. Paha olla :( ap

Sitten vaan mietit mitä itse haluat ja teet niin. Ehkä mies rauhoittuu tai sitten ei.

-sama-

Vierailija
8/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin humalassa ja ehkäisy yksinkertaisesti unohtui. Vastuutonta, tiedän. Eli kondomia on käytetty, en ole syönyt pillereitä kun ollaan tavattu epäsäännöllisesti, sinkkuja ollaan kuitenkin ja miehellä on muitakin. Varaan huomenna ajan tautitesteihin mutta tämä plussa on nyt

päällimmäisenä mielessä ja miehen haukut. Paha olla :( ap

Sitten vaan mietit mitä itse haluat ja teet niin. Ehkä mies rauhoittuu tai sitten ei.

-sama-

Ei mulla siihen mieheen mitään tunnesidettä ole, sikäli ellei rauhotu niin aika draamattomasti menee mun puolelta. Olisin vauvan kanssa siis ihan yksin, mies tuskin osallistuisi mihinkään. Menevä sinkku joka nauttii vapaudesta, jos tiedätte miestyypin. Ap

Vierailija
9/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät, pidätkö lapsen vai et. Miehellä ei ole päätösvaltaa asiaan. Älä välitä miehen sanoista, ei häntä ole kukaan pakottanut harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä. Todella asiaton ja lapsellinen reaktio mieheltä. Mieti tosiaan rauhassa, haluatko pitää lapsen vai et. Älä kuitenkaan laske sen varaan, että mies haluaisi olla mukana lapsen elämässä. Toki elatusmaksut saat häneltä, mutta muuhun kanssakäymiseen ei häntä voi pakottaa. Ja juttele tosiaan omien ystäviesi kanssa.

Vierailija
10/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus tai syy miehellä on haukkua sinua? Itse hän on siemenensä kylvänyt.

Vierailija
11/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tehdä raskauden suhteen? Se on sinun päätöksesi ja jokainen aikuinen tietää paneskelun mahdolliset seuraukset. 

En tiedä vielä yhtään. Päällimmäisenä tässä kaaoksessa on etten ole hirveän lapsirakas tai ikinä "vauvakuumeillut", miten pärjäisin/osaisin yksin vauvan kanssa, pelottaa olisinko hyvä äiti ja miten menisi synnytys. Töissä on tosi tiivis tahti just nyt, miten sitä raskaana jaksaisi ja vaikka mitä ajatuksia. Jotenkin, se aborttikin tuntuu ajatuksena jotenkin... en osaa sanoa. Surulliselta. Ap

Vierailija
12/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja valitettavasti sattuu, se on inhimillistä. Tämä ei kuitenkaan ole yksin sinun vastuullasi, miehellä ei ole mitään syytä haukkua, syytellä tai painostaa sua! Luultavasti mies on itsekin aika shokissa tilanteesta, vaikka se ei tietenkään oikeuta typerää käytöstä.

Minäkin kehotan juttelemaan ystävien kanssa ja puimaan tilannetta rauhassa. Sun ei tarvitse päättää tänään tai edes huomenna, haluatko abortin vai et. Ja tämä päätös on vain sinun.

Joka tapauksessa paljon tsemppiä tilanteeseen!

Vierailija
13/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuki ja tsemppi täältä. Mutta tee nyt vaan se abortti.

Vierailija
14/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä päätät, pidätkö lapsen vai et. Miehellä ei ole päätösvaltaa asiaan. Älä välitä miehen sanoista, ei häntä ole kukaan pakottanut harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä. Todella asiaton ja lapsellinen reaktio mieheltä. Mieti tosiaan rauhassa, haluatko pitää lapsen vai et. Älä kuitenkaan laske sen varaan, että mies haluaisi olla mukana lapsen elämässä. Toki elatusmaksut saat häneltä, mutta muuhun kanssakäymiseen ei häntä voi pakottaa. Ja juttele tosiaan omien ystäviesi kanssa.

