Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kerinnyt jo kokeilemaan Tresemmen uutta kookoksentuoksuista Botanique - sarjaa? Onko kokemusta?

Vierailija
11.05.2016 |

Erityisesti hoitoaine kiinnostaisi. Jättääkö se hiukset ilmaviksi ja tuuhean tuntuisiksi?

Pitäisi kaupasta käydä uusi hoitoaine ostamassa ja tämä tuote vaikuttaisi mielenkiintoiselta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä shamppoo käytössä.

Jättää hiukset ilmaviksi, ei kuitenkaan pörröiseksi.

Tytön päänahan hilseily on helpottanut.

Meillä molemmilla erittäin paksut ja suht helposti rasvoittuvat hiukset.

Mielestäni helpottaa hiusten muotoilua.

Hoitoainetta täytyisi jossain vaiheessa kokeilla omiin latvoihin.

On riittoisaa ja vaahtoaa hyvin.

Vierailija
2/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mullakin rasvoittuvat hiukset. Pitääkin kokeilla myös ttuota shampoota. Liian useisin sitä joutuu pettymään uusiin tuotteisiin, koska ne lätsäyttää hiukset. Toivottavasti tää olis sit hyvä tuotevmun hiuksille. :-) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk on shampoo ollut käytössä ja koululaisenkin pitkät hiukset pitää helposti harjattavina. Muista merkin tuotteista en ole koskaan tykännyt mutta tämä uusi on ollut hyvä.

Vierailija
4/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan naiivia sissimarkkinointia

Vierailija
5/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai pullon ilmaiseksi sellaisena "olette ollut niin hyvä asiakas"-tarjouksena ja yllättävää kyllä, herkkä sekä hilseilevä päänahkani tuntuu tykkäävän!

Vierailija
6/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä oon kattonut, että tuote olisi silikoniton. Plussaa mun mielestä. Vaikuttaako hiuksiin mitenkään tuo silikonittomuus? Jääkö kookoksen tuoksu hiuksiin pitkäksi aikaa? ap

Vierailija
7/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä oon kattonut, että tuote olisi silikoniton. Plussaa mun mielestä. Vaikuttaako hiuksiin mitenkään tuo silikonittomuus? Jääkö kookoksen tuoksu hiuksiin pitkäksi aikaa? ap

Minusta on hassua että tuosta silikonittomuudesta intoillaan. Silikonista kun on mitään haittaa erittäin harvoille, niille joilla se jotenkin päänahkaa "tukkii". Useimmille silikonit ei aiheuta mitään pahaa, mutta tekevät jopa huonokuntoiset hiukset erittäin kiiltäviksi "meikkaamalla" hiuksen pinnan sileäksi. Itselleni silikoni on ehdoton että sitä pitää olla ainakin hoitoaineessa ;)

Sen sijaan SLS eli sulfaatit on sellainen jotka on monen suomalaisen hennoille hiuksille lätistäviä ja entistä ohuemman näköiseksi tekeviä. Harmi kyllä, sulfaatittomia shampoita saa lähinnä ekokaupoista.

Vierailija
8/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi tykännyt. Tuoksui ihanalta ja jätti kyllä tukan silleen näennäisen sileäksi, mutta joku siinä lopputuloksessa mätti. En oikein osaa eritellä mikä niissä oli, omassa tukassani vaan tunnen niin kovin selvästi eron niihin mulle täydellisesti sopiviin tuotteisiin. Mulla on helposti rasvoittuva hiuspohja, ja näillä tuntui rasvoittuvan vielä helpommin. Hoitoaine luultavasti ihan ok, shampoossa joku tökki. Ehkä liian raskas mun rasvoittuvalle hiuspohjalle.