Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan 18-vuotiaalta naisenalulta :)

Vierailija
07.05.2016 |

Lakki päässä parin viikon päästä. Tuntuu huikeelta, että kaikki on edessä. Tosin tuntuu usein siltä, että olen nuoruuteni elänyt :D Tuntuu vanhalta mennä ulkomaille bilettämään, kun viimeksi olin 16v ja jätkät ihan hulluina, siinä jäi parikymppiset kissat kakkosiksi. Hullua kai sanoa, että tunnen itseni välillä vanhaksi..

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi unelmiesi elämä?

Olisin psykiatri ja minulla olisi ihana mies sekä 2 poikalasta. Asuisimme jossain kodikkaassa talossa kivaa normielämää. Matkustelisimme usein. Toki tällä hetkellä eri unelmat, mutta tuo sitten joskus. Tällä hetkellä unelmoin hieman liian pinnallisista asioista, mutta eiköhän se hälvene iän myötä.

Oletko hakenut lääkikseen?

En ole. Mutta tuo psykiatri on vain haave. Realistisempi tavoite olisi psykologi. Pohdin vielä valintojani ja ensi vuonna haen ihan täysin tosissani jonnekin.

Vierailija
22/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuulostat sen verran lapselta että ehkä kysyn joltain vanhalta ja viisaalta.

Rehellisesti sanottuna kuulostaa fiksummalta kuin sinä, vaikka ikää on mittarissa reilu kymmenen vuotta vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ajatellut päästä lääkäriksi lyhyellä matikalla?

Se ei todellakaan ole mahdottomuus, mutta vaatii toki työtä ja opiskelua. Sanoisin, että pitkää matikkaa tärkeämpiäkin ovat biologia, fysiikka ja kemia. Jos näihin ei ole lukiossa perehtynyt, niin se vaatii sitten enemmän itsenäistä työtä, mikä on toki rankkaa. Mahdotonta se ei kuitenkaan ole. Lääkikseen pääsee todella vähän ja yleensähän pääsijät ovat juuri näitä, jotka ovat jo lukiossa edellämainittuihin aineisiin kunnolla panostaneet, mutta motivaatiolla ja tahdonvoimalla pääsee jokainen aika pitkälle.

Vierailija
24/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut tai haluaisitko olla naisen kanssa?

Vierailija
25/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakki päässä parin viikon päästä. Tuntuu huikeelta, että kaikki on edessä. Tosin tuntuu usein siltä, että olen nuoruuteni elänyt :D Tuntuu vanhalta mennä ulkomaille bilettämään, kun viimeksi olin 16v ja jätkät ihan hulluina, siinä jäi parikymppiset kissat kakkosiksi. Hullua kai sanoa, että tunnen itseni välillä vanhaksi..

Tuo 'kissat' sanan  käyttö,(kiinnitin huomiota tuohon  kuvailevaan  sanavalintaasi) tuntuu nyt viestissäsi vähän epäilyttävältä...(Olen tällä palstalla oppinut aika tarkaksi erityisesti  tällaisten viestien suhteen)

Vierailija
26/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ajatellut päästä lääkäriksi lyhyellä matikalla?

Se ei todellakaan ole mahdottomuus, mutta vaatii toki työtä ja opiskelua. Sanoisin, että pitkää matikkaa tärkeämpiäkin ovat biologia, fysiikka ja kemia. Jos näihin ei ole lukiossa perehtynyt, niin se vaatii sitten enemmän itsenäistä työtä, mikä on toki rankkaa. Mahdotonta se ei kuitenkaan ole. Lääkikseen pääsee todella vähän ja yleensähän pääsijät ovat juuri näitä, jotka ovat jo lukiossa edellämainittuihin aineisiin kunnolla panostaneet, mutta motivaatiolla ja tahdonvoimalla pääsee jokainen aika pitkälle.

Ap jatkaa. Kuten jo mainitsin, en ole vielä tarkasti päättänyt hakevani lääkikseen. Psykiatri olisi vain minun unelma-ammattini. Psykologian opiskelu yliopistossa voisi olla minulle realistisempi tavoite, mutta en ole poissulkenut psykiatrin koulutusta, mikä vaatii lääkistä, vaikka se todella hirmuisen paljon töitä vaatisi. Motivaatio ja tahto ovat tässäkin tärkeitä, unohtamatta tetynlaista lahjakkuutta, mutta enemmän painoarvoa saa motivaatio, joka saa aivot työskentelemään.

