Voi että mua ahdistaa oma kokoni, kesävaatteet, ällöttävä ulkomuoto.
Mä olen sovittanut vaatekaappini kaikki vaatteet tänään ja ihan hirveältä mä näytän. Ällöttävä oikein.
Olen lähdössä reissuun, pitäisi olla jotain fiksua kaupunki- ja illallisvaatetta lämpöön, mutta kai mä jonkun viitan vedän päälleni.
Olen vielä lisäksi raskaana noin puolessa välissä, vatsa pömpöttää jo, mutta näiden läskien alla näytän vaan vieläkin lihavammalta.
Millaisia kesävaatteita tällaiset ällöt tursakkeet voisi vetää päälleen? Mikä näyttää suht fiksulta?
Kommentit (3)
Joku kaunis mekko. Ei mitään säkkiä, joku muoto pitää olla! Tarpeeksi pitkä ja hyvin istuva. Joku liehuva hamekin voisi olla hyvä ja joku kaunis paita, mutta se tavallaan leikkaa vartalon kahtia eli kannattaa ainakin miettiä mihin paita loppuu ja hame alkaa. Voisitko jo tarkoituksella korostaa raskausvatsaasi jollain kivalla mammamekolla? :)
Toi on hyvä idea. Mekko kevyttä kangasta jossa vyötärö on rintojen alla, eli vatsa jää levenevän helman alle. Käyppä esim. H&M:n mammaosastolla katsomassa. Siellä löytyy varmaan sellaisiakin joita jo nyt voit käyttää. Tyttärelläni oli ihana sähkönsininen mekko raskausaikana ja hän rakasti sitä mekkoa. Se oli kevyt ja sen voi nostaa koneesta suoraan hengariin kuivumaan, eli helteellä paras mahdollinen.
Katso myös netistä, siellä on ihania rintojen alta leveneviä tunikoita ja mekkoja. Tyttäreni käytti myös legginsien ja farkkujen kanssa tuota mekkoa. ( Oli hänellä muitakin tietysti, mutta tuo jäi mieleeni).
Ei hitsi, ihan samoja ongelmia minullakin tänään :D minäkin olen raskaana ja viimeisilläni :D Löysin kuitenkin vaatteet mitkä päälle pistin...
Mut joo ehkä meijän täytyy vaan yrittää ajatella sillee et tuskin kukaa kattoo niin tarkkaa :D se on vaan pelkkää omaa mielikuvitusta :D