Minkä ikäiseksi sinua yleensä luullaan?
Kerro myös oikea ikäsi.
Kommentit (78)
18 vuotiaaksi luulevat. Olen oikeasti 38 vuotias!!!
Olen todella nuorekas ja energinen ja näytän nuoremmalta kuin kaverini jotka ovat rupsahtaneita ja lihoneita.
25-vuotiaaksi ja olen 33. Luulen että en niinkään näytä nuorelta vaan elämäntilanne hämää, ei ole lapsia tai vakityötä vaan aloitin juuri yliopistossa uuden alan opiskelun.
Olen 30 v. ja viimeksi kuukausi sitten ei uskottu että olen 4- vuotiaani äiti. Kysyttiin että olenko sisko vai hoitaja... Et ilmeisesti alta 20 vuotiaaksi kai luulivat sitten... Ja paperit kysytään lähes aina.
Olen 28 ja luullaan 22-24 -vuotiaaksi. Olen pienikokoinen ja lapsenkasvoinen. Työelämässä tämä ei ole pelkästään hyvä asia.
Ehkä työstäni usein dementoituneiden vanhusten parissa. Tavallinen kysymys on olenko jo täyttänyt 30. Oikeasti olen 44.
Puhumani tai kirjoittamani perusteella kuulemma huomattavasti vanhemmaksi, sillä eivät meinaa uskoa, että olen 24. Kuulemma vaikutan kypsemmältä ja viisaammalta. Näin olen kuullut sanottavan. Se kyllä tuntuu ihan hyvältä, mutta toivottavasti ulkonäkö kuitenkin suunnilleen vastaa ikääni...
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaaksi ja olen 33. Luulen että en niinkään näytä nuorelta vaan elämäntilanne hämää, ei ole lapsia tai vakityötä vaan aloitin juuri yliopistossa uuden alan opiskelun.
Onnea opintoihin. Aloitin saman ikäisenä mutta äitinä...:)
17-19-v. Karvoitusta ei naamassa käytännössä ole ja olen näyttänyt aika lailla samalta kasvoista 15v lähtien.
M21
Kuulema 40-45 vuotiaaksi. Naisten arvio, johon luotan, koska olen "kurvikas" 😊 Minulla on äidiltäni peritty iho, johon rypyt eivät pysty, olen siitä kiitollinen.
Asialla ei tietysti ole sinänsä merkitystä, koska ikä on se kun on, minulla 61 vuotta.
Minua luullaan aina 16-vuotiaaksi hihhiii. :) Oikeasti olen 52 v, kihhii. ;))))
T. Normi av-mamma
Olen 47-vuotias ja mielestäni näytän vähintään ikäseltäni. Toisaalta, minä näen aamulla kasvoni peilistä ja muut kiinnittävät enemmän huomiota kokonaisuuteen eivätkä jää tuijottamaan jäätäviä silmäpusseja ja hamsterin poskia ja leukaperiä.
Työpaikalla kun arvailtiin toisesemme ikinä, niin 40-vuotias työkaverini sanoi, etten näytä päivääkään yli 40-vuotiaalta. Muut arvailivat 42 - 44 -vuotiaaksi.
Olen oikeasti 27-vuotias. Paino 55 kg. Pituus 157,5 cm. Tosi lyhyt, mutten mikään epätavallisen lyhyt kuitenkaan. On luultu tämänkin vuoden puolella 16-vuotiaaksi. Usein luullaan alle 18-vuotiaaksi. Tämä on jo jollain tavalla loukkaavaa, vaikkei kukaan sitä tietysti loukkaukseksi tarkoita. Ei ole kivaa, että täysin aikuista ihmistä pidetään jonain nuorena opiskelijatyttösenä.
40+, 43v. Pitkään luultiin jopa 5-10v. nuoremmaksi mutta vakava sairaus palautti oikean ikäiseksi ja riudutti. Se masentaa ja masentunut ilme tuo taas lisävuosia ulkonäköön.