Vierailija
27/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuulostat sen verran lapselta että ehkä kysyn joltain vanhalta ja viisaalta.

Rehellisesti sanottuna kuulostaa fiksummalta kuin sinä, vaikka ikää on mittarissa reilu kymmenen vuotta vähemmän.

Ja sitäpaitsi sehän on jo (ilmoittamasi mukaan) 29+2,joten äläpäs nyt yhtään  liikaa 'nuoreile' siinä...

Vierailija
28/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö napapaitoja?

Kyllä pidän.

Vierailija
29/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut tai haluaisitko olla naisen kanssa?

En ole tähän mennessä ajatukselle syttynyt.

Vierailija
30/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kahdeksantoistavuotias kansalainen ole jo täysi-ikäinen ? Siis ei 'täysi-ikäinen tyttö' vaan: nainen.

Vierailija
31/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lakkiaisvaatteita olet suunnitellut laittaa päälle ?

Vierailija
32/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kahdeksantoistavuotias kansalainen ole jo täysi-ikäinen ? Siis ei 'täysi-ikäinen tyttö' vaan: nainen.

Kuka on maininnut ketjussa tytön? Naisenalusta puhuttiin.

Vierailija
33/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulla ei oo näi kivoi kysymyksii :D mutta tylsältä kuulostaa sun toivetulevaisuus!

Vierailija
34/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia lakkiaisvaatteita olet suunnitellut laittaa päälle ?

Valkoisen mekon, jossa paljetteja yläosassa. Nudet korkokengät. Ja mustavalkoinen lakki sopii sitten noiden kanssa kivasti :)

Vierailija
35/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mulla ei oo näi kivoi kysymyksii :D mutta tylsältä kuulostaa sun toivetulevaisuus!

Millainen on sun toivetulevaisuus? Itse arvostan ihanaa perhettä, se on lahja, jonka haluan itsekin. Hyväpalkkaisella työllä voi elää hieman leveämpää elämää eikä palkkapäiviä tarvitse erikseen odottaa. Sekoillaan ja nähdään maailmaa nyt nuorempana, sitten lähemmäs kolmeakymppiä tuo on mun tavoitteeni :)

Vierailija
36/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaiset tisulit tytöllä on?

Vierailija
37/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako seksikumppania sinulla on ollut? Kuinka monelta olet ottanut suihin? Entä moniko on nuollut pilluasi?

8 seksikumppania. Muutamalta olen ottanut suikkiin ja samoin toistepäin. Tykkään bilettää ja ottaa kaikki irti :)

Et ole oikeasti 18v tyttö, joku mies siellä fantasioi "suikkeliin" ottamisesta.

Vierailija
38/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaunein naisjulkkis ja komein mies julkkis?

Leonardo DiCaprio on todella ihana. Samoin Alena Shishkova sekä Candice Swanepoel ovat uskomattoman kauniita :) Alena tosin liian leikelty, mitä en arvosta, mutta kaunishan se silti on.

Pidätkö noin muutenkin yli 40v miehistä? Leohan on 41.

Vierailija
39/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako seksikumppania sinulla on ollut? Kuinka monelta olet ottanut suihin? Entä moniko on nuollut pilluasi?

8 seksikumppania. Muutamalta olen ottanut suikkiin ja samoin toistepäin. Tykkään bilettää ja ottaa kaikki irti :)

Ole vähän tarkempi tavarastasi, ettet saa jakorasian mainetta. Pojat ei halua tyttöystäväkseen jakaria.

Vierailija
40/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on maininnut ketjussa tytön? Naisenalusta puhuttiin.

Niin,ovathan ne armeijan pojatkin vasta miehenalkuja.

Pitäisiköhän armeijassa ottaa uusi termi käyttöön: ei puhuttaisi enää 'miehistöstä' vaan 'miehen alustoista' heh,heh...(kyllä kai siellä jollekin upseerismiehelle  sellaiseksi kelpaisivat jotkut  pojatkin.... )