Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa tai tavallaan vaatii että laittaisin kylpyläreissulle bikinit. En haluaisi.

Vierailija
07.05.2016 |

Poikaystävä osti minulle äitienpäivälahjaksi lahjakortin kylpylään. Meillä on puolivuotias poika. Synnytyksen ja raskauden jäljiltä kroppa ei ole mitenkään timmi. En ole ylipainoinen vaan löysää nahkaa löytyy. En koe oloani kotoisaksi tai hyväksi bikineissä. Tulin hyvin nuorena raskaaksi. 17-vuotiaana. Meidän kaveriporukastamme kaikki muut tytöt käyttävät bikinejä ja poikaystävä haluaisi etten tee vartalostani mitään numeroa käyttämällä erilaista uima-asua.

Hän sanoo että koska maksoi reissun niin en saa pukeutua ns. vanhojen akkojen uimapukuun. On mennyt fiilikset koko reissusta vaikka pojalle on jo tiedossa hoitopaikka jos muutan mieleni. Menisittekö minun sijassani?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkea naiseni käyttää string bikineitä myös kylpylässä, en seurustelisi hänen kanssaan jos hän olisi arka ujopiimä!

Vierailija
22/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita märkäpuku ihan miehen kiusaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikaystävä maksaa joten on oikeus vaatia. Laittaisin bikinit." - Tapaatko sinäkin antaa lahjaksi vaatimuksia siitä, mitä toisen pitäisi sinua miellyttääkseen tehdä? 

Minä ainakin teen päivittäin asioita vain vaimoa miellyttääkseni.Vaimo tekee samaa minulle. Onnellista suhdetta 15 vuotta takana.

Näin se on meilläkin, mutta jos mieheni vaatisi minua tekemään jotain lahjan varjolla, löytäisi itsensä aika pian sinkkuna.

Vierailija
24/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mammasivuston juttua taas: sä teet niinkuin haluat, idiootti pyytää tuollaista, sun ei tarvitse tehdä mitään mitä et itse halua jne.

Ei ihme että täällä suurin osa on ilman parisuhdetta kun yhtään ei ymmärrystä tule että miestä pitää miellyttää. Pitkässä parisuhteessa tehdään kokoajan asioita joita itse ei niin pidä mutta kun toisesta se on tärkeää.

Pitkissä parisuhteissa puoliso ei vaadi toiselta asioita, jotka saavat oman puolison ahdistuneeksi. Eikä varsinkaan anna itsekkäitä ja ehdollisia lahjoja. Kompromissien ja toiselle palveluksien tekeminen on yksi asia, toisen alistaminen omiin haluihin on toinen. Miksei mies voisi miellyttää vaimoaan äitienpäivän kunniaksi ja" antaa" vaimon pukeutua juuri niin kuin vaimo haluaa?

Vierailija
25/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikaystävä maksaa joten on oikeus vaatia. Laittaisin bikinit." - Tapaatko sinäkin antaa lahjaksi vaatimuksia siitä, mitä toisen pitäisi sinua miellyttääkseen tehdä? 

Minä ainakin teen päivittäin asioita vain vaimoa miellyttääkseni.Vaimo tekee samaa minulle. Onnellista suhdetta 15 vuotta takana.

On ok ja suotavaa tehdä asioita toista miellyttääkseen MUTTA on törkeää antaa lahjaksi toiselle kylpyläreissu mutta ja VAATIA toista pukeutumaan asuun jossa olo epämukava. Tässä poikakaveri antaa äitienpäivälahjan itselleen koska vaatii apta pukeutumaan häntä miellyttääkseen vaikka sen jälkeen allasreissu ei tunnukaan enää lahjalta tälle naiselle vaan Miehelle itselleen. Eri asia jos olisi vinkannut Apple että bikinit olisi kivat mutta antanut apn itse päättää mitä laittaa eikä valittaisi yhtään vaikka valinta olisikin uimapuku.

Mistä sinä tiedät kuinka usein ap pukeutuu kotona miestä varten ym. Miksi juuri lahjareissulla pitäisi keskittyä miehen miellyttämiseen?

Vierailija
26/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mammasivuston juttua taas: sä teet niinkuin haluat, idiootti pyytää tuollaista, sun ei tarvitse tehdä mitään mitä et itse halua jne.

Ei ihme että täällä suurin osa on ilman parisuhdetta kun yhtään ei ymmärrystä tule että miestä pitää miellyttää. Pitkässä parisuhteessa tehdään kokoajan asioita joita itse ei niin pidä mutta kun toisesta se on tärkeää.

Siinäkin on joku raja, miten toista miellytetään. Ja nyt on vielä kyse (ensimmäisestä!) äitienpäivälahjasta! Ei mistä tahansa kylpyläreissusta, saati siitä että oltaisiin kahden kesken.

Vierailija
27/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellus puku olis kova sana

Vierailija
28/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöparka! Tuollaisen älykääpiön olet ottanut ja lapsenkin sille tehnyt. Eihän tuossa mene fiilis vaan matkasta, vaan koko sun parisuhteesta.

No onhan se nuori, joten vielä on toiveita että järkintyy jossain vaiheessa. Hankipa nyt itsellesi selkäranka, puhu miehen kanssa noin yleensä parisuhteenne tilasta, että sinä haluat olla vapaa, itsenäinen ihminen etkä hyväysky mitään pakottamista.

Vierailija
29/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikein mammasivuston juttua taas: sä teet niinkuin haluat, idiootti pyytää tuollaista, sun ei tarvitse tehdä mitään mitä et itse halua jne.  Ei ihme että täällä suurin osa on ilman parisuhdetta kun yhtään ei ymmärrystä tule että miestä pitää miellyttää. Pitkässä parisuhteessa tehdään kokoajan asioita joita itse ei niin pidä mutta kun toisesta se on tärkeää."

