Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin lastani potkineelle lapselle, äidin mielestä ylireagoin.

Vierailija
09.05.2016 |

Olin 5-vuotiaan tyttäreni kanssa viettämässä ihanan kesäistä aamua leikkipuistossa. Tyttäreni istui hiekkalaatikolla kahden pojan kanssa leikkimässä ja minä puiston penkillä vähän matkan päässä. Toinen näistä pojista joka oli iältään huomattavasti tytärtäni vanhempi, noin 9-11-vuotias, härnäsi tyttöäni jatkuvasti leikeissä, mutta tyttäreni ei ollut moksiskaan vaan leikki iloisesti toisen pojan kanssa. Lopulta tyttäreni tyyneys luultavasti sai pojan raivon partaalle ja poika nousi seisomaan, tuuppasi tyttäreni kumoon ja alkoi potkimaan tytärtäni. Juoksin järkyttyneenä tyttäreni luo ja tönäisin pojan kauemmas ja katsoin ettei tyttärellä ole ruhjeita, jonka jälkeen tiuskein pojalle että miksi hän teki niin ja millä oikeudella yms. Pojan äiti tuli vihaisena paikalle ja vaikka olikin nähnyt että poika oli potkinut tytärtäni, alkoi raivoamaan minulle että en enää ikinä koske hänen lapseensa tai huuda hänelle ja että on valmis soittamaan poliisin paikalle. Tyttäreni potkiminen oli kuulemma vain "lasten leikkejä" (vaikka tyttäreni oli peloissaan ja itki sylissäni) ja minun ei tulisi kasvattaa hänen lastaan. Teki mieli läpsäistä kyseistä naista todelle kovaa, mutta nielin raivoni ja lähdin paikalta. Kyllä pistää vihaksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39, oiskohan olleet perhepäivähoitajia, päiväkodit kun ei yleensä asukaspuistoissa käy, kun niillä on oltava omat ulkoilupihat.

En osaa sanoa, kolme hoitajaa ja parisenkymmentä 4-6 vuotiasta. Ehkä olivat sitten kevätretkellä....

Vierailija
42/43 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, voi olla. Ja samantekevää tietty sen suhteen, että niiden pitäisi vahtia lapsia eikä keskittyä omaan juoruiluun. Ikävää tuo sun lapsen mollaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee ihan vaistomaisesti se toisen tuuppaaminen pois jos omaa lasta potkitaan tms. Luonnollinen reaktio ja ihan oikeutettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän