Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te yli kolme-nelikymppiset ostatatte vaatteita

Vierailija
08.05.2016 |

Ajattelin ostaa itselleni äitienpäivän kunniaksi kasan uusia vaatteita joita ei ole tullut hankittua sitten lasten syntymän. Nyt en tiedä mistä aloittaa. Ennen lapsia olin lähempänä kolmeakymmentä ja vero moda sekä h&m kävi hyvin. Nyt tuntuu että olen tainnut kasvaa niistä vähän ohi jo enkä tiedä minne mennä ostoksille. Aiemmin olisin suunnannut Stockamannille mutta ilmeisesti se on alkanut vähän rapistua.

Auttakaa, mistä löydän hyviä vaatteita?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partioaitasta vaelluskengät, CM Vikingin kahdet kengät, Kiinasta kesäpaitoja (Suomessa hinta on 5 kertainen), kun niihin on lisätty sana tekninen. Ennen puhuttiin keinokuidusta.

Etelän matkoilta yleensä ostan paitoja, lisäksi olen heittänyt 30-50 paitaa roskiin muutoissa, että suunta on toiseen päin. Pitäisi siistejä lyhythihaisia kesäpaitoja ostaa. 

Sinkkumies

Vierailija
22/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun merkkini ovat Lauren Ralph Lauren, ja Laura Ashley. Jotain on myös Hilfigeriltä. Ja jotain joltain esim pellavakäsityöläisiltä. Rilsiltä on joskus jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

COS ja Esprit

Vierailija
24/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandwich 😄

Vierailija
25/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ril'sin ja Andiatan vaatteita käytän.

Vierailija
27/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Farkut GAPistä, mekkoja ja neuleita Bodenilta, urheilu- ja vapaa-ajan vaatteita Lululemonilta, kengät Zalandolta tai Sarenzalta. Työhön puvut Boss:ilta (myös netin kautta). On mulla pari Marimekkoakin.

Vierailija
29/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Mara, Hilfiger, Sand, InWear, Masai, Odd Molly, Bon'a'Parte, Peter Hahn, Jensen Woman, Brax, Cream, Noa Noa... Siinä joitain mun käyttämiä merkkejä. Nuo on sellaisia vakiomerkkejä jotka olen hyvälaatuisiksi havainnut. Muitakin varmaan on, muuta nuo tuli ekana mieleen.

Mulla on valtavasti vaatteita, mutta osa on jo tosi vanhoja. Lempivaatteet pidän itselläni loppuun saakka ja muita laitan kiertoon, kun kyllästyn tai ostan jotain uutta. Muuten loppuis kaapeista tila.

Vierailija
30/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Mara, Hilfiger, Sand, InWear, Masai, Odd Molly, Bon'a'Parte, Peter Hahn, Jensen Woman, Brax, Cream, Noa Noa... Siinä joitain mun käyttämiä merkkejä. Nuo on sellaisia vakiomerkkejä jotka olen hyvälaatuisiksi havainnut. Muitakin varmaan on, muuta nuo tuli ekana mieleen.

Mulla on valtavasti vaatteita, mutta osa on jo tosi vanhoja. Lempivaatteet pidän itselläni loppuun saakka ja muita laitan kiertoon, kun kyllästyn tai ostan jotain uutta. Muuten loppuis kaapeista tila.

Ai niin.. Mä en asu Suomessa. Kauppavinkit ei siis taida auttaa, mutta netistä löytyy vaatteita ihan joka lähtöön.

Vierailija
31/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moda Jokinen. Osan vaatteista teetän luotto-ompelijalla.

32/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nettikaupoista, mutta jos ihan shoppailemaan haluat lähteä, niin keskuksen Stocka, Sokos ja Aleksi 13 on hyviä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
33/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt.com, Zalando, Esprit. Joskus hyvin satunnaisesti jotain Stockalta, Sokokselta tai Aleksi13:sta. Vero modassa en ole asioinut n. 15 vuoteen, Ginassa en ikinä (enkä Lindexissä tai KappAhlissa), H&M:stä saa ehkä jotain perustrikootoppeja. N37

Vierailija
34/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksilta, Zarasta, Sokokselta tai Espritin tai Zalandon nettikaupoista.

Vierailija
35/51 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vinkkejä?

Vierailija
36/51 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. ja tilaan vaatteeni Booztilta ja Zalandolta.

Vierailija
37/51 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Zara, kirpparit & second hand-kaupat, Inwear, Stockmann, Lindex.

Vierailija
38/51 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cybershopista ja Morticiasta

Vierailija
39/51 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupat: Esprit, Stokka, French Connection ja joskus Cream. Espritin mitoitus on pääsääntöisesti itselle sopiva ja harvoin tulee palautettavia hutiostoksia. Kenkiä olen harvakseltaan tilannut Bootzilta, mutta niistä on lähtenyt takaisin suurin osa. Ikää on liki 50-v. Asun muualla kuin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
40/51 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Gina Tricot, BikBok, Cubus, tosin usein kirppikseltä näitä. En mitään teinivaatteita vaan ihan perusvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän