Onko täällä jo muita maaliskuisia 09?
Onkohan täällä jo pinoa maaliskuisille 09? Tänään testasin plussan! Meillä on siis poika 10/07 ja yhden 3kk pillerisatsin söin jälkitarkastuksen jälkeen ja helmi-maaliskuussa ne lopetin. Ja nyt sitten tänään tuli aivan selkeä plussa! Epätodellinen olo,näinkö nopeasti tärppäsi, esikoista kun yritettiin vuosi. Vähän hirvittää, 1v5kk tulee ikäeroksi. En osaa vielä oikein tätä todeksi uskoa, vaikka tätä jo vahvasti epäilinkin. Ihan alussa ollaan, viime menkat oli 30.5. Mutta plussa se on! Varovaisen toiveikkaasti jään odottelemaan ja sulattelemaan uutista, toivottua sellaista!
Kommentit (102)
Onnea kaikille raskautuneille!
Myös mulla viime menkat 30.5. , testin tein 1.7. ja erään laskurin mukaan la sijoittuisi 9-10.3 tietämille.. (antoi eri tulokset menkkojen ja hedelmöittymispäivän mukaan)
Toinen tulossa, onpa jännää kun edellisestä raskaudesta on 7v :p
Rinnat kipeytyneet kiitettävästi ja turvotusta löytyy. Pahoinvointia ei ole vielä liiemmin esiintynyt, lievää etovaa oloa muutaman kerran.
Baroque, 4+5
Voi kauhistus, mitä tekstiä kirjoitin! Enhän mä saa ITSEKÄÄN tuosta mitään selvää, saati te x) Sori, ehkä mä oon vaan niin väsynyt, että tulee sekavaa juttua...hih...
Tuohon alkuun lisään, että LUULIN plussaavani rv 4+6, ja siksi pelästyin, kun tajusin laskeneeni väärin - eli olikin se 3+6. Tuli jotenkin epäuskoinen olo...että voiko testi näyttää jo nyt plussaa... Mutta kun eilen 4+1 tuli tumma viiva, niin kyllä mä nyt uskon :) Ei vaan tunnu silti jotenkin todelliselta... Varmaan konkretisoituu vasta sydänääniä kuunnellessa.
Pi-Ki edelleen :)