Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ehkäisy mulle sopisi?t.ammattivalittaja

Vierailija
09.05.2016 |

Nyt on tullut aika miettiä ehkäisyasioita.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hormonikierukka ja minipillerit käy, jos yhdistelmäpillerit eivät käy.

Vierailija
22/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun aamulla tekemät aloitukset eivät ottaneet tuulta purjeisiin, niin ajattelit sitten puhua ehkäisystä ja samalla odotat heltat heiluen kuinka mammat kinuaa sulta tietoa että ketä se ammattivalittaja nyt panee.

Ei mammojen tarvitse mun panemisista tietää.ap

Mutta teit aiheesta kuitenkin avauksen palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hormonikierukka ja minipillerit käy, jos yhdistelmäpillerit eivät käy.

Minipillerit on kokeiltu, ei sovi mutta täytyy kokeilla hormonikierukkaa.ap

Vierailija
24/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun aamulla tekemät aloitukset eivät ottaneet tuulta purjeisiin, niin ajattelit sitten puhua ehkäisystä ja samalla odotat heltat heiluen kuinka mammat kinuaa sulta tietoa että ketä se ammattivalittaja nyt panee.

Juu kun mietin ehkäisyvaihtoehtoja.ap

Vierailija
25/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä huolehdit, jatkat vaan entiseen malliin "jälkiehkäisemällä". Takana kolme aborttia ja yksi pois annettu lapsi. Tämän olet ihan itse kertonut.

Ja tätä vastausta aloituksellasi kerjäsit.

Vierailija
26/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita harkintaan pelkkä itsetyydytys tai nunnaluostari.

Vierailija
27/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä huolehdit, jatkat vaan entiseen malliin "jälkiehkäisemällä". Takana kolme aborttia ja yksi pois annettu lapsi. Tämän olet ihan itse kertonut.

No kuule mulla on ollut jo pitkään ehkäisy kunnossa nyt vaan täytyy vaihtaa ehkäisymenetelmää, ei sen kummempaa.ap

Vierailija
28/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään nämä tyrkky-yritys-huomiohuomio mulle puhun paskaa-aloituksesi!

Vierailija
29/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita harkintaan pelkkä itsetyydytys tai nunnaluostari.

En laita. Seksi on yksi mun mielestä tärkeistä asioista.ap

Vierailija
30/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan menet sinne lääkäriin kun täältä kukaan ei pysty sulle reseptiä kirjoittamaan.

Vierailija
31/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä mahdoton tapaus. Onko tippainssi vaihtunut nyt johonkin pyörätuolipapparaiseen, vai kenties eksoottiseen arubalaiseen?

Vierailija
32/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule mulla on ollut jo pitkään ehkäisy kunnossa nyt vaan täytyy vaihtaa ehkäisymenetelmää, ei sen kummempaa.ap

Olisko urpo kannattanut sanoa tuo avauksessa niin olisit saanut asiallisempia vastauksia. Ai niin, sä et voi koska haluat olla idiootti.

Vierailija
33/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan menet sinne lääkäriin kun täältä kukaan ei pysty sulle reseptiä kirjoittamaan.

Niin mä aion mennäkkin.ap

Vierailija
34/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko urpo kannattanut sanoa tuo avauksessa niin olisit saanut asiallisempia vastauksia. Ai niin, sä et voi koska haluat olla idiootti.

Mä nyt en saa ikinä näköjään asiallisia vastauksia vaikka laittaisin aloitukseen mitä.ap

Vierailija
35/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä mahdoton tapaus. Onko tippainssi vaihtunut nyt johonkin pyörätuolipapparaiseen, vai kenties eksoottiseen arubalaiseen?

Voi sä ehdit ensin, olin juuri tulossa kysymään miten paremmin arubalainen mies panee verrattuna suomalaiseen wannabe inssiin!?

Vierailija
36/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sä ehdit ensin, olin juuri tulossa kysymään miten paremmin arubalainen mies panee verrattuna suomalaiseen wannabe inssiin!?

En ole koskaan kenenkään wannabe inssin kanssa pannut vaan ihan inssin kanssa vaan ja mun panemiset ei edes teille kuulu.ap

Vierailija
37/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt en saa ikinä näköjään asiallisia vastauksia vaikka laittaisin aloitukseen mitä.ap

Hmm...miksiköhän.

Vierailija
38/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kenenkään wannabe inssin kanssa pannut vaan ihan inssin kanssa vaan ja mun panemiset ei edes teille kuulu.ap

Ja siitä huolimatta tässä me vaan niistä väitellään.

Vierailija
39/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt sulta lipsahti ettei mitään uutta miestä ole. Hups.

Vierailija
40/87 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä ehkäisyä tarvitset? Jatkuva valituksesi karkottaa kaikki seksihalut kumppaniltasi, jos sinulla (vielä) sellainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi