En ole tehnyt tänään mitään. Masentaa.
Toinen koneellinen pyykkiä pyörimässä. Muuta en ole tänään tehnyt. Kokeilin kesähousuja ja kaikki, jumalauta kaikki oli liian kireitä. Rupes niin masentaa ettei huvita edes mennä pihalle.
Kauppaan pitäisi raahautua ja tehdä äidille kakku. Tekis mieli vaan kaivautua peittojen alle sänkyyn.
Kommentit (4)
Valitse hyvä asenne ja tee sillä kaikki, mitä tänään olet suunnitellut tekeväsi: pue päällesi, laita aurinkolasit nenälle ja kävele kauppaan, hymyile vaikka väkisin, leivo hieno kakku, laita taustalle hyvää musiikkia. Jos valitset positiivisen asenteen, sinulla on varmasti parempi mieli illalla.
Teen itse noin silloin, kun on huono ja pettynyt mieli ja saamaton olo. Se toimii. Minua harmittaa, ettei minulle opetettu tätä jo lapsena. Tajusin sen itse aikuisena, aloin soveltaa sitä ja huomasin sen toimivan.
Sama juttu. Tosin taidan olla sairastumassa lapsen noroon. Usein ennen kuin sairastun, on kurja mielikin. Nyt olen turhista syistä itkenyt illalla ja aamulla. Ja kesävaatekauden alkaessa on epämukava olo kun vanhat vaatteet näyttävät karmeilta vaikka päälle Menisi. Ei ole tottunut katsomaan valkoista, riippunutta lihaa. Tai ei jaksa kaivaa kesävaatteita kaapin perältä.
Minua masentaa huomenna=krapulapäivä! silloin en tee yhtään mitään.
Kello on vasta kaksi, mikäs tässä kiirehtiessä :) itse nousin sängystä ja keitin aamukahvin kymmenisen minuuttia sitten ja koko hieno, aurinkoinen päivä vielä edessä :)