Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa tai tavallaan vaatii että laittaisin kylpyläreissulle bikinit. En haluaisi.

Vierailija
07.05.2016 |

Poikaystävä osti minulle äitienpäivälahjaksi lahjakortin kylpylään. Meillä on puolivuotias poika. Synnytyksen ja raskauden jäljiltä kroppa ei ole mitenkään timmi. En ole ylipainoinen vaan löysää nahkaa löytyy. En koe oloani kotoisaksi tai hyväksi bikineissä. Tulin hyvin nuorena raskaaksi. 17-vuotiaana. Meidän kaveriporukastamme kaikki muut tytöt käyttävät bikinejä ja poikaystävä haluaisi etten tee vartalostani mitään numeroa käyttämällä erilaista uima-asua.

Hän sanoo että koska maksoi reissun niin en saa pukeutua ns. vanhojen akkojen uimapukuun. On mennyt fiilikset koko reissusta vaikka pojalle on jo tiedossa hoitopaikka jos muutan mieleni. Menisittekö minun sijassani?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on?

Minun kokemukseni mukaan naisille tulee hyvä olo siitä, että heitä himoitaan ja ihaillaan. Ja mieshän ilmeisesti himoitsisi ap:ta bikineissä. 

Mutta ihaileeko ne muut siellä kylpylässä... siellä on myös naisia, jotka ovat raakoja. Kaksin miehen kanssa tuo toimiikin.

Vierailija
42/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei oo sun poikaystäväs asia minkälaista uikkaria pidät. En sanoisi yksiosaista miksikään "vanhojen akkojen" uimapuvuksi.

M22

Lapset sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö se edes, haluatko sinne kylpylään? Jos se yrittääkin tehdä sut surkeaksi, että "treenaisit" nopeasti. Järki käteen, olet aikuinen nainen ja saat pukeutua vaikka siihen märkäpukuun.

Ja mitä toi tarkoitti, että poikkis pakotti "piilottamaan pallomahan" t-paidalla kun olit raskaana? Siihenkään ei kuule olis tarvinnu suostua.

Vierailija
44/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37, saunailloista mökillä. Muilla on aina ollut bikinit uidessa. Minulla raskausvatsani aikana oli uidessa t-paita koska silloin hän kielsi esittelemästä pallomahaa muille.

Ap

Ja tuollaiselle väänsit lapsen nuorena, onnittelen pieleen mennestä valinnasta.

Vierailija
45/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu todellakaan poikaystävää ei kuunnella missään asioissa. Sun tehtävä on kertoo sille mitä sen pitää tehdä ja jos ei homma toimi sanot sille et se oli nyt tässä ja voi painua vittuun. Kaikkea sitä kuulee.

Vierailija
46/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on puolitoistavuotias lapsi ja sinä kutsut hänen isäänsä poikaystäväksi???

Vierailija
47/49 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt hyvänenaika voi pakottaa laittaa bikineitä vaikka itse kylläkin laittaisin...

Vierailija
48/49 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mammasivuston juttua taas: sä teet niinkuin haluat, idiootti pyytää tuollaista, sun ei tarvitse tehdä mitään mitä et itse halua jne.

Ei ihme että täällä suurin osa on ilman parisuhdetta kun yhtään ei ymmärrystä tule että miestä pitää miellyttää. Pitkässä parisuhteessa tehdään kokoajan asioita joita itse ei niin pidä mutta kun toisesta se on tärkeää.

Tämä alapeukutettu postaus on erittäin hyvä esimerkki ns. epämiellyttävästä totuudesta. Kompromisseja pitää tehdä parisuhteessa ja jos ”itsenäinen nainen” tarkoittaa kiukuttelijaa joka ei koskaan suostu tekemään mitään miehensä hyväksi, on itsenäinen nainen pian yksin.

Vierailija
49/49 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jätkä. Saisi mielummin enemmänkin nähdä niitä kokouikkareita kuin käyttää selkämakkaroihin ja jenkkakahvoihin uppoavia bikinejä. Huomattavasti imartelevampaa monille naisille pitää kokouimapukua ja silloin voi myös uida miettimättä, että tulisi paljastelleeksi enemmänkin kuin pitäisi. Mä kai olen niin vanha etten oiken ikinä ole ymmärtänyt bikinejä uimahallissa tai kylpylässä. Bikinit ovat pikemminkin ranta-asu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi