Nämä asiat ärsyttävät kuntosalilla - lisää omasi
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016050421515282_ir.shtml
Lisäisin ne kikattavat kanat jotka naureskelevat ylipainoisille ja ei-meikatuille ihmisille.
Kommentit (44)
Onpas vanha ketju. No mutta salilla ärsyttää ähkijät, karjujat ja vinkujat. Pari viikkoa sitten yksi nainen piti sellaista uikutusta että oli varmasti tahallista (yritti kuulostaa seksikkäältä). Jotkut miehet sitten oikeasti karjuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ymmärränkin että on hyvä asia jos sillä lailla saadaan "pervot" pidettyä kaukana naisista niin kyllä sitä kuitenkin tulee helposti sellainen fiilis että meitä kaikkia miehiä pidetään pervoina ja potentiaalisina ahdistelijoina/häirikköinä kun salilta löytyy erikseen "naisten sali" mutta ei miesten salia.
Ei tee mieli mennä sellaisiin paikkoihin. En koe itseäni kovin tervetulleeksi.
Nämä naisten salit eivät kai ole olemassa siksi, että naiset voisivat vältellä pervoja, vaan siksi, että moni salilla satunnaisesti käyvä tai treenaamisen vasta aloittanut nainen ujostelee/nolostelee mennä bodarimiesten joukkoon sekasalille treenaamaan. Ne naisten salit toimivat vähän sellaisena naisten sisäänheittotuotteena.
Itse aloitin salilla käymisen joskus reilusti yli 10 vuotta sitten ja menin sellaiselle sekasalille, jossa oli kaiken näköistä ja kokoista porukkaa. Muistan kun kamppailin rintalihaslaitteessa 15 kg painojen kanssa (vai olikohan jopa vain 10 kg), olin aika heikko silloin, ja vieressä olevat bodariäijät nauroivat minulle. Vaikka tulkitsinkin sen enemmänkin hyväntahtoiseksi nauruksi, niin ärsytti se silti. Outoja tuijottajia tai treffeille pyytäjiä on osunut kohdalle vain muutama. Suurin osa salikävijöistä käyttäytyy asiallisesti ja keskittyy omaan treeniinsä.
Mielestäni naisten ja miesten välillä on kuitenkin aina sellainen tietty jännite, että vaikka kukaan ei suoraan osoitakaan kiinnostusta ja kaikki tekevät omaa treeniään, niin sen kuitenkin tietyllä tavalla tiedostaa koko ajan, että lähellä on vastakkaisen sukupuolen edustajia enkä ainakaan itse ole samalla tavalla rento niin kuin silloin kun olen pelkästään naisten kanssa naistensalilla. Naistensalilla kukaan nainen ei ole kiinnostunut minusta tai siitä mitä teen tai miltä näytän enkä itsekään vastaavasti juurikaan noteeraa muiden naisten läsnäoloa. Koen siis jotenkin olevani naistensalilla näkymättömämpi ja se tekee oloni rennommaksi ja treenaaminen on miellyttävämpää. Siksi olen itsekin aiemmin käyttänyt paljon naistensalia. Tämä kuulostaa ehkä joidenkin mielestä hullulta, mutta itse koen sen näin.
Kun pari venäläistä h*****a tulee arvostelevasti tuijattaa viereen ja supisee kun treenaat. Itse koettu Helsingissä.
Enpä ole ikinä nähnyt anorektikkoja salilla. Toki nykyäänhän normaalihoikkaa pidetään anorektikkona.