Kerro ongelmasi, kerron ratkaisun
Olen tottunut ratkomaan muiden ongelmat, välillä kylmälläkin tavalla. Kerro elämääsi varjostava ongelma, niin kerron miten ratkaiset sen.
Kommentit (24)
Kaipaan fiksua ja symppistä miesseuraa. Olen ikäisekseni hyvin nuorennäköinen 47- vuotias nainen. Netistä ei löydy, baarissa en käy. Ratkaisu?
Vierailija kirjoitti:
En saa itseäni siivoamaan. Tuolla pyykit odottavat pyykkitelineelle pääsyä, mutta täällä mä vaan roikun vauvapalstalla.
Erittäin perinteinen ongelma. Näkisin tähän parikin ratkaisua. Jos sulla on mies/vaimo, tai joku muu kenen kanssa taloutesi jaat, niin otat vaan rajun syyllistämisen ja vihjailun käyttöön ("olis kiva että joku muukin joskus siivoais....."). Jos asut yksin, tee siivoamisesta itsellesi tehtävä josta saat palkinnon. Eli kun onnistut pyykkien kanssa, olet ansainnut hyvän pullon viiniä ja loppuillan vauvapalstan parissa.
- Ap
Potilaallesi on aloitettu i.v. doksisykliini (Doximycin) 200 mg x 2. Doximycin- injektionesteen vahvuus ampullassa on 20 mg/ml. Kun lääke annetaan potilaalle infuusiona laskimoon, liuos sekoitetaan sopivaan infuusionesteeseen (Na09%, G5%). Lopullisen pitoisuuden on oltava 1 mg/ml.
En nuku tarpeeksi.
Miten saisin itseni aikaisemmin nukkumaan?
Työvuorot vaihtelee klo 6-21.
Säännölliset työajat tukisi minua, mutta nyt ne päinvastoin suistaa unirytmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan fiksua ja symppistä miesseuraa. Olen ikäisekseni hyvin nuorennäköinen 47- vuotias nainen. Netistä ei löydy, baarissa en käy. Ratkaisu?
Ota ystävät mukaan, pukeudu sopivan paljastavasti mutta samalla aikuismaisesti, ja lähde puistoon tai rannalle. Kesällä kaikilla on hyvä fiilis ja varmasti jos vähän rohkaiset itseäsi löydät sieltä jonkun filmaattisen. Varsinkin rannalla uuden ihastuksen kropankin pääsee tsekkaamaan jo loistavasti.
- Ap
Miten peniksen kokoa saisi selvästi kasvatettua ilman että on riskiä menettää sen toimintakyky?
Vierailija kirjoitti:
En nuku tarpeeksi.
Säännölliset työajat tukisi minua, mutta nyt ne päinvastoin suistaa unirytmiä.
Unta on pakko saada, muuten menee koko elämä sekavaksi. Onko sulla miestä/vaimoa, joka voisi elättää sua vähän aikaa, jos irtisanot itsesi työstäsi ja etsit jotain missä on säännölliset työvuorot? Vuorotyö on todellista helvettiä eikä tee hyvää ihmissuhteille tai unirytmille.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa itseäni siivoamaan. Tuolla pyykit odottavat pyykkitelineelle pääsyä, mutta täällä mä vaan roikun vauvapalstalla.
Erittäin perinteinen ongelma. Näkisin tähän parikin ratkaisua. Jos sulla on mies/vaimo, tai joku muu kenen kanssa taloutesi jaat, niin otat vaan rajun syyllistämisen ja vihjailun käyttöön ("olis kiva että joku muukin joskus siivoais....."). Jos asut yksin, tee siivoamisesta itsellesi tehtävä josta saat palkinnon. Eli kun onnistut pyykkien kanssa, olet ansainnut hyvän pullon viiniä ja loppuillan vauvapalstan parissa.
