Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian uuteen suhteeseen?

Vierailija
01.08.2023 |

Erosin huonosta suhteesta 22-vuotiaana. Nyt olen 31v ja alkanut miettiä pitäiskö etsiä uusi vai onko se sitä samaa kuraa. Toisaalta olen ollut viime viikkoina enemmän omissa oloissani ja ehkä kyse onkin vain siitä että on nyt välttynyt liehittelyltä. Ehkä jokin psykologinen ilmiö.
Teittekö päätöksen etsiä uusi vai löytyykö sellainen jos on löytyäkseen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lennosta. Kannatti

Vierailija
2/10 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teittekö päätöksen etsiä uusi vai löytyykö sellainen jos on löytyäkseen?"

Sekä että. Aina on vähintään ihmisten ilmoille tai nettiin pitänyt mennä avoimin mielin, että joku on löytynyt. Joskus olla aloitteellinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olet eronnut vuosia sitten suhteesta ja nyt kyselet kuinka PIAN uuteen suhteeseen?!? Sä olet eronnut yhdeksän vuotta sitten. Kauan aikaa sitten. En tajua miten sun tilanne liittyy siihen kuinka PIAN on löytynyt uusi suhde.

Vierailija
4/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asettanut mitään spesifejä aikarajoja. Olen ollut joskus vuosia yksin kun en ole halunnut muuta tai ketään sopivaa ei ole tullut vastaan. Edellisen eron jälkeen ehdin kuitenkin olla yksin vain kuukauden kun löysin elämäni rakkauden. Ei sille voinut kääntää selkäänsä. Jos tää loppuu, ei tule enää ketään muuta.

Vierailija
5/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden jälkeen löysin uuden. Ja on ollut parasta ikinä. Mitä sitä nyt huonoa valitsemaan. Kelpuutin vain parasta ja onneksi löytyi heti, vaikka rima oli korkealla.

Vierailija
6/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta olin edellisen suhteen jälkeen sinkkuna. Ensimmäisinä parina vuonna en voinut kuvitellakaan haluavani enää koskaan läheisyyttä kenenkään kanssa, olin erosta ihan "vereslihalla". Vähitellen alkoi kuitenkin tuntua siltä, että ehkä sittenkin haluaisin vielä jakaa elämäni jonkun kanssa. Kovin aktiivisesti en missään vaiheessa hakenut, mutta viimeisten kolmen vuoden aikana olin mukana sinkkuryhmissä ja kokeilin nettideittailuakin (tosin poistin profiilini hyvin nopeasti).

Vierailija
7/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen suhteeseen kannattaa lähteä sitten kun löytyy hyvä kumppani. Ei mitään aikarajoja suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
8/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetin aikarajan: 17min. Onneksi naapurissa asuu yks sinikka joka antaa helposti persettä.

Vierailija
9/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR

Vierailija
10/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetin aikarajan: 17min. Onneksi naapurissa asuu yks sinikka joka antaa helposti persettä.

Tässäpä korostuu hyvin sukupuolten ero aloituksen aiheessa.