Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaajat. Mitä syötte päivän aikana? Onko karppaus hyvä laihdutustapa??

Vierailija
08.05.2016 |

Kuinka nopeaa laihtuu karppauksella?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappaajista en tiedä. Karppaus on hyvä ruokavalio, mutta se täytyy osata. Tuloksia ei tule heti, vaan sen jälkeen kun keho on omaksunut uuden energianlähteen.

Vierailija
2/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais tää koska painoa pitäis tiputtaa runsaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksiin sillä pääsee kunhan noudattaa maltillisesti. Itselläni ongelmana on, kuinka saan pysyttyä siinä tavoitteessa. Nimim. Jonkin verran tullut takaisin :/

Vierailija
4/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostais tää koska painoa pitäis tiputtaa runsaasti.

Siitä vaan tietoa etsimään.

Vierailija
5/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappaajista en tiedä. Karppaus on hyvä ruokavalio, mutta se täytyy osata. Tuloksia ei tule heti, vaan sen jälkeen kun keho on omaksunut uuden energianlähteen.

Mulla tuloksia tuli jo parissa päivässä, kun nesteet lähti liikkeelle. Ekan 2vk aikana paino tippui ehkä 5kg, ja vaikka olivatkin yllämainittuja nesteitä, niin kyllähän se ulkoses olemukses näky. 2vk jälkeen paino jatkoi tippumistaan, n. 1-2kg/vk.

Söin tyyliin näin:

Aamulla turkkilaista ja puolukoita, seesaminsiemeniä ja jotain pähkinöitä

Lounaalla vihersalaattia + jotain juustoa

Päivällisellä munakasta juustolla, vihersalaattia

Iltapalaks samaa ku aamulla tai leipäjuustoa, kurkkua, tms mitä teki mieli

Vettä join paljon ja aamukahviin lisäsin kookosöljyä ja/tai voita, niin vatsaki toimi hyvin.

Noin kirjotettuna kuulostaa kyl itestäki aika tylsälle, mutta syön vielki aika samoin, mutta leipää lisäks, eikä paino oo noussu ja olo on hyvä tällä tavalla. Tossa on kaikki mun lempparit sisällytettynä. :)

Vierailija
6/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Tomi Kokko karppaaja?

Vierailija
7/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt: Kaksi mukia kermakahvia ja ihanan kirpeän vihreän omenan.

Lohta kermaisessa liemessä, pieni peruna, salaattia. Kahvia ja täytekakkua.

Iltapalaksi ajattelin tehdä juustopannaria, siitä saa sitten samalla alkuviikoksi eväät töihin.

Vierailija
8/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lukemassa karppaus.info -sivustoja. Itse aloitin viime maanantaina. Paino oli tipahtanut  3kg maanantaiaamusta. Vapun hiilihydraattimätöt oli turvottaneet melkoisesti. Nesteitähän tuo painon tippuminen on aluksi, mutta eipä pömpötä vatsa.  Olen syönyt kolme kertaa päivässä ja ruoaksi pekonia, voissa paistettua kananmunaa, kasviksia, vähän turkkilaista jogurttia, vähän kermaa ja leipäjuustoa. Päivässä olen syönyt hiilihydraattia n. 30 g. Nälkä ei ole ollut. Kaksi ensimmäistä päivää oli hankalia. Oli kamalan väsynyt olo ja kävely raskasta. Jalat tuntui painavilta. Vettä olen juonut n. 2 litraa päivässä ja kahvia muutaman mukillisen. Tuo syömäni ruoka on aika helppoa tehdä, mutta pidemmän päälle varmaan tylsistyttää. Pitäisi keksiä muutakin syötävää. 

Vierailija
9/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks riisikakut nounou?

Vierailija
10/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapalaksi ajattelin tehdä juustopannaria, siitä saa sitten samalla alkuviikoksi eväät töihin.

Tämä vastaaja on selkeä kaappaaja. Tai ainakin kokee olevansa.

Vierailija
11/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuloksia tuli jo parissa päivässä, kun nesteet lähti liikkeelle. Ekan 2vk aikana paino tippui ehkä 5kg, ja vaikka olivatkin yllämainittuja nesteitä, niin kyllähän se ulkoses olemukses näky. 2vk jälkeen paino jatkoi tippumistaan, n. 1-2kg/vk.

Söin tyyliin näin:

Aamulla turkkilaista ja puolukoita, seesaminsiemeniä ja jotain pähkinöitä

Lounaalla vihersalaattia + jotain juustoa

Päivällisellä munakasta juustolla, vihersalaattia

Iltapalaks samaa ku aamulla tai leipäjuustoa, kurkkua, tms mitä teki mieli

Vettä join paljon ja aamukahviin lisäsin kookosöljyä ja/tai voita, niin vatsaki toimi hyvin.

Noin kirjotettuna kuulostaa kyl itestäki aika tylsälle, mutta syön vielki aika samoin, mutta leipää lisäks, eikä paino oo noussu ja olo on hyvä tällä tavalla. Tossa on kaikki mun lempparit sisällytettynä. :)

Karppauksessa on se huono puoli niille, jotka haluaa jonkun määrätyn listan syömisistä ilman omia aivoja. Karpatessa on osattava kuunnella omaa kehoa syömisten suhteen, siinä ei mitkään listat auta.

Vierailija
12/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks riisikakut nounou?

Katso pakkauksesta ainesosaluettelo ja päättele siitä.

Vierailija
13/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks riisikakut nounou?

Ei, jos syöt päiväs max pari, ja muuten lisäksi vaan lihaa. Eli karppaushan perustuu hiilarien laskemiseen, sillä tarkoitus on tyhjentää kehon glykogeenivarastot. :)

Tosi ihmiskohtasta, mutta tää onnistuu n. 30g hh päiväs, joillaki sietää jopa 60g ja joillaki vaan 20g. Tämä siis, jos pyrkii alusk ketoosiin.

Vierailija
14/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä lukemassa karppaus.info -sivustoja. Itse aloitin viime maanantaina. Paino oli tipahtanut  3kg maanantaiaamusta. Vapun hiilihydraattimätöt oli turvottaneet melkoisesti. Nesteitähän tuo painon tippuminen on aluksi, mutta eipä pömpötä vatsa.  Olen syönyt kolme kertaa päivässä ja ruoaksi pekonia, voissa paistettua kananmunaa, kasviksia, vähän turkkilaista jogurttia, vähän kermaa ja leipäjuustoa. Päivässä olen syönyt hiilihydraattia n. 30 g. Nälkä ei ole ollut. Kaksi ensimmäistä päivää oli hankalia. Oli kamalan väsynyt olo ja kävely raskasta. Jalat tuntui painavilta. Vettä olen juonut n. 2 litraa päivässä ja kahvia muutaman mukillisen. Tuo syömäni ruoka on aika helppoa tehdä, mutta pidemmän päälle varmaan tylsistyttää. Pitäisi keksiä muutakin syötävää. 

Valinnan puutteesta ei voi olla kiinni.

Vierailija
15/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vastaaja on selkeä kaappaaja. Tai ainakin kokee olevansa.

Niin. Tuossa oli yhden päivän syömiset.

Yleensä syön kaksi tai kolme kertaa päivässä. Makrojen suhde on kwasniewskilaisen optimal dietin mukainen p:r:hh 1:2,5:0,5 grammoina ilmaistuna se olisi 60:150:30. kcal pyörii siinä 1700 kieppeillä.

Tänään oli äitienpäivä. Käytiin kylässä ja syötiin siellä. Perunaa saa optimal dietissä syödä hiilarilähteenä. Kakkua lukuun ottamatta hyvinkin maltillinen päivä. Oliks sulla muuta?

Vierailija
16/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus.infon reseptipankissa on satoja reseptiä, siellä yläpalkissa.

Minä karppaaja olen tänään syönyt seuraavaa:

-aamulla ei mittään

- päivällä chorizo-makkaraa, tomaattia, kurkkua, salaattia, majoneesia

- illalla makrillia tomaatissa, kurkkua, juustoa ja voita, leipäjuustoa

-juomana vesi, kivennäsivesi ja kahvi

Vierailija
17/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttivankeja

Vierailija
18/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus ei ole edes mikään laihdutusruokavalio.

Vierailija
19/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks nakkia ja kuussataakuuskyytkuus perunaa

Vierailija
20/23 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syönyt tänään:

Aamulla mustaa kahvia pari kuppia, maito rahkaa ja kuohukermaa mansikoilla ( en tykkää partaäijästä niin teen itse näin ).

Lounaalla söin höyrytettyä kukkakaalia, kurkkua ja lihapullia kermakastikkeessa.

Välipalaksi kourallisen pistaasipähkinöitä.

Päivällinen jäi väliin, kun ei maistunut.

Iltapalalla tomaattia, oliiveja, emmentaljuustoa, meetwurstia,

Maltillisesti karpannut nyt vuoden, hiilarit 40-60g paikkeilla päivä. Joskus voi mennä yli satakin jos syödään vieraissa.

Painoa pudonnut 24kg, tavoitteeseen 6kg ja sitten alan nostaa hiilareita kevyesti ylläpito vaiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän