Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että olen lapsellinen teini!

Vierailija
11.05.2016 |

Meillä on kaksi lastakin! Miehen mielestä olen lapsellinen teini enkä käyttäydy kuin äiti! Tämä kommentti kun söin sohvalla. En kestä!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jo suunnittelee kesämatkaa meidän kanssa niin tuskin heti on hakemassa eroa. Ja osti äitienpäivälahjan ja on tosi tarkka kaikista vauvoihin liittyvästä, niin tuskin se tällaisen teinin vastuulle niitä jättäisi. Jos ei haluaisi lapsiaan tavata edes joka toinen vkl niin saisi hävitä niiden elämästä kokonaan.

Ap

Vierailija
22/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taida täältä sympatiaa saada 😅 Kiva jos muut olette muuttuneet ihmisinä ensimmäisen vauvavuoden aikana merkittävästi. Itse en ole. En myöskään odota mieheni alkavan minulle isäksi, mitä hän on alkanut tekemään 😳 Kaiken se kestää jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä nyt vaan reippaasti kouluun niin opettaja ja äiti ei suutu.

Vierailija
24/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiukuttaa, kun ei ole enää sun ykköshuomionkohde ja vauva-arki olikin työteliäämpää kuin uskoi. Sitten on ihanaa purkautua aikuismaisen kypsästi puolisolle ihan normaalista käytöksestä. Kiukuttelemalla hakee vain sun huomiota.

Vierailija
25/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi alapeukkuja ap:lle kun juo kahvia sohvalla? Mitä ihmettä? Kyllä meillä ruokaillaan aina sohvalla ja ihan akateemisia tylsiä ja vakavia ihmisiä olemme. Sanot ap miehelle, että jos sinä kerta olet teini, niin hän on perheen aikuisena hyvä ja hoitaa lapsia loppuillan ja sinä menet puuhaamaan omiasi.

Vierailija
26/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi alapeukkuja ap:lle kun juo kahvia sohvalla? Mitä ihmettä? Kyllä meillä ruokaillaan aina sohvalla ja ihan akateemisia tylsiä ja vakavia ihmisiä olemme. Sanot ap miehelle, että jos sinä kerta olet teini, niin hän on perheen aikuisena hyvä ja hoitaa lapsia loppuillan ja sinä menet puuhaamaan omiasi.

Ei huonoja provoja oikein jaksasi yläpeukuttaakaan...

Vierailija
27/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ole provo! Täällä palstalla kaikki on provoa!

Tuo sohvalla kahvi & syöminen on valituksen lievemmästä päästä. Mutta siitä nyt johtui tuo "teini"-kommentti.

Ehkä hakee huomiota sitten.. Aika negatiivisen kautta kyllä. Ja kyllä sitä silti rakastan. Vituttaa vaan kun teen kaiken väärin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan