En ole miehenä oikein koskaan hyväksynyt itseäni
Ehkä iän myötä pikkuhiljaa alkaa helpottamaan, mutta toisinana iskee syvät synkkyystilat päälle.
Ikää on 41. En ole koskaan seurustellut enkä ole koskaan treffeillä käynyt naisen kanssa.
Poikuuskin on tallella, toki tästä päässii maksullisella eroon , mutta onko se sama asia? Ei
Aina on joku minua pitempi, lihaksikkaampi, hyvätuloisempi, komeampi jne. Miksi joku nainen minut huolisi, jos hänellä olisi vaihtoehtoja?
Aina sanotaan, että kanna itsesi ylpeästi, mutta ei se mitään elämässä auta.
Sanotaan myös, että tee Prismatesti ja katso millaisten miesten kanssa naiset liikkuvat. Mutta minä näen vain minua pitempiä ja lihaksikkaampia miehiä.
Olen 178 cm pitkä ja painan 93 kiloa, vyötärö on 91 cm. Miksi joku nainen läskin miehen huolisi?
Tiedän kyllä, että pitäisi mennä terapiaan, mutta mitä se auttaisisi?
Kommentit (13)
Itsevarmuutta tarvitaan. Ei mitään muuta! Ei mitään muuta! Kaikki muu on paskapuhetta!
"Aina on joku minua pitempi, lihaksikkaampi, hyvätuloisempi, komeampi jne. Miksi joku nainen minut huolisi, jos hänellä olisi vaihtoehtoja?"
Jos joku on itseäsi pitempi, sitäkin ihmistä joku toinen on pitempi. Jos joku on itseäsi lihaksikkaampi, joku toinen on sitä ihmistä vieläkin lihaksikkaampi. Jos joku on hyvätuloisempi kuin sinä, joku toinen on vielä.. kai ymmärsit pointin. Tuolla tavalla ajatteleminen on hölmöä. Kyse on siitä ettet arvosta itseäsi tarpeeksi.
Millainen nainen kiinnostuu miehestä, joka ajattelee itsestään niin vähän? Ei sellainen ole viehättävää. 178 cm on ihan normaali pituus, joten en ymmärrä mistä kiikastaa. 93kg ei ole läheskään mikään läskistä tursuava 200kg mammutti, ja voit aina aloittaa säännöllisen lenkillä käymisen ja jättää sokerin syömisen pois. Terapiassa näistä asioista on hyvä puhua, koska täältä tuskin saat tätä parempaa neuvoa. Ala arvostamaan itseäsi enemmän, niin muutkin näkevät sen. Muuta tyyliäsi. Käy lenkillä. Tsemppiä.
Aina on joku minua pitempi, lihaksikkaampi, hyvätuloisempi, komeampi jne. Miksi joku nainen minut huolisi, jos hänellä olisi vaihtoehtoja?
Montako jankutusketjua tästä samasta aiheesta eri variaationa????
Haluaako ap että yksi nainen kiinnostuu ja alat seukkaamaan, vai haluatko, että sinulle olisi tarjolla joku naishaaremi,mitä pökkiä?
Lopeta oman itsesi ympärillä kieriskely. Et ole maailman keskiö hyvässä etkä pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa voi työstää noita ajatusvääristymiä, se ei ole helppoa ja se vaatii työtä. Mutta se myös toimii jos sinä itse sitä oikeasti haluat.
Mutta muutenhan tuo aloitus oli pelkkää itsesäälissä marinoitumista.
Voi olla myös faktojen ja realiteettien myönyämistä, miksi ei ole elämässään päässyt eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta oman itsesi ympärillä kieriskely. Et ole maailman keskiö hyvässä etkä pahassa.
Jokainen on aina oman elämänsä keskiö.
Otsikossa kirjoitat itsesi hyväksymisestä, mutta kuitenkin koko muu teksti on sen jauhamista, ettei kukaan nainen ole sua halunnut. Unohda nyt ne naiset ja ala opetella sitä itsesi hyväksymistä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, ap:n kannattaa lopettaa muiden (naisten) valinnoissa kieriskely, päättää, että on itse oman elämänsä tärkein henkilö ja alkaa opetella sitä itsensä hyväksymistä ja rakastamista riippumatta siitä, mitä muut tekevät.
"Miksi joku nainen läskin miehen huolisi?"
Miksi et laihduta jos uskot että se on siitä kiinni? Siihen voit itse vaikuttaa.
Miksi joku nainen ei huolisi sinua siinä missä muitakin?
Terapiassa voi työstää noita ajatusvääristymiä, se ei ole helppoa ja se vaatii työtä. Mutta se myös toimii jos sinä itse sitä oikeasti haluat.
Mutta muutenhan tuo aloitus oli pelkkää itsesäälissä marinoitumista.