Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeen Network on LinkedIn??

Vierailija
09.05.2016 |

Kertokaa oi tietävät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin virallisempi versio naamakirjasta. Eli työn puolesta verkottoudutaan, mutta ei jaeta mitään typeriä jumppapäivityksiä tms., vaan asiallisia linkkejä.

Vierailija
2/4 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Tein itselleni sinne profiilin, kun minulle kerrottiin painokkaasti, että verkostoitumatta ei pärjää ja LinkedIn on professionaalisten ihmisten dynaaminen kohtaamispaikka.

Minulla on kontakteina muutama ihminen, jotka ovat pyytäneet minua kontaktiksi valtavaan kontaktijoukkoonsa. Kovasti tulee automaattisähköpostia siitä, kuinka he ovat lisänneet skillejä profiiliinsa. Mitään hyötyä minulle ei näistä muutamasta vuodesta kuitenkaan ole ollut. Mutta ilmaistahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksistä!

Esimieheltä tuli tuollainen pyyntö ja olen ihan pihalla. Suuttuukohan se, jos en liity? -ap

Vierailija
4/4 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä suuttuuko, olen it-alalla elikkä verkostoitumalla pääsee töihin. Mutta en minä siihen mitään linkediniä tarvinnut, twitteristä pääsee näkemään mitä osaan tehdä. Sitä kautta ottivat yhteyttäkin.

Todellisuus tuo verkostoituminen on se että käydään bileissä ja joskus virallisemmin kaljalla vanhempien opiskelijoiden kanssa. :D