Käyttääkö kukaan muu keittiömyssyä kotona?
Tuore miesystävä vähän kummeksuu tapaani käyttää tavallista kertakäyttöistä keittiömyssyä kotonakin leipoessa ja ruokaakin laittaessa jos kunnolla pidempään kokkaan. Mielestäni ihan normaalia ja näin olen aina tehnyt, mutta eikö muut muka käytä?
Kommentit (10)
Mä laitan välillä jonkun t-paidan tai huivin hiusten suojaksi, kun en halua, että niihin tarttuu ruoankäryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naidessa käytän.
Keittiömyssy päässä paneva mies olisi kyllä hölmön näköinen.
Yhtä hölmö kuin lippalakki takaperin päässä paneva. Voi luoja, näitä lippis-inceleitä oli eilen baarissa kokonainen pöydällinen. Yksi lauloi ihan ok, muut makasivat välillä selällään tanssilattialla tai selittivät jotain uskomatonta paskaa aiheista, joita en edes kuunnellut vaan tungin nenläliinanpalat korviin.
Epäilen että tyypit oli jostain tyyliin Suonenjoelta kotoisin eivätkä olleet kovin hyvin kotoutuneet Uudellemaalle.
Hirmu jänniä nää trollausaiheet tänään.
käytän paistaessa kun tulee käryä joka muuten tarttuis hiuksiin
Niin usein löytää ruoasta pitkiä naisten hiuksia, että toivoisin minen käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
käytän paistaessa kun tulee käryä joka muuten tarttuis hiuksiin
Tämä on muuten ihan validi syy.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan välillä jonkun t-paidan tai huivin hiusten suojaksi, kun en halua, että niihin tarttuu ruoankäryä.
Silloinhan niihin vasta tarttuukin. Riisu alasti niin ei vaatteet ala haista kärylle.
Vierailija kirjoitti:
Niin usein löytää ruoasta pitkiä naisten hiuksia, että toivoisin minen käyttävän.
MIstä tiedät että naisten hiuksia :DDDDD
Ja että ne ylipäätään on hiuksia eikä kainalokarvoja.
Mä käytän ainakin aika usein ettei olisi (pitkiä) hiuksia ruoassa! Jos käytän töissäkin keittiössä niin miksen käyttäisi kotonakin kun ei ne hiukset ikinä kivoja ole ruoassa!
Keittiömyssy päässä paneva mies olisi kyllä hölmön näköinen.