Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, miten pääsen yli häpeästä?

Nolo työkaveri
10.05.2016 |

Tilanne on jonkin aikaa ollut se, että olen ollut ihan päätäpahkaa ihastunut samanikäiseen mieskollegaan (30+ mutta alle 35 vuotta). Jotain pikku sanailua ja säpinää oli välillämme pikkujouluissa, ja siitä asti tämä mies on ollut ajatuksissani koko ajan.

ASIAAN: Olen ollut tän ihastukseni kanssa kuin kissa pistoksissa ja kuin teini-ikäinen konsanaan. Muutama viikko sitten tein lapsellisen tempun ja vein miehen näppiksen alle post it-noten, johon olin piirtänyt sydämen. Siis ajatuksella ettei se sieltä löydy koska miksipä mies sinne katsoisi, mut olenpa laittanut kuitenkin.

Nyt viimeisen viikon mies on ollut mulle suorastaan tyly ja työkeskustelutkin ovat menneet melkein kinasteluksi. Kävin tänään tsekkaamassa näppiksen alusen ja lappu oli kadonnut. Tulkkaan tämän niin, että mies on löytänyt lapun, päätellyt että kyseessä olen minä, ja nyt on helvetin kiusaantunut/tympääntynyt muhun myös työkaverina.
Huomenna osallistun kokoukseen, jonka mies vetää, läsnä vain muutama hlö. Miten mä pääsen tästä häpeästäni yli että voin käyttäytyä ja olla normaali? Apua AV!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi TIETÄÄ että lappu oli sinulta. Sinä et tietenkään ole mitään sellaista mihinkään jättänyt, etkä tiedä siitä mitään. Olet oma itsesi. Miestä voi ärsyttää miljoona asiaa, joista yhdenkään ei tarvitse liittyä sinuun, mutta se voi purkautua työkavereihin tahtomattaankin.

Vierailija
2/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se voi tietää varmaksi että se oli sun lappunen. Oot ihan niinku et tietäis koko asiasta :).

Ja muutenkin yrität käyttäytyä ihan normisti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket jonkun toisen miehen työpaikalta ja jäätte "vahingossa" kiinni rysän päältä kun tuo ihastuksesi yllättää teidät. Näin toimisi aikuinen nainen.

Vierailija
4/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihan vitun noloa teinimeininkiä jotain sydänlappuja laitella. Vaikka mies olisi ollut kiinnostunut aiemmin, niin viimeistään tuon jälkeen meni kiinnostus, kun paljastuit noin lapselliseksi.

Vierailija
5/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2, kiitti vastauksista. Hyvä pointti tuo, ettei mies voi sitä varmaks tietää! Mitään sen suuntaista en oo sanonut missään ääneen enkä toki kirjoittanutkaan. Eli huomenna olen normaalin ystävällinen ja neutraali!

Ja teiniä on, ja noloa, sen myönnän täysin :) Sen siitä saa, kun ihastuu näin monen vuoden jälkeen, en mä osaa enää edes käyttäytyä. Paitsi jatkossa osaan.

Ap

Vierailija
6/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä pahempi häpeätarina.  Olin aivan sairaan ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa olimme lähinnä ystäviä, siis miehen puolelta tunteet olivat platonisia, mutta itse olisin kaivannut enemmänkin. Yhdessä vaiheessa näytti siltä, että emme enää tule tapaamaan koskaan livenä, joten päätin tunnustaa miehelle tunteeni, tosin vain tekstarilla enkä naamatusten. Miehen reaktio oli aika neutraali, eli ei siis vastannut vuodatukseeni kielteisesti mutta ei vastannutkaan tunteisiini.

Nyt sitten kävikin niin, että ensi syksystä asti tulemme olemme enemmän tai vähemmän samalla työmaalla, joten kauhulla odotan miehen tapaamista kasvotusten, punastellen palaverissa pöydän toisella puolella!

Kerroin tarinani lohdutukseksi ap:lle, että asiat voisivat olla huonomminkin :D Tsempit tulevaan palaveriin sinulle!

Vierailija
7/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisin sille paikalle, jossa häpeää aiheuttava teko tapahtui. Siis silloin, kun mies ei ole siellä. Käänny kolme kierrosta vastapäivään ja ripottele paikalle hyppysellinen suolaa, mieluiten puhdistamatonta.

Vierailija
8/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen ja kakkosen linjoilla. Ja etsi äkkiä joku kesäkolli, niin pääset tuosta. Ei nimittäin vastakaikua tunnu olevan, eikä mies muutenkaan mikään mukavaluonteinen jos ryhtyy tylyksi tuommoisesta lappusesta, _josta ei edes tiedä sen tulleen sinulta_ !

Vierailija
9/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vielä pahempi häpeätarina.  Olin aivan sairaan ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa olimme lähinnä ystäviä, siis miehen puolelta tunteet olivat platonisia, mutta itse olisin kaivannut enemmänkin. Yhdessä vaiheessa näytti siltä, että emme enää tule tapaamaan koskaan livenä, joten päätin tunnustaa miehelle tunteeni, tosin vain tekstarilla enkä naamatusten. Miehen reaktio oli aika neutraali, eli ei siis vastannut vuodatukseeni kielteisesti mutta ei vastannutkaan tunteisiini.

Nyt sitten kävikin niin, että ensi syksystä asti tulemme olemme enemmän tai vähemmän samalla työmaalla, joten kauhulla odotan miehen tapaamista kasvotusten, punastellen palaverissa pöydän toisella puolella!

Kerroin tarinani lohdutukseksi ap:lle, että asiat voisivat olla huonomminkin :D Tsempit tulevaan palaveriin sinulle!

Voi kiitos tsempeistä ja myös tarinasta! Ja samoin tsemppiä ensi syksyyn. Ihana että on meitä muitakin ihastuneita.  :D Lohduttaudutaan hei sillä ettei me olla tehty mitään pahaa, vaikka noloja oltaisiinkin.

Vierailija
10/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. viesti siis Ap:lta.

Ap

Vierailija
11/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen niin alhaisen tason mies ettei kukaan ihastu minuun eikä tule noin kiusallisia tilanteita kohdalleni.

Vierailija
12/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene takaisin sille paikalle, jossa häpeää aiheuttava teko tapahtui. Siis silloin, kun mies ei ole siellä. Käänny kolme kierrosta vastapäivään ja ripottele paikalle hyppysellinen suolaa, mieluiten puhdistamatonta.

Ai helvata kun repesin nauruun. Kokeiluun!

Ap

Vierailija
13/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks olen niin alhaisen tason mies ettei kukaan ihastu minuun eikä tule noin kiusallisia tilanteita kohdalleni.

Voi kuule, mistäs tiedät? Ei tää munkaan miesihastus mikään superhunksi ole. Tavallinen silmälasipäinen mies. :)

Ap

Vierailija
14/14 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, mistäs tiedät? Ei tää munkaan miesihastus mikään superhunksi ole. Tavallinen silmälasipäinen mies. :)

Ap

No toivottavasti löydät miehen joka arvostaa aloitteellisuuttasi.

Hyvää kesää!