Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ladata Tinder kännykkään? (ov)

Ap
07.05.2016 |

Eli olen 39-vee, yhden lapsen yhteishuoltaja, juuri eronnut, siedettävän näköinen. Yläpeukku = kannattaa, Alapeukku = ei kannata.

En etsi seksiseuraa, mutta en mitään kovin vakavaakaan, ei tapailua ja ajanvietettä lähinnä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapailua = eli tapailua lähinnä.

Vierailija
2/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kahvinkeittimeenkään saa ladattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, mut kerron sulle nämä mitä toivon että mulle olis kerrottu

-kaikille ei tarvii vastata

-blokkaa törkeydet heti

-muista pitkä pinna

-älä treffaa niitä komeimpia pelimiehiä, saat itselles vain pahaa mieltä

-kerro profiilissa olennainen, muuten joudut kertomaan ne uudestaan ja uudestaan

Vierailija
4/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ov) = ovuloit? On viinaa?

Vierailija
5/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-blokkaa törkeydet heti

-muista pitkä pinna

-kerro profiilissa olennainen, muuten joudut kertomaan ne uudestaan ja uudestaan

Kiitti vinkeistä! En vastaa kaikille, täytyy opetella blokkaustoiminto, pinnaa riittää ainakin jonkin verran, komeista pelimiehistä en ole kiinnostunut, riittää, että mies on ok näköinen ja muuten kiinnostava, profiiliatekstiä täytyy vielä miettiä... eli maininta suhdestatuksesta, iästä, lapsesta, mitä olen hakemassa jne.?

Vierailija
6/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(ov) = ovuloit? On viinaa?

Joskus muinoin tarkoitti, että on viesti... en tiedä miksi, viinaa ei kyl oo... :P

Vierailija
7/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-blokkaa törkeydet heti

-muista pitkä pinna

Kiitti vinkeistä! En vastaa kaikille, täytyy opetella blokkaustoiminto, pinnaa riittää ainakin jonkin verran, komeista pelimiehistä en ole kiinnostunut, riittää, että mies on ok näköinen ja muuten kiinnostava, profiiliatekstiä täytyy vielä miettiä... eli maininta suhdestatuksesta, iästä, lapsesta, mitä olen hakemassa jne.?

Mulla ei ollut minkäänlaista profiilitekstiä ja silti matchiksi tuli melkein kaikki joille itse painoin sydäntä. Miehet tuntuu siellä pyyhkivän oikealle aika ahkerasti. Tietty parhaimmillaan se profiiliteksti käy ihan hyvänä esikarsintana, mutta mun mielestä ne olennaiset tulee sitten jutellessa kyllä ilmi. Mulle tinder oli sellaista kevyttä ajanvietettä, mutta löysinkin sieltä vahingossa nykyisen poikaystäväni. En tiedä miten paljon ikä sitten vaikuttaa, itse olen vasta 26v.

Vierailija
8/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Miksi et vaan näkisi miehiä livenä, menisi paikkoihin joissa voi tavata livenä ihmisiä?

Minä olen vuotta nuorempi ja kai olen sitten niin kaunis vielä, että ei tulisi mieleenkään ladata deittisovelluksia, koskapa seuraa olisi tarjolla yllinkyllin.

Eilisen saldo: 2 h ulkona ja noin 20 miestä tuli jutteleen. Erään paikan omistaja lupasi tarjota juomat, en jäänyt juomaan yhtäkään.

Nämä kaikki ovat tosijuttuja, joskus joku mies jopa kehtaa väittää kaverilleen maanneensa kanssani vaikka en olisi koskaan edes hipaisuut koko tyyppiä :)

Olen ottanut sen näin nelikymppisenä kehuna.

Nukun hyvin, koska olen rehellinen, kohtelias enkä panettele ihmisiä.

Tiedän että pahanpuhujat jne joutuvat vielä oman karmansa uhreiksi, siksi he eivät usein hymyile.

Vierailija
9/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?

Miksi et vaan näkisi miehiä livenä, menisi paikkoihin joissa voi tavata livenä ihmisiä?

Minä olen vuotta nuorempi ja kai olen sitten niin kaunis vielä, että ei tulisi mieleenkään ladata deittisovelluksia, koskapa seuraa olisi tarjolla yllinkyllin.

Eilisen saldo: 2 h ulkona ja noin 20 miestä tuli jutteleen. Erään paikan omistaja lupasi tarjota juomat, en jäänyt juomaan yhtäkään.

Nämä kaikki ovat tosijuttuja, joskus joku mies jopa kehtaa väittää kaverilleen maanneensa kanssani vaikka en olisi koskaan edes hipaisuut koko tyyppiä :)

Tiedän että pahanpuhujat jne joutuvat vielä oman karmansa uhreiksi, siksi he eivät usein hymyile.

Miksi ihmeessä tulet rehentelemään ap:n ketjuun noilla asioilla? Kivat sulle jos oot kaunis, mutta so what.

Vierailija
10/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-blokkaa törkeydet heti

-muista pitkä pinna

Mulla ei ollut minkäänlaista profiilitekstiä ja silti matchiksi tuli melkein kaikki joille itse painoin sydäntä. Miehet tuntuu siellä pyyhkivän oikealle aika ahkerasti. Tietty parhaimmillaan se profiiliteksti käy ihan hyvänä esikarsintana, mutta mun mielestä ne olennaiset tulee sitten jutellessa kyllä ilmi. Mulle tinder oli sellaista kevyttä ajanvietettä, mutta löysinkin sieltä vahingossa nykyisen poikaystäväni. En tiedä miten paljon ikä sitten vaikuttaa, itse olen vasta 26v.

Tottakai miehet pyyhkäisee oikealle ja ei se profiilitekstin puuttuminen siihen vaikuta. Mutta jos on lapsia, se kannattaa tuoda heti profiilissa esiin niin välttyy niiltä, joilla on jotain sitä asiaa vastaan. Niitäkin nimittäin on.

Vierailija
11/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kivoja miehiä jotka ei ole vaan seksiin perään voi löytää vaikka ruokakaupasta, venesatamasta tai tennispuistosta.

Vierailija
12/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?

lapsi alle kouluikäinen. kyllähän sitä ihmisiä tapaa livenäkin, mutta sekin tapahtuu sitten ajan kanssa, jos sieltä joku kävelee sopivasti vastaan. Baareilua ei tykkää juuri harrastaa ja aika randommeininkiä sekin on, löytääkö tyyppiä, jonka kanssa on puhuttavaa ja kemiat kohtaa.  Alapeukuista päätellen kantsii siis vielä harkita? ;-)

Vierailija
13/13 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Kivoja miehiä jotka ei ole vaan seksiin perään voi löytää vaikka ruokakaupasta, venesatamasta tai tennispuistosta.

No eipä oo yksikään  tyyppi tullut tähän ikään mennessä noissa em. paikoissa juttelemaan... :D ja vähän hankala itsekään lähestyä, jos ei tiedä, onko joku vapaa vai varattu. Varattuihin en halua haaskata aikaa... ja tosiaan aika aikaa vievää ja jotenkin hankalaa mennä hengaamaan sillä meiningillä, että sieltä joku tulee vastaan. Seurusteluun ei ole kiire, mutta vaihtelua kaipaan ja flirttiä! Ja seksikin voi olla ihan jees, jos sopiva tyyppi osuu kohdalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi