En kelpaa normaalipituisille miehille
Olen tosi pätkä. Ainoat miehet jotka kiinnostuvat ovat jotain yli 190cm tai alle 170cm... Kukaan "normaalimittainen" ei ikinä kiinnostu. Olenko teille liian kääpiö..?? Muilla pätkillä samaa?
152cm
Kommentit (27)
N27 kirjoitti:
Miusta btw lyhyet miehet on tosi söpöjä, eikä yhtään haittaisi, jos oisi mua lyhyempi. :3
Vaikka ois tosi karvainen, leveä ja näyttäisi naamasta bullilta?
Mua lyhempi mies vois olla aika turn off monille 😄 Hienoa kuulla, että pituus ei ole ongelma! Varauduin siihen "hanki tasoisiasi"-kommentointiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ehkä keskityn sitten liikaa pituuteen. Mutta en kai voi sille mitään, että pidän 170-185cm miehiä parhaimman näköisinä & seksikkäinä. En vaan keksi muuta "vikaa" kuin lyhyyteni.
Pitkät hiukset, symmetriset kasvot, ei ylipainoa.. Ehkä olen liian kauniiden kanssa ja erotun lyhyyteni kanssa muista..
Mutta silti! Ei kukaan normaalipituinen! 😒
Ja voin pitää ne korkkarit sängyssä 😄
Ap
Eikö ole kaksinaismoralistista arvoida ja kelpuuttaa miehiä pituuden perusteella, mutta kysellä, että miksi oma pituus ei sovi miehille? Sinähän olet hyvässä tilanteessa sen puolesta, että melkeinpä kaikki miehet ovat sinua pidempiä. Ei kannattaisi heittää kultakimpaletta pois sen takia, että on muutaman sentin liian lyhyt...
N27 kirjoitti:
Miusta btw lyhyet miehet on tosi söpöjä, eikä yhtään haittaisi, jos oisi mua lyhyempi. :3
Täällä 160cm ja tulee 24/7 lapsi mukana. uuh koko ajan joudun naisia hätistelemään kimpusta...
kirjoitti:
Mua lyhempi mies vois olla aika turn off monille 😄 Hienoa kuulla, että pituus ei ole ongelma! Varauduin siihen "hanki tasoisiasi"-kommentointiin.
Ap
Niin no kertoo lähinnä siitä, että pääasiassa naiset ovat pituusvammailijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä keskityn sitten liikaa pituuteen. Mutta en kai voi sille mitään, että pidän 170-185cm miehiä parhaimman näköisinä & seksikkäinä. En vaan keksi muuta "vikaa" kuin lyhyyteni.
Pitkät hiukset, symmetriset kasvot, ei ylipainoa.. Ehkä olen liian kauniiden kanssa ja erotun lyhyyteni kanssa muista..
Mutta silti! Ei kukaan normaalipituinen! 😒
Ja voin pitää ne korkkarit sängyssä 😄
ApEikö ole kaksinaismoralistista arvoida ja kelpuuttaa miehiä pituuden perusteella, mutta kysellä, että miksi oma pituus ei sovi miehille? Sinähän olet hyvässä tilanteessa sen puolesta, että melkeinpä kaikki miehet ovat sinua pidempiä. Ei kannattaisi heittää kultakimpaletta pois sen takia, että on muutaman sentin liian lyhyt...
No olen muutenkin ehkä pahin kaksinaismoralisti. Mutta kai se nyt on ok vähän itkeä miksei kelpaa niille joita haluaa eniten? Mutta palstan mukaan vika on muussa! Tämä hyvä, koska pituudelle ei oikein mitään voi. Ja sympatiat on lyhyiden miesten puolella! Kyllä toivoisin, että lyhyt mies voisi saada halutessaan pitkän naisen. Ja näkeehän heitä välillä, joten toivoa on! Ehkä ei ole vaan kolahtanut oikea, ehkei se silloin ole senteistä kiinni.
Ap