voiko oikeesti saada mitä haluaa?
Jos oikeen tahtoo saa mitä vain. Pitääkö tämä paikkansa kaikissa niissä asioissa joihin voi itse vaikuttaa?
Kommentit (14)
Pitää se. Jos oikeasti, todella haluaa. Esim. mä haluan yhden Antin. Tai rakkautta siltä. En ole vielä saanut, mutta nyt näyttää siltä, että se sama tunne on syntymässä minun ja mieheni välille. Silloin huomasin, etten oikeastaan niinkään tahdo sitä Anttia, vaan haluan sen tunteen.
Edelleen otan kumman vaan, kumpi nyt tulee helpommalla, se Antti tai sit se tunne (mun nykyiseen tai johonkin muuhun) mieheen. Se tunne on se tärkein. Ja sen olen ajatellut saada. Olen työstänyt tätä nyt reilut kaksi vuotta ja edelleen se on elämäni tärkein asia. Jatkan asian parissa työstämistä.
Pelkkä kova tahtominen ei riitä.
Minä olen saanut kaiken, mitä olen halunnut. Tässä on kaksi salaisuutta.
Ensimmäinen on se, että katsoo, mitä haluaa. Minä olen päättänyt olla haluamatta asioita, jotka olisivat itselleni tai muille pitkällä tähtöimellä pahaksi tai jotka kertakaikkiaan ovat epärealistisia (tyyliin maailmanrauha, kuolleiden herättäminen jne).
Toinen on sitten se, että kun jotain haluaa, sen eteen tekee todella, todella paljon töitä.
Toi rahakin esteenä on aika jännä juttu. Jos uskoo olevansa varoissaan sekin yleensä tulee, tai ei ole este.
2
Lakia ei tietenkään voi rikkoa. Mutta jos oikein haluaa jotain kai rahat siihen jostain hankkii. Onko siis kyse että emme halua tarpeeksi? Voiko esim loukata toista vain saadakseen mitä haluaa? Eikö röyhkeät saankin enemmän..
Usko siirtää vuoria. Edellyttäen tietenkin että sen uskon lujuus riittää käymään läpi kaikki vaivat ja vastoinkäymiset jotka vuoren siirtämisen tiellä ovat.
"Sun pitää varoo, mitä sä haluut, koska sä saat sen." Olikohan Andy McCoy, joka näin lausui? Totta se ainakin monessa tapauksessa on, mutta haluamansa voi saada myös sellaisella tavalla jota ei olisi toivonut, esimerkiksi liian myöhään tai jonkin onnettoman tapahtuman yhteydessä.
Oisko toi Andyn lause sen takii totta että ajatus asiasta on kokoajan päässä joten toimii niin että ikävä asia tapahtuu. Mutta nyt on kyse ihan periaatteessa mahdollisesta asiasta mutta voiko sellainen tapahtua vain tahtomalla silloinkin kuin se vaikuttaisi kakki tekijät huomioonottaen mahdottomalta.
Olen pitkään tahtonut saada tietooni erään miehen koko nimen, osoitteen, syntymäajan, puhelinnumeron jne. Eilen sitten löysin ne ja tajusin, että ne olivat olleet saatavilla koko ajan, en vain osannut aiemmin etsiä. Pelkkä tahtominen ei siis riittänyt vaan asian eteen oli tehtävä työtä.
Nyt alan toivoa, että näen tuon miehen jossain, mutta samalla pelkään että näen hänet epämiellyttävässä yhteydessä, vaikka rakastuneen näköisenä upouuden tyttöystävän kyljessä...
apappa kirjoitti:
Oisko toi Andyn lause sen takii totta että ajatus asiasta on kokoajan päässä joten toimii niin että ikävä asia tapahtuu. Mutta nyt on kyse ihan periaatteessa mahdollisesta asiasta mutta voiko sellainen tapahtua vain tahtomalla silloinkin kuin se vaikuttaisi kakki tekijät huomioonottaen mahdottomalta.
Käsittääkseni se vaatii sitä, että asiaan uskoo. Vaikkei tiedä miten niin että se voi tapahtua. Mutta näin siis omassa elämässäni, en tiedä miten muilla...
2
Vierailija kirjoitti:
Toi rahakin esteenä on aika jännä juttu. Jos uskoo olevansa varoissaan sekin yleensä tulee, tai ei ole este.
2
:D Ajatteleeko joku aikuinenkin noin? Tuo uskon vaikutus pätee kyllä sellaisiin asioihin kuin moraali yms., mutta ei kai kenenkään tilille tupsahda rahaa vain sillä, että uskoo siellä olevan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2:D Ajatteleeko joku aikuinenkin noin? Tuo uskon vaikutus pätee kyllä sellaisiin asioihin kuin moraali yms., mutta ei kai kenenkään tilille tupsahda rahaa vain sillä, että uskoo siellä olevan rahaa.
Tarkoitin sitä, että jos pidämme itseämme rikkaana vaikka emme sitä pankkitilin saldon mukaan olisikaan niin saamme asioita kuin olisimme rikkaita.
2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2:D Ajatteleeko joku aikuinenkin noin? Tuo uskon vaikutus pätee kyllä sellaisiin asioihin kuin moraali yms., mutta ei kai kenenkään tilille tupsahda rahaa vain sillä, että uskoo siellä olevan rahaa.
Sitäpaitsi mulle kävi niin, että kun ostin sen Salaisuus-kirjan jossa käsketään visualisoimaan kaikenlaista mitä haluaa niin arasti aloin sitten visualisoimaan rikkauksia. Alle kuukauden päästä siitä sain kuulla saavani perinnöksi tarkoitetun asian ennakkoon perittävän vielä eläessä ja se oli melkein 200 000 euroa :) En ole sittemmin pahemmin uskaltanut visualisoida turhaan ettei menisi usko koko hommasta XD
2
Rahalla ei voi saada kaikkea vaikka kuinka haluaisi. Minusta myöskään ihmistä ei voi saada haluamalla. Ehkä raha voi mahdollistaa sen että voi olla tarpeeksi haluttava ihmiselle jonka haluaa. Kyllä asiat loksahtaa kohdalleen kunhan vain haluaa. Itse haluan vain hetken. Yhden hetken. Tiedän että en tule sitä kokemaan sellaisena kuin haluaisin mutta uskon asian toteuvan kuitenkin. Toki on tehtävä ratkaisuja sen eteen.
Riippuu mitä haluaa.
Yleensä kyllä kaiken haluamansa osalta tulee joko laki tai rahatilanne tai molemmat noista vastaan.