Tais olla äitini viimeinen äitienpäivä. Itkettää.
Tod näk ensi vuonna onnittelen äitiäni viemällä kukkia haudalle.
Raskas vuosi takana ja epämääräisen pituinen raskas aika edessä.
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille.
Kommentit (11)
Voi ap :( Tulin surulliseksi viestistäsi. Enhän itsekään tiedä mitä voi vuoden sisään tapahtua, vaikka äitini on vielä alle 60-vuotias. Alkoi itkettää ajatuskin menetyksestä. Toivottavasti teillä olisi jotenkin vielä enemmän yhteisiä vuosia. Hyvää äitienpäivää kuitenkin! Ja halaus sinulle.
Otan osaa suruunne. Tulee olemaan todella kova paikka myös omalla kohdallani, olemme niin läheisiä. Yritän aina ajatella kun menetän läheisen: älkäämme surko sitä mitä ei ole, vaan iloitkaamme siitä, mitä on ollut. Olen pahoillani puolestanne:(
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kironnut koko äitienpäivää tänään. Äidin hauta on vielä niin tuore, ettei kiveäkään vielä ole...
Osanottoni :( Ja halaus sinulle myös.
Minun äitini kuoli tammikuussa ja viime äitienpäivänä tiedettiin, että se on äidin viimeinen.
Kipeä päivä on ollut, silloin ja tänään.
Voimia ap. Meillä sama tilanne. Äidilläni parantumaton syöpä ja ei varmasti ensi äitienpäivää näe :'(. Sydän menee rikki..
Halaus ap:lle ja kaikille äitinsä menettäneille. Kaikkia se koskettaa, ennemmin tai myöhemmin.
Tiedän tunteen, itse vein muutama vuosi sitten isälle kakkua sairaalaan isänpäivänä, silloin en edes kunnolla suostunut uskomaan että olisi viimeinen kerta, mutta jo kuukautta myöhemmin leivoin hautajaisiin. Todella paskoja hetkiä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kironnut koko äitienpäivää tänään. Äidin hauta on vielä niin tuore, ettei kiveäkään vielä ole...
Täällä suht sama. Kuolemasta on kyllä joitakin kuukausia, mutta eihän kiveä voi laittaa ennen loppukevättä, jotta se pysyy suorassa. Vähän ankealta ne ruusut näytti siinä haudalla, kun ei ollut ruohoakaan..