Olisiko sinusta noloa käydä aikuisen poikasi kanssa saunassa?
Kommentit (18)
Jos ei saunassa pysty käymään poikansa kanssa, on mieleltään sairas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen asia vaivaa sinua? Isä poikansa kanssa saunassa. Ja mihin se piika äitiä tarvis jos ei mitään sairauden aiheuttamaa avustamisen tarvetta.
Mitä, sä oot asiaa pohtinut useampaan kertaan...
en ole aiemmin tällä palstalla ollut
Ei ole noloa. Kesämökillä saunotaan yhdessä.
Miksi mun pitäisi käydä saunassa aikuisen poikani kanssa. On meillä aikaa käydä erikseenkin ja saunan jälkeen voi viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi käydä saunassa aikuisen poikani kanssa. On meillä aikaa käydä erikseenkin ja saunan jälkeen voi viettää aikaa.
tämä
Meillä saunotaan vain uimahallissa, ja tottakai poika tulee kanssaan naisten puolelle, koska hän ei kuitenkaan osaisi huolehtia itsestään ja tavaroitaan yksin miesten pukkarissa. Ja miesten puolellahan on homoja ja rankkareita tuijottamassa ja hyväksikäyttämässä poikaani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saunotaan vain uimahallissa, ja tottakai poika tulee kanssaan naisten puolelle, koska hän ei kuitenkaan osaisi huolehtia itsestään ja tavaroitaan yksin miesten pukkarissa. Ja miesten puolellahan on homoja ja rankkareita tuijottamassa ja hyväksikäyttämässä poikaani.
hahaha
Pojalla on pieni kikkeli. Sanonkin aina olevani saunassa kaverin kanssa, ettei kukaan alkaisi minua syyttämään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Pojalla on pieni kikkeli. Sanonkin aina olevani saunassa kaverin kanssa, ettei kukaan alkaisi minua syyttämään asiasta.
syyttää mistä?
jos olisi paljon hyvännököisiä naisia niin sitten nuori mies kävelisi pippeli pystyssä, kun vähän vilkaisisi alastomia naisia.
naisiahan tunnetusti häiritsee se, että joku näkee tai saati sitten nauttii näkemästään.
Yleisen ankeuttamisen pitää toteutua mesten kohdalla, ja ite voimaantua prrseeseen vedetyillä housuilla instassa.
Meillä minä menen tietysti aina saunomaan oman isäni kanssa ja mieheni käy äitinsä kanssa. Kunhan lapset aikuistuvat niin mies voi saunoa tyttären kanssa ja minä poikieni.
Ei siinä ole mitään noloa jos poika vaikka näkee äitinsä tissit ja pimpin, koska sieltä pimpistähän se poika on kuitenkin maailmaan tullut ellei ole syntynyt seksiolla ja äitinsä tissejä on todennäköisesti lapsena imenyt. Ja äiti on nähnyt poikansa pippelin ainakin vaipanvaihdon aikana kun poika oli vauva.
Vierailija kirjoitti:
Intiimisti kahden 😝👍
Ei aikuinen mies kuulu saunaan aikuisen naisen kanssa joka ei ole hänen seurustelukumppani
Miksi tällainen asia vaivaa sinua? Isä poikansa kanssa saunassa. Ja mihin se piika äitiä tarvis jos ei mitään sairauden aiheuttamaa avustamisen tarvetta.
Mitä, sä oot asiaa pohtinut useampaan kertaan...