Kielsin salkkarit lapseltani
Syynä on että salkkarit on täynnä nykyään ällöttävää homostelua. Lapsi saattaa luulla että tuommoinen homostelu on ihan normaalia kun salkkareita katsoo. Tosielämässä ei kuitenkaan miehiä keskenään imuttelemassa jossain julkisilla paikoilla toisinkun salkkareissa. Tuo ohjelma antaa lapselleni väärää kuvaa. Siksi lapseni ei tuota paska ohjelmaa enää katso.
Kommentit (13)
Vau! Ensi vuonna Niinistö palkitsee sinut varmaan äitienpäivänä tästä uroteosta, hurjasti onnea!
En usko, että näet sen enempää heteroparejakaan pussailemassa julkisesti yhtä paljon kuin mitä näet salkkareissa. Ja tuskin siinä on mitään pahaa, että lapsi näkee homouden normaalina (mitä se myös on) ja kasvaa täten suvaitsevaiseksi ihmiseksi toisin kuin vanhempansa. :)
Itsekin kieltäisin salkkarit lapsiltani jos sellaisia olisi, en kylläkään homouden vaan ihan ohjelman paskuuden takia.
M22
Hieno valinta. Nyt lapsistasi (jotka tietysti noudattavat kieltoa) kasvaa terveitä aikuisia, jotka toimivat esim. juristeina tai lääkäreinä. Muuten heistä olisi tullut kieroonkasvavia kodittomia narkkareita.
Missähän tuppukylässä sinä asut. Näkeehän tuota joka päivä Helsingin kaduilla, ihan normaalia arkea. Miksi ei saisi suudella sitä jota rakastaa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. En itsekkään tykkää salkkareista tosi huono ohjelma. Mutta en lähtisi tuosta syystä kieltämään lapselta miksi sinä sen teet. (Ettet olisi itse kaapissa, tule vain reilusti ulos).
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kieltäisin salkkarit lapsiltani jos sellaisia olisi, en kylläkään homouden vaan ihan ohjelman paskuuden takia.
M22
Lapset eivät saa tehdä omia valintoja ohjelman paskuudesta ja sen katsomisesta?
kielsin alkkarit lapseltani. ketään ei saa syrjiä, ei myöskään alkkarittomia. meille on perustettu om päiväkoti siksi että meillä on oikeus olla alkkarittomia.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että näet sen enempää heteroparejakaan pussailemassa julkisesti yhtä paljon kuin mitä näet salkkareissa. Ja tuskin siinä on mitään pahaa, että lapsi näkee homouden normaalina (mitä se myös on) ja kasvaa täten suvaitsevaiseksi ihmiseksi toisin kuin vanhempansa. :)
En halua lapsestani idiootti suvakkia kasvattaa.
Olen suvag minä asua gulag minä keittä kaalta juoda kuravelltä
Vierailija kirjoitti:
Olen suvag minä asua gulag minä keittä kaalta juoda kuravelltä
Harmittaako kun kukaan ei tunnu syöttiisi tarttuvan?
Mitali on postissa.