- Ap
😄 no tuota ajattelinkin, että pyydän miestä laittamaan pyykit kuivumaan, kun se tulee kotiin! Tai ehkä tehdään se sit yhdessä, nii molemmilla on yhtä kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten peniksen kokoa saisi selvästi kasvatettua ilman että on riskiä menettää sen toimintakyky?
Vedä lääkkeitä?
- Ap
Miten Suomesta saisi kitkettyä kaiken taikauskon mukaanlukien vetovoiman lait ja salaisuudet ja yksisarvishoidot sekä kristallit? Pitäisikö nämä ihmiset rekisteröidä ja laittaa vankilaan? Eihän heitä voi pitää täysivaltaisina ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Potilaallesi on aloitettu i.v. doksisykliini (Doximycin) 200 mg x 2. Doximycin- injektionesteen vahvuus ampullassa on 20 mg/ml. Kun lääke annetaan potilaalle infuusiona laskimoon, liuos sekoitetaan sopivaan infuusionesteeseen (Na09%, G5%). Lopullisen pitoisuuden on oltava 1 mg/ml.
Laitoitpa pahan.
Olet itse joku hoitsu tai farmaseutti.
En ole aloittaja.
Mä olen aviokriisissä. Tappelemme rajusti mieheni kanssa(20 vuotta avioliittoa takana). Mietin avioeron ja rakastajan väliltä. En halua tehdä lapsistani isättömiä,mutta kaipaan ilmeisesti myös muuta. Mitä ehdotat?
Vierailija kirjoitti:
Viestissä ei ole kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä lääkkeitä?
- Ap
Ööh, hieno neuvo. Not! Mitähän lääkkeitä ehdotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nuku tarpeeksi.
Säännölliset työajat tukisi minua, mutta nyt ne päinvastoin suistaa unirytmiä.Unta on pakko saada, muuten menee koko elämä sekavaksi. Onko sulla miestä/vaimoa, joka voisi elättää sua vähän aikaa, jos irtisanot itsesi työstäsi ja etsit jotain missä on säännölliset työvuorot? Vuorotyö on todellista helvettiä eikä tee hyvää ihmissuhteille tai unirytmille.
- Ap
Kiitos.
Aviomies on, mutta en voi jäädä tyhjän päälle.
Tykkään ja viihdyn työssäni, vaikka nuo iltavuorot haastellisia ovatkin.
Mistä löydän naisen, jonka voin ottaa syliini ja helliä suudelmin ja sormin?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aviokriisissä. Tappelemme rajusti mieheni kanssa(20 vuotta avioliittoa takana). Mietin avioeron ja rakastajan väliltä. En halua tehdä lapsistani isättömiä,mutta kaipaan ilmeisesti myös muuta. Mitä ehdotat?
Tappelette rajusti, mutta onko mies muuten ihan kunnon kaveri/hyvä isä? Jos hänestä ei ole sulle mieheksi, mutta on hyvä isä lapsille, niin siinä tapauksessa ero olisi ehdottomasti oikea ratkaisu. Ilma puhdistuisi, ja välinnekin voisivat parantua. Lapsillehan se olisi ihan valtava helpotus. Tietysti tilanne vaatisi totuttelemista kaikille, mutta se olis lopulta vaivan arvoista. Sitten voisit myös keskittyä nauttimaan elämästä, ja ehkä jopa rakastumaan uudelleen.
- Ap
Minä ja elämäni ovat täysin merkityksettömiä tässä helvetin loputtomassa universumissa ja tämä aiheuttaa suurta ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän naisen, jonka voin ottaa syliini ja helliä suudelmin ja sormin?
Ehdottomasti yhdeksi illaksi baarista joskus pilkun aikaan. Jos etsit pidempiaikaisempaa suhdetta, ja olet ujompi, kannattaa kokeilla nettideittailua. Jos itsevarmuutta riittää, niin mene juttelemaan hyvännäköisille ihmisille kaupungilla tai puistoissa yms, et menetä mitään. Pyydä mieluiten suoraan vaikka kahville tai numeroa, niin tarkoitukseksi tulee selväksi etkä vaikuta oudolta hiipparilta.
- Ap