Minkä ikäiseksi sinua yleensä luullaan?
Kommentit (78)
Viimeksi n. 15-16 -vuotiaaksi, yleensä maksimissaan 18-vuotiaaksi. Olen 22.
Vissiin ainakin alaikäiseksi kun henkkareita multa usein kysytään alkoholia ostaessa. Ikää oikeasti 34v.
Jotkut sanoo että näytän hädin tuskin 18-vuotiaalta ja jotkut että parikymppiseltä. Oikeasti olen 24-vuotias. Kaipa se riippuu vaatetuksesta että minkä ikäiseksi luullaan. Muutama vuosi sitten 22-vuotiaana joku veikkas et oon 14. Eipä siinä, kuljin lasten lipulla silloin ja meni täydestä. Enää en viittis ehkä ihan kuitenkaan..
Kuinka tänne on eksynyt sulonaamaisia nuoria niin paljon?
En oikein tiedä miten suhtautua, kun minua luullaan vanhemmaksi mitä olen. Se alkoi jo teininä, nyt olen 20-vuotias ja työkavereille kertoessa iän kauhistelivat, että ei voi olla, "sähän olet sitten lapsi vielä".
Toivon paljon, ettei se johdu ulkonäöstäni, kun ylittää tietyn iän alkaa toivoa näyttävänsä nuoremmalta. Peli näyttää olevan menetetty ja alamäki vain edessä?
Harvemmin edes kysytään papereita vai onko kohdalle osunut työntekijöitä, jotka eivät vain välitä?
Tiedä sitten jos arvioivat iän yli jos olettavat sen olevan kohteliasta nuorelle, mutta ehkä liiankin hyvä "kehu" oli, kun joku luuli minua kaverini äidiksi, toki vilkaisi vain nopeasti. Mikä tekisi minusta siis 40-vuotiaan, jestas.
Menkää te niillä halvemmilla bussilipuilla ja ylpeästi kantakaa henkkarit mukana, me tantat tullaan perässä laukut heiluen ryhti kumarassa. Ehkä pian saisi jo eläke alennuksia? :)
Viimeksi luultiin 26-vuotiaaksi. Olen 31 v. :)
N. 23-vuotiaaksi useimmiten. Olen 28-vuotias. Aika moni yllättyy kuullessaan, että minulla on yliopistokoulutus, vaikka olenkin 3-vuotiaan lapsen äiti. Ennen nuoremmalta näyttäminen ärsytti. Varsinkin, kun olin aina porukan ainoa, jolta kysyttiin papereita baariin mennessä. Nykyisin se on vain kivaa, kun kysytään papereita.
Olen 51-v terveyskeskuslääkäri. Potilaat sekoittavat minut ulkonäöltä vuoroin 25-vuotiaaseen virolaislääkäriimme ja vuoroin 67-vuotiaaseen jo eläkkeelle jääneeseen lääkäriimme, joka vielä osa-aikaisesti on töissä.
Yleensä n 60-vuotiaaksi. Olen 25 v.
Olen mies 49. Minua on luultu kolmevitoseksi noin puolet elämästäni. Olen luonnostaan laiha ja sänkitukka. Nuorena ylipukeuduin saadakseni insinöörin työssä statusta. Ne työt on loppunut, joten nykyän farkuissa ja mukavissa vaatteissa.
Olen 28-vuotias ja aika usein vieraat ihmiset puhuvat mulle olettaen että olen nuorempi. On kyselty "asunko jo omassa asunnossa vai kotona" ja puhuttu omista 22-vuotiaista lapsista minua vanhempina. Koen tällaisen vähän vaivaannuttavana, kun en oikein tiedä pitäisikö käsitys iästäni korjata samantien vai antaa jutun mennä eteenpäin kun ei edes niin tuttuja olla. Työpaikalla huuhdeltiin muita porukalla ihmettelemään, kun ikäni tuli ilmi. Mutta on tällaisesta ihan hyötyäkin: kun vielä kuljin enemmän junalla ja bussilla, matkustin aina nuortenlipulla ja säästin.
Ja olen lyhyt, normaalipainoinen, vaalea ja kasvoiltani aika lapsekas, mulla ei ole ollenkaan sellaista naisellista tai seksikästä ilmettä tai olemusta. Teinityyliä mulla ei ole koskaan ollut, siitä ei ole kiinni.
Tää nyt on niin tapaus kohtaista🙂
Mua on luultu mun äidin siskoksi, 63 v nuorekas, kaunis ja ekstrovertti ja mun oman lapsen siskoksi 4 v.. Ja mä en kyllä erityisen paljon todellisuutta nuoremmalta näytä? Oon siis oikeasti 39 v
Tää nyt on niin tapaus kohtaista🙂
Mua on luultu mun äidin siskoksi, 63 v nuorekas, kaunis ja ekstrovertti ja mun oman lapsen siskoksi 4 v.. Ja mä en kyllä erityisen paljon todellisuutta nuoremmalta näytä? Oon siis oikeasti 39 v
Luullaan +25-v.:ksi, olen 21-v. Minulla on aikuisen naisen vartalo mutta pitkät hiukset ja nätit vaatteet sekä kaunis meikki.
Sori, mua vähän huvitti väkisin :) Mutta otan osaa, lohduttaudu sillä, että tulet olemaan nuorekkaan ja hyvän näköinen keski-ikäinen ja mummo aikanaan!