Kaason valinta - HELP
Avomieheni kosi minua ja kesällä 2017 olisi tarkoitus mennä naimisiin. Paljon juttuja pyörii mielessä häihin liittyen, ja yhtenä isona asiana on kaason valinta.
Ajallisesti pisimpään ystäviäni ovat olleet neiti X ja Y. Teemme yhä paljon asioita kolmestaan, vaikka olemme tosi erilaisia persoonia. Koen X:n minulle selvästi läheisemmäksi ja jos kaasoja on vain yksi, se on ehdottomasti hän. Tiedän että Y pahoittaisi siitä mielensä - tätä asiaa ja kaasoskenaarioita oli jo kolmannen yhteisen kaverimme kanssa puitu.
Jos kaasoja olisi useampi, Y ei siltikään olisi listoilla kärkipäässä. Minulla on sisko jonka voisin pyytää kaasoksi, samoin muita ystäviä, joita en ole kuitenkaan tuntenut yhtä kauaa.
Ajatukset on ihan solmussa tästä koko tilanteesta. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, enkä joutua perustelemaan Y:lle miksi en pyytänyt häntä. Toisaalta ei tunnu oikealta ottaa ketään kaasoksi jos se ei heti tunnu hyvältä ja oikealta.
Montako kaasoa teidän häissä on ollut? Onko valinnoista tullut kränää?
Kommentit (22)
Ei ainuttakaan kaasoa, eikä maistraatin vihkitoimituksessa ainuttakaan omaa sukulaista tai ystävää mukana, todistajat talon puolesta. Ei myöskään perinteisiä hääjuhlia. Kohta 26. hääpäivä kuitenkin edessä.
Joo, pitää alkaa miettimään tuota ihan konkreettisesti! Varmasti helpottaa kaikkia jos on selkeät sävelet mitä kukakin tekee. Lähinnä vaan tuntuu että se kaasouden symbolinen arvo on vähän turhan tärkeää joillekin. Itse en ole vielä tikkua ristiin laittanut häiden suhteen ja nyt jo tästä kaasoasiasta näköjään draamaa riittää...
ap