Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei voi puhua puheluitaan muiden kuullen?

Vierailija
10.05.2016 |

Millaisia ajatuksia herättää? Millaisia keskusteluja uskot tällaisen henkilön käyvän sen langan toisessa päässä olevan kanssa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen keskustelu on yksityinen.

Vierailija
22/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sitä ihan normaalina. En minäkään ikinä puhu muiden kuullen.

Puhut ainoastaan itseksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi puhua perheenjäsenten, tuttujen tai sukulaisten edessä kavereiden kanssa siksi, koska en halua kulla toisten mielipidettä siitä miten hiedänkanssaan puhun, eikä kaikki edes tajua sisäpiirivitsejä. Toisille se voi olla aivan liikaa ja toiset haluaa päteä. Siksi mieluummin puhun rauhassa kun ei tarvitse miettiä mitä muut siitä ajattelee tai kun suljen puhelimen alkavat mulle pätemään. Muutenkin välillä puhutaan asioista, mitä ei ulkopuolisten tarvitse tietää esim. henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
24/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö laittaa oikein kaiuttimelle, että uteliaat juoruakat pääsevät kunnolla mässäilemään toisten ylsityisasioilla?

Vierailija
25/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sellainen. Olen sosiaalisten tilanteiden pelkoinen ja mulle tuottaa vaikeuksia jo soittaminen ihmiselle joka ei ole hyvä ystäväni tai vanhempani. En halua, että mieheni kuulee, kun hoidan asioitani, koska pelkään mokaavani jotain.

Mulla sama, vaikkakaan miehen seura ei hirveästi puheluitani häiritse. Jos joudun soittamaan jonnekin, menen toiseen huoneeseen ja joudun tsemppaamaan itseni siihen puheluun. Taustalla koulukiusaaminen, aina kun avasin suuni tai pidin puheita ym sain niskaani paskaa ja julkista arvostelua.

Vierailija
26/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinsalaisuus on laissa. Yhtäkään puhelua ette kuule. Ovat yksityisiä.

Vierailija
27/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen, koska hävettää puhua toisten kuullen ja olen aina varma, että muut kuuntelevat ja miettivät, että miksi hoidan asiaa noin hölmöllä tavalla ja puhun niin tyhmästi enkä tajua itsestäänselvyyksiä.

Eikä tuossa ole mitään järkeä, koska eivät ne minun asiani ketään kiinnosta. Mutta hävettää silti.

Sama! Ihanaa etten ole ainoa omituinen! :) Minulla on muutenkin puhelinkammo ja se on tosi inhottavaa. En tiedä mistä se on tullut. Olen kyllä minäkin ollut koulukiusattu. Joskus parikymppisenä soittelin kesätöitä ja sain silloin erittäin ikävää kohtelua parissa paikassa - kammo tuli joskus sen jälkeen, ehkä vaikutti asiaan. Olen varmaan muutenkin jotenkin ongelmainen ihminen jos se siitä tuli...

Töissä joudun kuuntelemaan huonekaverini kaikki puhelut ja joskus toivoisin että hän puhuisi ne muualla tai kun en ole paikalla.

Vierailija
28/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelun saajan on kohteliasta siirtyä sivummalle, ettei häiritse muita paikalla olijoita.

Vierailija
29/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ajatuksia herättää? Millaisia keskusteluja uskot tällaisen henkilön käyvän sen langan toisessa päässä olevan kanssa?

Jos olen jonkun seurassa tai muuten paikassa,jossa on paljon muita ihmisiä,niin tietenkin menen sivummalle puhumaan,jos joku soittaa.En halua lätinöilläni häiritä muita ihmisiä ja toisaalta kauheassa hälyssä voi olla vaikea kuulla mitä se puhelimen toisessa päässä oleva sanoo.

En sen syvällisempää syytä keksi siihen,että joku haluaa puhua puhelimessa rauhassa :D

Vierailija
30/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ala puhua muiden seurassa: Aijjaa. niin. Niin niin. Y-ym. No höh. Nii. Nii. Ai  mitä että?

Nii! Hmh. Ohoh. Nii. Nii.

Tai: Mitä nytkö? No valuuko sitä paljonkin?  Ja eikä ole mitään tulehdusta. Niin. Siis sanoiko se lääkäri, ettei ole mitään tulehdusta. No soita sinne uudestaan. Niin minä oon nyt täällä kylässä.....niin, niin. No emminä pysty nyt tulemaan. No onko sitä ennen ollu? Nii. Nii. Ja nyt alkoi taas. No...

Tämän tyyppisiä puheluja kun /jos saa, pyydän anteeksi ja syöksyn liiterin taakse puhumaan.

Vierailija
31/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen hyväkäytöksinen ja fiksu henkilö.

Vierailija
32/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sellaisia  ihmisiä.

Sen sijaan ärsyynnyn ihmisistä, jotka paapattaa puhelunsa kaiken kansan kuullen. Silloin ensinnäkin häiritsee muita läsnäolijoita ja toiseksi mahdollisesti loukkaa sen puhelinkeskustelukumppaninsa yksityisyyttä. Koko bussillinen tai junavaunullinen saa "nauttia" keskustelun pakkokuuntelusta.

Kunpa kaikki ymmärtäisivät vetäytyä toiseen tilaan puhumaan rauhassa. 

Vierailija
33/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuuleeko kotkanpesä? Suunnitelmamme etenee loistavasti ja aikataulussa, over and out"

Vierailija
34/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhelut mitään aina halojata päivää jutustelua ja työpuhelut yksityisiä yrittäjänä.

Vierailija
35/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluni ovat yksityisasioita.

Vierailija
36/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään välttämättä kailottelisi jotain peräpuikkotilaus yms. -asioita kaikkien kuullen.

Vierailija
37/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen, joka ymmärtää etteivät hänen asiansa kiinnosta muita. Inhoan tyyppejä, jotka kailottavat puhelimeen, vaikka voisivat mennä sivummalle.

Vierailija
38/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vieraisilla ja odotan jotain välttämätöntä puhelua tai minun on itse pakko soittaa jokin puhelu, kysyn kohteliaasti voinko vastata soittoon tai soittaa itse ja menen sitten toiseen huoneeseen tai ulos puhumaan nopeasti tämän asiani.

Vierailija
39/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kunnioittaa puhelun toista osapuolta

Vierailija
40/43 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias.