Kuinka moni ottaa nyt aurinkoa?
Kommentit (9)
Ei tuolla kovin voimakkaasti nyt Aurinko paista.
On muutakin tekemistä kuin olla laiska paska ja maata vaan auringossa. EIkös toi ole enemmän eläikeläisten sekä teinityttöjen harratus esitellä vastakasvaneita rintarauhasia :)
Auringon ottaminen on tyhmintä mitä tiedän. Varsinkin sellaiset on suorastaan idiootteja auringonottajia, joilla on suomalainen kalpea iho ja palavat herkästi. Katsokaapa huviksenne melanoomatilastoja viime vuosilta ja miettikää sitten miten ihanaa on löhötä ilman kunnollista aurinkosuojaa tuntitolkulla paahtavassa auringossa. Mutta minkäs teet kun ulkonäkö on tärkempää kuin terveys.
Mulle on tullut niin kamalat maksaläiskät naamaan, että en enää ikinä ota aurinkoa. Perkele.
Vierailija kirjoitti:
Auringon ottaminen on tyhmintä mitä tiedän. Varsinkin sellaiset on suorastaan idiootteja auringonottajia, joilla on suomalainen kalpea iho ja palavat herkästi. Katsokaapa huviksenne melanoomatilastoja viime vuosilta ja miettikää sitten miten ihanaa on löhötä ilman kunnollista aurinkosuojaa tuntitolkulla paahtavassa auringossa. Mutta minkäs teet kun ulkonäkö on tärkempää kuin terveys.
Mutta etelän lomakohteisiin ollaan kuitenkin vuoden ympäri miellellään menossa.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että innolla odotan taas kesää ja sitä, kun työkaverit ja kaikki muutkin tutut siunailevat kalpeuttani. Luulevat varmasti, etten käy ulkona ollenkaan. Olen todella paljon ulkona kesällä ja tykkään harrastaa pitkiä kävelyretkiä ym. Kesällä on ihanaa olla ulkona, mutta aurinkoa en enää ottamalla ota. Suojakerroin on 50, etenkin kasvojen iholla pakko käyttää. Käytän myös huiveja ja suhteellisen peittäviä, kevyitä vaatteita, jos tarvitsee istua paljon auringossa. Koska ihoni on mikä on, en ymmärrä, miksi en saisi olla kalpea ympäri vuoden ilman että minua pidetään sairaana.
En tykkää maata auringossa yhtään enkä kyllä tykkää rehkiäkään auringossa. Kauppa reissun tein pyörällä ja nyt taas sisällä.
Otin aamulla n. tunnin aurinkoa, tarttui vähäsen. Pidän sellaisesta kevyestä rusketuksesta, ja sellaisen saakin kivasti olemalla edes sillontällöin auringossa :)
Minä löhöilen riippudivaanissa