Kyllä, tiedän että olisin yksin lapsen kanssa. Tuskin maksaa elatusmaksuja ellei halua edes tunnustaa lasta... mutta mulla on kyllä työ ja säästöjä vähän. Ja ystäviä, vanhemmat ja sisko perheineen samassa kaupungissa niin ehkä jotain apua/neuvoja saisi. Tai siis, tiedän että saisi. Ap

Vierailija
15/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko vauvan kanssa kaksioon? Ja olen kuullut että vauva-arki on tosi raskasta. Ap

Vierailija
16/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeus tai syy miehellä on haukkua sinua? Itse hän on siemenensä kylvänyt.

Olen 28v, mies pari vuotta nuorempi. Varmaan ihan paniikissa mutta silti huusi mulle tosi ilkeitä asioita. Ap

Vierailija
17/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kommentoida vaan omasta puolestani. Pidin lapsen, jota exä ei halunnut. Nyt olemme tekemisissä loppuelämämme, ja melko tiiviisti vielä seuraavat 15 vuotta. Kannattaa harkita haluatko lalpsen mulkun kanssa. Rakastan tietysti lastani, mutta ei olis pitänyt... Ainakin olis pitänyt pitää raskaus salassa... Tee abortti, etsi kunnon mies, ja tee lapsi sen kanssa.

Vierailija
18/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tiedän että olisin yksin lapsen kanssa. Tuskin maksaa elatusmaksuja ellei halua edes tunnustaa lasta... mutta mulla on kyllä työ ja säästöjä vähän. Ja ystäviä, vanhemmat ja sisko perheineen samassa kaupungissa niin ehkä jotain apua/neuvoja saisi. Tai siis, tiedän että saisi. Ap

Jos päädyt lapsen pitämään, niin totta kai hankit mieheltä tunnustuksen isyydestä. Jos mies ei siihen suostu vapaaehtoisesti, oikeus ja poliisi hoitavat asian. Se on lapsen edun mukaista, enkä tarkoita nyt rahapuolta, vaan sitä, että lapsi saa virallisen tiedon omasta isästään ja juuristaan. Se on hyvin tärkeä asia oman identiteetin ja itsetunnon kannalta (etenkin myöhemmin).

Mutta muista, että myös abortti on oikein hyvä vaihtoehto ja vastuun kantamista, jos et lasta halua. Sitä ei tarvitse hävetä, mutta tosiaan sinun pitää sitä itse haluta. Mutta ei päätöstä varmaan ihan heti tarvitse tehdä. Kuinka pitkällä raskaus on?

Vierailija
19/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, nämä pystyy välttämään vain muuttamalla ulkomaille. Joten jos meinaa ihan Suomessa pysyä, on pakko maksaa elarit isyystutkimuksen jälkeen (jonne mennään vaikka sitten poliisin viemänä).

Vierailija
20/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tiedän että olisin yksin lapsen kanssa. Tuskin maksaa elatusmaksuja ellei halua edes tunnustaa lasta... mutta mulla on kyllä työ ja säästöjä vähän. Ja ystäviä, vanhemmat ja sisko perheineen samassa kaupungissa niin ehkä jotain apua/neuvoja saisi. Tai siis, tiedän että

saisi. Ap

Jos päädyt lapsen pitämään, niin totta kai hankit mieheltä tunnustuksen isyydestä. Jos mies ei siihen suostu vapaaehtoisesti, oikeus ja poliisi hoitavat

asian. Se on lapsen edun mukaista, enkä tarkoita nyt rahapuolta, vaan sitä, että lapsi saa virallisen tiedon omasta isästään ja juuristaan. Se on hyvin tärkeä asia oman identiteetin ja itsetunnon

kannalta (etenkin myöhemmin).

Mutta muista, että myös abortti on oikein hyvä vaihtoehto ja vastuun kantamista, jos et lasta halua. Sitä ei

tarvitse hävetä, mutta tosiaan sinun pitää sitä itse haluta. Mutta ei päätöstä varmaan ihan heti tarvitse tehdä. Kuinka pitkällä raskaus on?

Kiitos. Tänään plussasin, siitä tämä tunnemyrsky... huh. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä