Minkä ikäiseksi sinua yleensä luullaan?
Kommentit (78)
Se, että luullaan nuoremmaksi voi joskus kertoa myös teinityylistä. Klassinen tyyli taas ns vanhentaa. Myös epävarma olemus tai taikinanaamaisuus nuorentaa.
Eli en aina ole niin ihastunut, kun joku luulee nuoremmaksi. :)
Bussikuskit yrittävät aina myydä nuortenlippus (alle 16v.) vaikka olen 24v.
En millään usko, että oikeasti joku luulee jotakuta 20 vuotta nuoremmaksi. Huhuu? Ei vaan ole mahdollista. Iän arvaaminen on vaikeaa, mutta ei nyt sentään 20 vuotta mene pieleen ... Mielellään "arvataan" alakanttiin. Niin se vaan on.
Jos täytyy arvata yritän aina arvata reippaasti alakanttiin.
Hahhaaa, joopa joo noita stroorejanne. Pientä denialismia ja ikäkriisiä havaittavissa täällä :D
Ainakin Alkossa aina kysytään paperit. Ikää 30 v.
16-18 vuotiaaksi, oikea ikä 22. Jotenkin suloista kun teinipojat tulee juttelemaan ja yrittää iskee ja hämmästyvät kun kerron että oon heitä vanhempi. ;) Kerran yks mies jota tapailin luuli että olin huijannut ikäni ja alkoi kauhea tenttaus minkä ikäinen olen oikeasti. Ei uskonut että olen täysi-ikäinen ennen kuin näytin passin.
Mammapalstalla 99% on luultu nuoremmaksi. :) Omasta iästä en tiiä kun kukaan ei ole koskaan kommentoinut mutta luulisin näyttäväni vanhemmalta kuin olen.
Mutta kuka sanoo toista vanhemman näköiseksi? Itsekin heitin eräälle tyypille että "eipä uskoisi" kun hän kertoi ikänsä vaikka ihan ikäiseltään näyttää.
No, olkaahan onnellisia nuorista naamoistanne. :)
Arvaukset vaihtelee 16-18 välillä. Oikeasti olen 22, mutta olen lyhyt ja minulla on aika pyöreät kasvot. Kyllähän se ärsyttää, mutta olen siinä uskossa, että tämä kaikki maksaa itsensä takaisin kun olen siinä iässä, että nuoremmaksi luuleminen on imarreltavaa :D
Korkeintaan 45v:ksi. Olen 56. Tyttären kaveri ei tunnistanut mua kaupungilla kun näytin liian nuorelta:D
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Alkossa aina kysytään paperit. Ikää 30 v.
Eli sua luultiin 29-vuotiaaksi :D
Olen 40 ja baarissa joku ukko luuli samanikäisen kaverin äidiksi. "Äiti ja tytär lähteny yhessä viihteelle."
Olen 28-vuotias.
22-vuotiaana bussikuski myi mulle lastenlipun ja totesi kuin lapselle "tästä jäi sulle vähän jätskirahaakin". Saman ikäisenä eräs vieras nainen uskoi mun olevan 12-vuotias.
Reilu vuosi sitten mulle myytiin lastenlippu (alle 16v) erääseen tapahtumaan.
Töissä olin aina vain apulainen kaikille ja suurin osa apua tarvitsevista kääntyi kolleegoitteni puoleen, vaikka olin asiakkaan vieressä.
Monesti saan pitkiä katseita kun istun autoon kuskin penkille tai paimennan 2,5-vuotiastani tai kannan nelikuista vauvaani.
Ehkä se on kymmenen vuoden päästä kivaa, nyt ei ole kun ei tällaista "tyttöä" oikein kukaan ota vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Se, että luullaan nuoremmaksi voi joskus kertoa myös teinityylistä. Klassinen tyyli taas ns vanhentaa. Myös epävarma olemus tai taikinanaamaisuus nuorentaa.
Eli en aina ole niin ihastunut, kun joku luulee nuoremmaksi. :)
Tämä. Mieluiten näytän ikäiseltäni. Olen tavannut ihmisiä, joita olen luullut paljon nuoremmiksi lapsellisen/epäkypsän olemuksen, puheen tai käytöksen takia.
Olen 19-vuotias ja yleensä luullaan n.15-vuotiaaksi, johtuu varmaan pyöreistä poskistani ja lyhyestä rungostani :D
Kiva kun olin lontoossa lentokentällä viime vuonna ja siellä oli yksi työntekijä jakamassa alkoholimaistiaisia lähellä porttia ja se setä joka niitä jakeli katso mua päästä varpaisiin ja kysy että riittääkö ikä koska näytän 14-vuotiaalta.. Sinäänsä nauratti mut samalla ärsytti, en tykkää näyttää näin nuorelta :)
107vuotiaaksi, olen nuorekas 127v
Heh, mulla on Iltatähti, jonka mummoksi mua luultiin. Ja tulin alle viiskymppisenä mummuksi, ja mua luultiin lapsenlapsen äidiksi. Eri ihmiset luulee eri ikäiseks tilanteesta riippuen.