Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei voi puhua puheluitaan muiden kuullen?
Millaisia ajatuksia herättää? Millaisia keskusteluja uskot tällaisen henkilön käyvän sen langan toisessa päässä olevan kanssa?
Kommentit (43)
Olen siis itse tällainen ja haluan tietää millaisia ajatuksia herätän muissa.
Ap
Ei ainakaan mitään tyhjänpäiväistä small talkia.
Lähinnä fiksu, todella fiksu.
Itse lätisen ummet ja lammet ja välillä myöhemmin mietin, että olikohan tuossa nyt järkeä
Pettää vaimoaan. Mahdollisesti terroristi; terroristisolun jäsenet ne siellä soittelevat.
Mä olen tuommoinen ihminen. Enkä lähde seurasta pois yksityisyyden takia, vaan siirryn rauhallisempaan paikkaan keskustelemaan, että kuulen mitä toinen puhuu minulle. Kiitos tästä tavasta kuuluu idioottikavereille, jotka huutelevat puhelimeen, tai eivät välitä ollenkaan, että puhun puhelimessa ja he koittavat itsepintaisesti keskustella kanssani.
Osaan myös olla vastaamatta puhelimeen ystävieni seurassa, jos tiedän, että puhelu ei ole kuulumisia kummempaa jutustelua. Silloin kun vastaan puhelimeen, niin se on joko mieheni, äitini tai virallinen puhelu. Ja sillon todella siirryn syrjään kuuntelemaan, mitä asia koskee.
Olen itse sellainen. Olen sosiaalisten tilanteiden pelkoinen ja mulle tuottaa vaikeuksia jo soittaminen ihmiselle joka ei ole hyvä ystäväni tai vanhempani. En halua, että mieheni kuulee, kun hoidan asioitani, koska pelkään mokaavani jotain.
Itse tällainen. En halua häiritä muita tyhjänpäiväisellä jaarittelulla.
Inhoan ihmisiä jotka puhuvat puheluitaan ollessaan muiden seurassa. Minusta se on epäkohteliasta.
Haluat puhua rauhassa, kuulet ja pystyt keskittymään siihen kenen kanssa puhut. Haluat myös olla kohtelias muille vierellä oleville koska on todella vaivaannuttavaa kuunnella toisten keskustelua jos ei pysty osallistumaan.
Se mistä te juttelette on ihan yhdentekevää, varmaan ilmoista.. . Ne tärkeät, salaiset asiat keskustellaan yleensä kasvotusten.
No itse ajattelen vain potitiivista, vaikka itse puhun yleensä avoimesti. Jotkut vaan eivät halua puhua julkisesti, haluavat suojella yksityisyyttään. Lisäksi se on kohteliasta muita kohtaan.
Että sentään joku ymmärtää olla kohtelias kanssaihmisilleen.
Ajattelen, että soittelet joulupukin kuumalle linjalle ja et halua muiden kuulevan kun luikautat pukille jouluyö, juhlayön.
Itse puhun puheluni autossa, yleensä. Eivät ole jokaisen korville tarkoitettuja, papereiden kanssa autoon, siinäpä salaperäinen nainen.
FBI soittaa väliaikaraporttia suomalaiselta agentiltaan mika-petteriltä, joka posket punottaen luikahtaa äkkiä pihalle törisemään tilannekatsauksensa.
Pidän sitä ihan normaalina. En minäkään ikinä puhu muiden kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että soittelet joulupukin kuumalle linjalle ja et halua muiden kuulevan kun luikautat pukille jouluyö, juhlayön.
Aww... :)
Itse olen sellainen, koska hävettää puhua toisten kuullen ja olen aina varma, että muut kuuntelevat ja miettivät, että miksi hoidan asiaa noin hölmöllä tavalla ja puhun niin tyhmästi enkä tajua itsestäänselvyyksiä.
Eikä tuossa ole mitään järkeä, koska eivät ne minun asiani ketään kiinnosta. Mutta hävettää silti.
Vaikuttaa salamyhkäiseltä.