Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa normaalipituisille miehille

Vierailija
09.05.2016 |

Olen tosi pätkä. Ainoat miehet jotka kiinnostuvat ovat jotain yli 190cm tai alle 170cm... Kukaan "normaalimittainen" ei ikinä kiinnostu. Olenko teille liian kääpiö..?? Muilla pätkillä samaa?

152cm

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät vain saman valinnan kuin sinäkin.

Vierailija
2/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Musta taas ei kiinnostu pitkät eikä pätkät naiset

T. "Pätkämies"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vähän hankalaa lyhyen naisen kanssa. Muuten pidän. Muist en tierä.

Sinkkumies

Vierailija
4/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi lyhyt joten miks sulle ei kelpaa hiukan lyheni mieskin?

Jos vaadit 180cm miehen, niin silloin mun pitäis vaatia 200 cm mies. Kyllä 10cm pituusero on jo ihan hyvä.

Vierailija
5/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teet siitä pituudesta liian ison numeron. Itse olen tuolta väliltä, eikä pituutesi haittaisi mitään.

Vierailija
6/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm tasan kelpaanko?

Vierailija
7/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kiinnostunut alle kaksimetrisistä naisista.

Vierailija
8/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni kuullut yhdenkään miehen pitävän naisen lyhyyttä jonain juttuna tai puhuvan negatiivisesti siitä, en siis ikinä näiden vuosikymmenten aikana kun naisista ollaan keskusteltu. Päinvastoin monesti olen kuullut, että lyhyitä naisia pidetään söpöinä ja jotkut tykkää kovasti.

Jos väität, että tuo on joku merkittävä juttu naisen valinnassa väitän, että et tajua mitään miehistä. 

Vierailija
9/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on vähän hankalaa lyhyen naisen kanssa. Muuten pidän. Muist en tierä.

Sinkkumies

Höpö höpö. Mielikuvituksen puutetta.

T: pituuseroa 38 cm

Vierailija
10/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään vaikuttaa. Käytän kyllä aina korkkareita, välillä on hauskaa kun tulee joku lyhyempi suomalainen vastaan. Ehkä sitten mietin pituutta liikaa.

Kyllä 170 olisi jo ihan hyvä, mutta sen alle olevat.. Niin väkisinkin sitä miettii kuinka hupaisalta miniparilta näytettäisiin. Usein todella lyhyet miehet kiinnostuu, ja ehkä väkisin mietin, että onko lyhyyteni heille se juttu.

Sitten nämä yli 190cm on vaan itselle liikaa 😄 Varmaan luultaisiin isäksi ja tyttäreksi..

Olen jo miettinyt tätä "tasojuttua", että laskeeko tämä kääpiömäisyys tasoani niin etten voi saada pituudellisesti "tasokasta" miestä, kun he saisivat normaalipituisenkin. Ja miettivätkö miehet alitajuisesti, että pätkän kanssa tulee huonot geenit..

Ap

Vierailija
11/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on todnäk joku muu "vika".

Vierailija
12/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se ap on joku muu kuin sinun pituus, usko pois kun miehille tuo naisen lyhyys ei nyt vaan ole mikään juttu. Et voi pituutesi taakse mennä piiloon, sori vaan.

-mies

Vierailija
13/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ollakaan puitu pii-t-kään aikaan mitään pituuteen liittyvää... Huokaus. Harmittaa kun liian moni tekee johtopäätökset siitä, millainen toinen on jo sen perusteella, kuinka pitkä on. Ikäänkuin meistä moni olisi valinnut oman pituutensa ihan itse. 

Vierailija
14/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä yli 190cm on vaan itselle liikaa 😄 Varmaan luultaisiin isäksi ja tyttäreksi..

Ap

Kuulostat aika lapselliselta. 190 cm pituinen nuori mies voi olla vaikka miten babyface. Ota sellainen, niin sinua luullaan hänen äidikseen.

Vierailija
15/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näköjään vaikuttaa. Käytän kyllä aina korkkareita, välillä on hauskaa kun tulee joku lyhyempi suomalainen vastaan. Ehkä sitten mietin pituutta liikaa.

Kyllä 170 olisi jo ihan hyvä, mutta sen alle olevat.. Niin väkisinkin sitä miettii kuinka hupaisalta miniparilta näytettäisiin. Usein todella lyhyet miehet kiinnostuu, ja ehkä väkisin mietin, että onko lyhyyteni heille se juttu.

Olen jo miettinyt tätä "tasojuttua", että laskeeko tämä kääpiömäisyys tasoani niin etten voi saada pituudellisesti "tasokasta" miestä, kun he saisivat normaalipituisenkin. Ja miettivätkö miehet alitajuisesti, että pätkän kanssa tulee huonot geenit..

Ap

Ei miehet mieti paljon mitään. Jos pääsee edes lisääntymään, niin monella ei ole paljon varaa alkaa valita mitään parasta geeniperimää, vaan pitää ottaa mitä pystyy saamaan. Tietysti jos tavoittelet vaan jotain rikasta rokkarijulkkista, niin ehkä sitten voit jäädä syrjään kun on tarjolla niin paljon muitakin. Pelkästään ~30v ikäluokassa on jo yli 10 000 miestä enemmän kuin naisia ja muutenkin puhutaan kymmenistä tuhansista ylimääräisistä miehistä kenelle ei riitä ketään, vaikka kaikki pariutuisivat jonkun kanssa. Kyllä moni ottaa mielummin jonkun kun ei ketään. Ehkä sinun kannattaa laskea omaa rimaasi.

Vierailija
16/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi ottaa 170-senttistä tai lyhyempää miestä? Siltikin pituuseroa olisi pitkälti toistakymmentä senttiä miehen hyväksi. Jätä ne pidemmät miehet pidemmille naisille. T. Nainen 180 cm

Vierailija
17/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua yhtään lohduttaa ap niin mä en kelpaa kellekään miehelle. T. 20vuotias

Vierailija
18/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lupaatko käyttää korkkareita sängyssäkin? ;)

Sinkkumies

Vierailija
19/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua yhtään lohduttaa ap niin mä en kelpaa kellekään miehelle. T. 20vuotias

Varmasti kelpaat. Ellet ole jotenkin sairas tms.

Vierailija
20/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä keskityn sitten liikaa pituuteen. Mutta en kai voi sille mitään, että pidän 170-185cm miehiä parhaimman näköisinä & seksikkäinä. En vaan keksi muuta "vikaa" kuin lyhyyteni.

Pitkät hiukset, symmetriset kasvot, ei ylipainoa.. Ehkä olen liian kauniiden kanssa ja erotun lyhyyteni kanssa muista..

Mutta silti! Ei kukaan normaalipituinen! 😒

Ja voin pitää ne korkkarit sängyssä 😄

Ap