Miten meni äitienpäivä?
Meillä ihan hyvin, tehtiin äitini kanssa pihatöitä yhdessä, lenkkeiltiin koirien kanssa, grillailtiin ja syötiin kakku. Ei mikään kovin poikkeava päivä, koska äitini toivoi niin. Olen siis parikymppinen opiskelija.
Kommentit (43)
Heräsin kuudelta, lähdin töihin, keitin siellä aamukahvin kun olin ensimmäinen, söin aamupalan. Paiskin töitä 15 tuntia kun piti muille äideille saada sapuskaa pöytään. Jäin töihin yöksi kun olen aamiaisvuorossa huomenna. En nähnyt lapsiani enkä ehtinyt soittaa omalle äidilleni. Itkettää ja surettaa. Samanlainen äitienpäivä kuin aina muulloinkin :(
Hoidin saattohoidossa äitejä ja perheitä, jotka tietävät tämän olevan viimeinen yhteinen äitienpäivä. Näin myös muina vuosina. Kotona iso halaus omalle kaksivuotiaalle, kotihommia, kauppareissu ja keinumista auringossa. Isi oli lapsen kanssa tehny kortin. Soitto mummulle ja äidille. <3
Olin aamuvuorossa, mies kävi kaupassa ja hakemassa nuorimman tyttären (asuu omillaan). Pääsin 14 töistä, ukko oli savustanut kalaa ja kattanut pöydän valmiiksi. Vanhin tytär ei päässyt, oli niin väsynyt (raskaana) mutta iloisesti kuopuksen ja aviomiehen kanssa syötiin hyvää ruokaa, juotiin kahvit ja syötiin kakkua. Otettiin päivälevot ja mentiin myöhemmin kuopuksen kanssa hautausmaalle laittamaan uudet kukat. Vein siinä samalla kuopuksen kotiinsa ja kotiin päästyä menin mieheni kanssa saunaan. Rentouttava loppupäivä!
Ihana ketju. I love you mammat! Hyvää äitienpäivää kaikille teille <3
Neljältä könysin baarista kotiin ja aamupäivällä äitini toi lapset kotiin hoidosta. Sain nuoremman tekemänsä lahjan ja halin, isommalta halin. Lähetin lapset kebabille lounaalle, itse en krapulaltani pysynyt syömään mitään. Iltapäivällä käytiin ex-anoppilassa kahvilla ja onnittelemassa. Illalla vielä grillailtiin kotona ja katseltiin telkkaria.
HEL-NYC kirjoitti: