Pitävätkö hoikat miehet lihavista naisista?
Vai onko tuo samanlainen klisé kuin se että pitkät pitävät lyhyistä tai tummat pitävät vaaleista?
Kommentit (34)
Sanoisin että se on toisinpäin. Lihavalle naiselle on tärkeämpää että mies on hoikka kuin hoikalle naiselle.
Tiedän monia suhteita joissa mies on laiha ja nainen läski eli kyllä.
Itse pidän ja vain lihavista, vieläpä huomattavan lihavista (bmi yli 40/50, yläraja menee hyvin korkealla, riippuen henkilön pituudesta ja yleisestä vartalonmuodosta) . Esiteininä ja varhaisteininä jo kun olin alipainoinen, katselin vain koulun lihavimpia tyttöjä. Nyt olen normaali, 175/70, lihaksia on ja käyn salilla. Olen äärimmäisen fat admirer ja myös tarkka lihavan ihannenaisen mitoista ja ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että tässä ei ole kyse vain siitä, että ei ole saatu paremman laatuista naista?
ei se kuulu siihen onko itse pitkä vai lyhyt vaan se on niitä juttuja, että toinen pitää äidistä ja toinen tyttärestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että tässä ei ole kyse vain siitä, että ei ole saatu paremman laatuista naista?
Ei tällä pallolla olisi yhtään lihavaa miestä jos pelkällä hoikkuudella saisi normaaleja naisia. 😃
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän ja vain lihavista, vieläpä huomattavan lihavista (bmi yli 40/50, yläraja menee hyvin korkealla, riippuen henkilön pituudesta ja yleisestä vartalonmuodosta) . Esiteininä ja varhaisteininä jo kun olin alipainoinen, katselin vain koulun lihavimpia tyttöjä. Nyt olen normaali, 175/70, lihaksia on ja käyn salilla. Olen äärimmäisen fat admirer ja myös tarkka lihavan ihannenaisen mitoista ja ulkonäöstä.
Miksi alapeukut?
Ei se ole 100-prosenttista mistä mikäkin tyyppi tykkää. Oma mies on kategoriaa "haukkuu lihavia ihmisiä" niin tuskin se sellaisen kanssa yhteen menisi :D joku toinen sitten tykkää muhkummasta ja kolmannelle ei ole mitään merkitystä.
Kahden lihavan suhteessa voi olla käytännön ongelmia. Varsinkin seksissä. Siksi hoikka+lihava on ihan hyvä pari.
En minä ainakaan, tykkään hoikista tytöistä, joilla hyvä pylly ja terhakat pienet tisulit. Ikää saa olla 16-25v.
Minä pidän - ei minulla pituus tai painorajoja ystävilleni tai muille läheisille. Mutta omaksi rakkaaksi ja toisekksi puolsikoksi / parisuhdekumppaniksi toivoisin, että olisi suunnilleen samaa kokoa kuin minä. En usko, että vastakohdat täydentää toisiaan. Mutta vielä enemmän toivosin, että meillä voisi olla yhteisiä mielenkiinnon kohteita tavoitteita ja haaveita. - itselleni esimerkiksi ovat tärkeitä muiden muassa kolme isoa "ällää": Ne ovat Lähesiset ihmiset, Lukeminen (/opiskelu) ja Liikunta. - Niin ja täydennyksenä vielä lihavalla en nyt tarkoita sitä, että naisen maksimi paino olisi sama kuin omani. Mutta jos nainen painaisi vaikka 50% enemmän kuin minä, niin voi olla, että parisuhteen muodotamisessa olisi kitkaa. Sen sijaan jos hän lihosi yhdessä olomme aikana merkittävästi, niin kai tuo vähän riippuisi siitä, että mikä olisi lihomisen syykin, kun kukaan ei liho kokonaan ilman syytä. On helpompihyväksyä se, että ylipainoa tai turvotusta muodostuu esim. joidenkin lääkeaineiden sivuoireena kuin se, että turvotuksen saa aikaan jatkuva ryyppääminen. - Tosin jälkimmäisessä kohtaa voi olla, että suhteemme päätyisi siihen, että en jaksaisi jatkuvaa ryyppäämistä. Sen sijaan lääkkeiden käyttö on helpommin hyväksyttävissä.
Tietysti molemmilla on myös lupa ja oikeus, etten sanoisi pieni velvollisuus myös omiin "juttuihin", joita ei tarvitse jakaa puoliksi, vaan josta voi nauttia ja saada tyydytystä ilman, että kumppani olisi niistä kiinnostunut. - Ei parisuhde ole toisin sanoen sitä, että koko ajan pitäsi olla yhdessä tai jakaa jokainena sia kumppanin kanssa.
Paksukaisella ei ole muotoja vaikka meuhkaavat niistä. Perunasäkin muotoinen vartalo ei ole muodokas vaan vaan lässähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kahden lihavan suhteessa voi olla käytännön ongelmia. Varsinkin seksissä. Siksi hoikka+lihava on ihan hyvä pari.
Kyllä niitä hoikan ja lihavankin suhteessa voi olla. Esim. se, että läski ei vain ole seksikästä. Se vaikutta seksielämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä hoikan ja lihavankin suhteessa voi olla. Esim. se, että läski ei vain ole seksikästä. Se vaikutta seksielämään.
Läski nimenomaan on seksikästä. Tässä tarkoitaan suhteita joissa hoikka nimenomaan on halunnut lihavan kanssa suhteeseen.
M44 kirjoitti:
En minä ainakaan, tykkään hoikista tytöistä, joilla hyvä pylly ja terhakat pienet tisulit. Ikää saa olla 16-25v.
V*tun pedofiili hyi
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin. Yleensä lihavan naisen ottaa vain silloin kun ei muuta saa.
Tämä selittääkin miksi yllättävän usein lihavalla naisella voi nähdä hyvännäköisen miehen... Eiku...
Harvemmin. Yleensä lihavan naisen ottaa vain silloin kun ei muuta saa.