Miten meni äitienpäivä?
Meillä ihan hyvin, tehtiin äitini kanssa pihatöitä yhdessä, lenkkeiltiin koirien kanssa, grillailtiin ja syötiin kakku. Ei mikään kovin poikkeava päivä, koska äitini toivoi niin. Olen siis parikymppinen opiskelija.
Kommentit (43)
Mies ehdotti viikolla että menisimme koko perhe tänään ravintolaan syömään. Tänään ei ollut tietävinään TAASKAAN koko päivästä, ei edes hyvää äitienpäivää toivottanut. Otin asian puheeksi, kun seitsemäs äitienpäivä meni jälleen näin. Ei tiedä miksi ei voinut millään tavalla huomioida. Ilmoitin että nyt loppui minulta hänen synttäri- ja isänpäivämuistamiset. Minulla on aina ollut hänelle lahja ja olen leiponut, mutta enää en aio vaivautua. Ensi vuonna juhlin vain lasten kanssa.
Ihana päivä! Kotoa pois muuttaaneet lapset tulivat miehen valmistamalle lounaalle kakku mukanaan, sain paljon ruusuja ja ihanaa parfyymiä. Paras lahja oli nähdä lapset terveinä ja hyvinvoivina ja kuulla, että heillä kaikki ok niin työ- kuin opiskeluelämässä.
Vieraita odotellessa luin sohvalla kirjaa ja nautin elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana päivä, kaikin puolin. Otettiin aurinkoa terassilla, grillattiin, luettiin ja pelattiin Monopolia. Aamulla sain kakkua, kukkia, kortteja ja pusuja. Mies sanoi äsken, että "Kiitos, että olet minun vaimoni ja lasteni äiti". Huonompiakin aikoja on ollut elämässä, joten osaan arvostaa tätä onnea.
Vau, kylmät väreet meni vaikka olen ihan lapseton sinkkumies :)
(siis tuo miehesi kiitos)
Oikein mukavasti. Sain aamupalan sänkyyn, soitin äidilleni ja siskoilleni varmistaakseni, että lahja oli mennyt perille, mies vei lapset ulos muutamaksi tunniksi, kävin (vapaaehtois)työpaikallani sopimassa yöpäivystyksestä ja nyt odottelen kun lapset heräävät päiväunilta.
Mies pitää harvinaista vapaapäivää, tulee kohta salilta kotiin ja varmaan lähdemme porukalla kävelylle kun on niin kaunis päivä.