Kysy mitä vaan 18-vuotiaalta naisenalulta :)
Lakki päässä parin viikon päästä. Tuntuu huikeelta, että kaikki on edessä. Tosin tuntuu usein siltä, että olen nuoruuteni elänyt :D Tuntuu vanhalta mennä ulkomaille bilettämään, kun viimeksi olin 16v ja jätkät ihan hulluina, siinä jäi parikymppiset kissat kakkosiksi. Hullua kai sanoa, että tunnen itseni välillä vanhaksi..
Kommentit (49)
Montako seksikumppania sinulla on ollut? Kuinka monelta olet ottanut suihin? Entä moniko on nuollut pilluasi?
Miksi kukaan 18-v kirjoittelisi lauantaina vauva-palstalle? Mahtaa sulla olla tylsä elämä. Mutta onnea nyt kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut poikaystävää?
Ei ole vakituista ollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako seksikumppania sinulla on ollut? Kuinka monelta olet ottanut suihin? Entä moniko on nuollut pilluasi?
8 seksikumppania. Muutamalta olen ottanut suikkiin ja samoin toistepäin. Tykkään bilettää ja ottaa kaikki irti :)
Vierailija kirjoitti:
Millainen olisi unelmiesi elämä?
Olisin psykiatri ja minulla olisi ihana mies sekä 2 poikalasta. Asuisimme jossain kodikkaassa talossa kivaa normielämää. Matkustelisimme usein. Toki tällä hetkellä eri unelmat, mutta tuo sitten joskus. Tällä hetkellä unelmoin hieman liian pinnallisista asioista, mutta eiköhän se hälvene iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olisi unelmiesi elämä?
Olisin psykiatri ja minulla olisi ihana mies sekä 2 poikalasta. Asuisimme jossain kodikkaassa talossa kivaa normielämää. Matkustelisimme usein. Toki tällä hetkellä eri unelmat, mutta tuo sitten joskus. Tällä hetkellä unelmoin hieman liian pinnallisista asioista, mutta eiköhän se hälvene iän myötä.
Oletko hakenut lääkikseen?
Kuulostat sen verran lapselta että ehkä kysyn joltain vanhalta ja viisaalta.
Vierailija kirjoitti:
kaunein naisjulkkis ja komein mies julkkis?
Leonardo DiCaprio on todella ihana. Samoin Alena Shishkova sekä Candice Swanepoel ovat uskomattoman kauniita :) Alena tosin liian leikelty, mitä en arvosta, mutta kaunishan se silti on.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vai pitkä matikka?
Lyhyttä mä opiskelin. Kadutti, etten jatkanut pitkän opiskelua, sillä tykkään ihan matikasta. Suosittelen kuitenkin pitkää, jos vähänkään siinä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan 18-v kirjoittelisi lauantaina vauva-palstalle? Mahtaa sulla olla tylsä elämä. Mutta onnea nyt kuitenkin!
Tykkään kyllä elämästäni, sori vaan :) Illalla sitten lähden ehkä jonnekin, mutta naurettavaa etten voisi olla tähän aikaan vauvapalstalla :D Kuka jaksaa olla koko ajan menossa pää kolmantena jalkana? Sinä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä näet itsesi 28vuotiaana
Olen juuri valmistunut johonkin ammattiin. Minulla on vakituinen kumppani ja olen asettunut aloilleen. Alan ehkä tekemään ensimmäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
kuinka monelle olet antanut pakit ?
No seksin yrittäjille miljoona kertaa. Seurustelulle ehkä muutaman kerran. En ole kuitenkaan antanut monia pakkeja.
Onko sulla ollut poikaystävää?