Vastaan tähän sinkkumiehenä. - Totta on, että pitkä parisuhde edellyttää kompromisseja. Mutta en tiedä haluaisinko olla parisuhteessa naisen kanssa, jonka tinkimättömiä vaatimuksia on,että hän haluaisi minun keikistelevän julkisesti stringeissä ja ilmaisisi halunsa korjaan vaatimuksensa antamalla sellaiset lahjaksi, osana kylpyläreissua. - Vaikka kroppani kestänee julkisen arvostelua melk hyvin -rintakarvani saattavat toki jakaa mielipiteitä, niin yhtä kaikki ymmärrän erinomaisen hyvin, ettei hiljattain synnyttänyt äiiti ole kovin suurella riemulla lähdössä bikineissä kylpylään, tai välttämättä yhtään minnekään. - Ainakaan jos tu kehoitus tulee näennäisesti lahjan mukana. - Ainakin itse haluan ensi-sijassa ilahduttaa antamillani lahjoilla, enkä kätkeä niiden mukaan vaatimuksia tai kehoituksia siitä, mitä odotan, että toisen tulisi tehdä, miellyttääkseni minua.     

Vierailija
30/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsevarman naisen puoliso kirjoitti:

Muhkea naiseni käyttää string bikineitä myös kylpylässä, en seurustelisi hänen kanssaan jos hän olisi arka ujopiimä!

Ymmärrän. Mutta vastaavasti tuollainen rohkea ja itsevarma nainen ei sovi kaikille miehille. 

Vierailija
31/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuuluuko tämän kirjoittajan mielestä miehen miellyttää naista? Ja pitääkö miehen tehdä parisuhteessa asioita joista ei pidä mutta jotka ovat naiselle tärkeitä?

Ja ennenkaikkea onko ok vaatia toiselta epämiellyttäviä asioita lahjaksi naamioituna?

Eli mikä tuossa on nyt sitten apn lahja? Miksei edes äitienpäivänä voisi olla mieliksi oman lapsensa äidille?

Vierailija
32/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ongelma on laittaa bikinit. Mies arvostaisi. Naiselle ihan sama kumman laittaa jos hyllyvä vatsa häiritsee saman se tekee kokopuvussakin. Laittaisin bikinit.

Vierailija
33/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut, että se sun poikaystävä ei välttämättä näe sitä sun roikkuvaa vatsanahkaa vaan rakkaan naisensa, joka on vieläpä hänen lapsensa äiti? Siis voisko jopa olla niin, että näkee sut kauniina ja haluaa nähdä sut siksi bikineissä? Ei tietenkään voi vaatia, jos se tuntuu toisesta epämukavalta, mutta jospa sä olet itse katsonut itseäsi peilistä liian tiukoin kriteerein? Ole armollinen itsellesi, ja ylpeä siitä vatsanahasta, se kiristyy yleensä kyllä ajan myötä, mutta ne on niitä äitiyden arvomerkkejä.

Vierailija
34/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma on laittaa bikinit. Mies arvostaisi. Naiselle ihan sama kumman laittaa jos hyllyvä vatsa häiritsee saman se tekee kokopuvussakin. Laittaisin bikinit.

Onko vieras käsitys, että eri vaatetuksessa tuntee olonsa erilaiseksi? AP nyt tuntisi olonsa paremmaksi kokouimapuvussa ja se on ihan ok. Kyseessä piti olla äitienpäivälahja, mutta AP'n mies teki siitä numeron itselleen ja vaatii bikineitä. Se on väärin.

Sinä saat pukeutua bikineihin jos haluat, hyvä niin. AP saa myös laittaa mitä haluaa.

Vierailija
35/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on?

Minun kokemukseni mukaan naisille tulee hyvä olo siitä, että heitä himoitaan ja ihaillaan. Ja mieshän ilmeisesti himoitsisi ap:ta bikineissä. 

Vierailija
36/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on?

Minun kokemukseni mukaan naisille tulee hyvä olo siitä, että heitä himoitaan ja ihaillaan. Ja mieshän ilmeisesti himoitsisi ap:ta bikineissä. 

Minusta kuulosti enemmän siltä, että mies häpeäisi ap:ta kokouimapuvussa.

Vierailija
37/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sun poikaystävä tietää, millasissa uikkareissa muut naiset aikoo kylpylään mennä?

Vierailija
38/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, saunailloista mökillä. Muilla on aina ollut bikinit uidessa. Minulla raskausvatsani aikana oli uidessa t-paita koska silloin hän kielsi esittelemästä pallomahaa muille.

Ap

Vierailija
39/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta kärsit vartalostasi jos poikaystäväsi ehdottaa sinulle bikineitä näytät hänen mielestään tarpeeksi hyvältä. Jos et millään halua laittaa bikineitä poikaystäväsi kyllä pitäisi se hyväksyä.

Vierailija
40/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuuluuko tämän kirjoittajan mielestä miehen miellyttää naista? Ja pitääkö miehen tehdä parisuhteessa asioita joista ei pidä mutta jotka ovat naiselle tärkeitä?

Ja ennenkaikkea onko ok vaatia toiselta epämiellyttäviä asioita lahjaksi naamioituna?

Eli mikä tuossa on nyt sitten apn lahja? Miksei edes äitienpäivänä voisi olla mieliksi oman lapsensa äidille?

Pitää. Miehet joutuvat tekemään noita asioita jos ylipäätään mielivät metriä lähemmäs jotain naista. 

Ihan suihkussakäynnistä lähtien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme